CLANEK

Agentův report z hraní na hradě Hambacher Schloss

Koncem léta si Agent zahrál společně se svojí Knee Deep partičkou Rushem, Boldem a Marko Remusem na další neobvyklé lokaci - německém hradě Hambacher Schloss v Neudstadtu. V článku z pravidelné rubriky Agentovy reporty ze světa se dozvíte, jak se paří na hradě, jaké je neměcké technopubliku a jak vlastně Agent tuto party prožil.

Takže po delší festivalové přestávce jsem zase vyrazil za hranice do nového klubu. V mém diáři stálo Hambacher Schloss v německém městě Neudstat, a já nevěděl co mám čekat. Nikdy jsem toto jméno klubu neviděl nikde v diáři žádného dje napsané, a tak jsem byl vážně zvědavý co mě čeká.

Cesta probíhala dobře, krátký let do Frankfurtu a na letišti na mě už čekali Rush, Marko Remus a Bold, coby sestava tohoto večera. Jelikož byla sobota, všichni jsme už vypadali trochu vyčerpaně po páteční noci, kterou Rush s Boldem strávili na druhém největším německém festivalu Sohne Monde Sterne a Remus si to přisvištěl také z nějakého, mě dosud neznámého festivalu ve východním Německu. Po asi hodině cesty autem jsme se octli v Neudstatu, nevelkém to městě s patnácti tisíci obyvateli. Takže sprcha a krátký relax před večerem. Můj set time je od půlnoci do dvou ráno a po mě nastupuje Remus a pak po dalších dvou hodinách Rush. Takže se po hodince strávené na hotelu dávám do kupy a na recepci na mě už čeká odvoz do klubu.

Je tma a my se pomalu dostáváme z města. V dálce se mi na okamžik mihne nasvícený hrad na vrcholu kopce nad městem. Jedeme tam na ten hrad?, ptám se řidiče a snažím se o vtip. Ano dostanu odpověď, je to perfektní, že? Jo jasně, to je vážně super místo. Stoupáme strmě na kopec, až jsme u cíle. Myslím, že takový klub bychom si přáli i u nás, je to nádhera, výhled na celé město a okolí a z útrob perfektně zrekonstruovaného hradu zní beat. Jdeme dovnitř.

Uvnitř hradu je velká místnost tak pro 700 lidiček a v době mého přijezdu je tak do poloviny zaplněná. Venku relaxuje dalších asi 200 tanečníků. Vypadá to na dobře se rozjlíždějící noc. Kvalitní a silný sound systém, dva bary a dj stůl vybavený přesně tak jak má být. Dávám krátký výlet na věž hradu, dva panáky Jagermaistera a jde se hrát.

Každý DJ vám potvrdí, že když máte nové desky, hraje se úplně jinak, prostě jde to samo a občas vás překvapí, co že se v které skladbě ukrývá. To byl můj případ tohoto večera. Na 40 nových kousků z minulého týdne mě bavilo spolu s lidmi na parketě a já si svůj set užil tak, jako dlouho ne. Dvě hodiny uběhly jako pět minut a za mnou se objevila 130 kilová mužská postava s tváří masového vraha - Marco Remus. Jde na věc a rovnou tvrdě. Já odbíhám do backstage a trochu relaxuju. Zábava v backstage je na vrcholu a tak většinu času trávím tam. Je to parádní noc, kde proudem teče Jagermaister, po kterém mě bylo naposled tak blbě :)

Ve čtyři hodiny nastupuje Rush a tou dobou je sál plný k prasknutí a lidé si křikem žádají ještě víc energie. Okolo páté hodiny ranní si objednávám odvoz na hotel, too much of Jagermaister. Byla to noc strávená podle mého gusta, dobře jsem se bavil, poslouchal skvělou hudbu na skvělém aparátu v nádherném prostředí, zahrál jsem si výborně a čas mi utekl jako voda, více takových nocí...

Ačkoliv se o německých parties tvrdí, že jsou nudné, lidé se nebaví a jen tak postávají, tak za sebe mohu říci, že to není pravda. Poslední dobou se v německých klubech odehrávají skvělé pátry, tedy alespoň podle toho, co jsem zažil já.

Technika v klubu byla na špičkové úrovni, ceny na barech běžné jako ceny v jiných západoevropských klubech. A to místo, ten hrad, který dával celé párty úžasné kouzlo, tak ten bych nejraději přestěhoval k nám.