PARTYINFO
CLIMAX
Datum konání: |
27.04.2002 - sobota |
Místo konání: |
Praha - Roxy |
DJs: |
Phil Perry (UK), Chris Sadler, Dan Cooley chillout: Krystoff |
Popis: |
performance by Kris-Tee, Camya |
Exkluzivní rozhovor s Chrisem Sadlerem
Ahoj Chrisi. Jak je na tom tvá čeština?
To, víš - není to zrovna snadný, ale snažím se. :)
Na Climax přijede tentokrát DJ Phil Perry. Ty už si s ním hrál. Jak znějí jeho sety?
No, už párkrát. Co si pamatuju, hrál fakt dost dobře. Spousta bicích a perkusí (že by "tribal"? Na tyhle hudební kategorie moc nejsem), hutný basový linky. Našláplá, zajímavá muzika.
Který zahraniční host na Climaxu tě poslední dobou nejvíc zaujal? A koho bys rád uvