PARTYINFO
SCANNER
Datum konání: |
29.03.2002 - pátek |
Místo konání: |
Praha - Industry |
DJs: |
Prochy (rezident), Holmi, Milan Kroužil |
Live: |
Trancegate |
Popis: |
afterparty: Orbith |
Trancegate - rozhovor
Scanner v Industry55
Jak dlouho se vlastně věnuješ muzice a co tě k ní přivedlo?
Taneční muzice se věnuji přibližné od svých 16 let, což je přibližně 7 let. Zhruba v té době jsem dostal své první PC a cesta do hlubin tehdy souboru *.mod mohla začít. Zhruba o dva roky později na party s Paul Oakenfoldem jsem pochopil čemu bych se rád věnoval. Během dalšího roku jsem založil společně se Zdeňkem Charvátem projekt High State, se kterým jsme měli možnost vystupovat i na Zenu v Roxy. Ten se zhruba před 2 roky rozpadl pro názorové neshody a každý si jdeme svou cestou. Já jako Trancegate, on jako Begin of the End.
V čem podle tebe spočívá úspěch v hudební tvorbě?
Jde určitě o to nabídnout lidem něco nového a zároveň velmi pozitivního, prostě něco, co když uslyší, tak jim půjde mráz po zádech. Bohužel současný techno trend nabízí lidem spíš prostor pro "smažení". Vzhledem k tomu,že mám i možnost fungovat jako promotér, tak vidím co s lidmi jednotlivé hudební styly dělají.
Popiš nám trochu svojí práci ve tvém studiu.
Svoji muziku zakládám na propojení mezi hardwarem a softwarem. Na začátku je vždy pár zajímavých zvuků, se kterými si chvilku hraju a zkouším co se s nimi dá dělat. Jindy zas naopak sedám do studia s naprosto konkrétní představou, jaký by měl být výsledek.
Jak často obměňuješ tvůj hudební software a jaké mašinky bys třeba jednou chtěl mít?
Provádím většinou pouze upgrady na novější verze. Někdy si na doporučení některého ze svých kámošů nainstaluju něco nového. Tomu se však snažím vyvarovat, protože čas, který bych věnoval zkoumaní nových softwarů můžu věnovat tvorbě hudby. Ohledně hardwaru mám teď celkem vystaráno, mám slušné PC, mixpult BEHRINGER 1604, tone generator a sequencer YAMAHA RM1X a teď nově sampler se sequencerem AKAI MPC2000. Tato sestava mi v kombinaci s notebookem nabízí téměř vše co potřebuju jak ve studiu tak při live vystoupeních.
Slyšel jsem, že zakládáš nový label. Představ nám ho.
Ano label vznikne zároveň s vydáním prvního vinylu. Deska bude obsahovat celkem 4 skladby a to: Clavier, kterou bylo možné slyšet v Demoline na stránkách časopisu Bassline , novinky Trancitus level včetně remixu od DJ MIQUELA a Night noise listening. Všechny jsou ve stylech tech house, tech trance a wet&hard. Věřím tomu, že právě tyto styly se v budoucnu stanou nejposlouchanější oblastí taneční muziky. Vydání desky se malinko pozdrželo oproti plánu hlavně díky masteringu. Nyní je však již téměř vše dokončeno a deska vyjde do 3 týdnů.
Jak pokračuje tvá promotérská činnost? Co chystáš v brzké době?
Pravidelně se podílím na přípravě parties v klubech Dr.MAX Vrchlabí, Music Club MAX Králíky a Továrna Jilemnice. Kromě akcí s českými DJs připravuji party, kde pravděpodobně vystoupí Jaydee.
Prozradíš nám něco ze svého bookingu na nadcházející letní sezonu?
V současné době se věnuji především studiové práci. Na léto však plánuju menší tour k vydané desce. To by mělo vyvrcholit zhruba v polovině prázdnin na velké letní akci, kterou připravujeme. Mimo to mě čeká 3.5. vystoupení na Ibiza Night,na které se moc těším a spousta menších akcí v českých klubech.
Jak vidíš tvá LIVE vystoupení oproti klasickému DJingu?
Hlavní rozdíl je , že presentuji pouze svoji muziku a svůj zvuk. Jinak se jedná o nepřetržitou hudební produkci, jak je zvykem u DJs setu. Set trvá cca 45-50 min. Během mého vystoupení budou ke slyšení všechny skladby, které chystám na desku, ale například i skladba News on the road, která vyšla na cd Elektronik Basslines jako příloha k časáku Bassline. Skladby budu presentovat v tanečních live verzích.
Co bys vzkázal všem do Industry 55?
Když jsem hrál v Industry poprvé, tak tam chodilo jen několik málo kluberů, přišlo mi to tehdy dost líto, protože Industry je skutečně výborný klub. Od té doby se toho ale hodně změnilo a klub si oblíbilo dost lidí. Tak bych chtěl vzkázat všem kluberům, aby podpořili tenhle klub a to hlavně svou návštěvností a managementu klubu, aby vydržel v tom co dělá, protože to dělá dobře. Budoucnost patří klubům!!!
Taneční muzice se věnuji přibližné od svých 16 let, což je přibližně 7 let. Zhruba v té době jsem dostal své první PC a cesta do hlubin tehdy souboru *.mod mohla začít. Zhruba o dva roky později na party s Paul Oakenfoldem jsem pochopil čemu bych se rád věnoval. Během dalšího roku jsem založil společně se Zdeňkem Charvátem projekt High State, se kterým jsme měli možnost vystupovat i na Zenu v Roxy. Ten se zhruba před 2 roky rozpadl pro názorové neshody a každý si jdeme svou cestou. Já jako Trancegate, on jako Begin of the End.
V čem podle tebe spočívá úspěch v hudební tvorbě?
Jde určitě o to nabídnout lidem něco nového a zároveň velmi pozitivního, prostě něco, co když uslyší, tak jim půjde mráz po zádech. Bohužel současný techno trend nabízí lidem spíš prostor pro "smažení". Vzhledem k tomu,že mám i možnost fungovat jako promotér, tak vidím co s lidmi jednotlivé hudební styly dělají.
Popiš nám trochu svojí práci ve tvém studiu.
Svoji muziku zakládám na propojení mezi hardwarem a softwarem. Na začátku je vždy pár zajímavých zvuků, se kterými si chvilku hraju a zkouším co se s nimi dá dělat. Jindy zas naopak sedám do studia s naprosto konkrétní představou, jaký by měl být výsledek.
Jak často obměňuješ tvůj hudební software a jaké mašinky bys třeba jednou chtěl mít?
Provádím většinou pouze upgrady na novější verze. Někdy si na doporučení některého ze svých kámošů nainstaluju něco nového. Tomu se však snažím vyvarovat, protože čas, který bych věnoval zkoumaní nových softwarů můžu věnovat tvorbě hudby. Ohledně hardwaru mám teď celkem vystaráno, mám slušné PC, mixpult BEHRINGER 1604, tone generator a sequencer YAMAHA RM1X a teď nově sampler se sequencerem AKAI MPC2000. Tato sestava mi v kombinaci s notebookem nabízí téměř vše co potřebuju jak ve studiu tak při live vystoupeních.
Slyšel jsem, že zakládáš nový label. Představ nám ho.
Ano label vznikne zároveň s vydáním prvního vinylu. Deska bude obsahovat celkem 4 skladby a to: Clavier, kterou bylo možné slyšet v Demoline na stránkách časopisu Bassline , novinky Trancitus level včetně remixu od DJ MIQUELA a Night noise listening. Všechny jsou ve stylech tech house, tech trance a wet&hard. Věřím tomu, že právě tyto styly se v budoucnu stanou nejposlouchanější oblastí taneční muziky. Vydání desky se malinko pozdrželo oproti plánu hlavně díky masteringu. Nyní je však již téměř vše dokončeno a deska vyjde do 3 týdnů.
Jak pokračuje tvá promotérská činnost? Co chystáš v brzké době?
Pravidelně se podílím na přípravě parties v klubech Dr.MAX Vrchlabí, Music Club MAX Králíky a Továrna Jilemnice. Kromě akcí s českými DJs připravuji party, kde pravděpodobně vystoupí Jaydee.
Prozradíš nám něco ze svého bookingu na nadcházející letní sezonu?
V současné době se věnuji především studiové práci. Na léto však plánuju menší tour k vydané desce. To by mělo vyvrcholit zhruba v polovině prázdnin na velké letní akci, kterou připravujeme. Mimo to mě čeká 3.5. vystoupení na Ibiza Night,na které se moc těším a spousta menších akcí v českých klubech.
Jak vidíš tvá LIVE vystoupení oproti klasickému DJingu?
Hlavní rozdíl je , že presentuji pouze svoji muziku a svůj zvuk. Jinak se jedná o nepřetržitou hudební produkci, jak je zvykem u DJs setu. Set trvá cca 45-50 min. Během mého vystoupení budou ke slyšení všechny skladby, které chystám na desku, ale například i skladba News on the road, která vyšla na cd Elektronik Basslines jako příloha k časáku Bassline. Skladby budu presentovat v tanečních live verzích.
Co bys vzkázal všem do Industry 55?
Když jsem hrál v Industry poprvé, tak tam chodilo jen několik málo kluberů, přišlo mi to tehdy dost líto, protože Industry je skutečně výborný klub. Od té doby se toho ale hodně změnilo a klub si oblíbilo dost lidí. Tak bych chtěl vzkázat všem kluberům, aby podpořili tenhle klub a to hlavně svou návštěvností a managementu klubu, aby vydržel v tom co dělá, protože to dělá dobře. Budoucnost patří klubům!!!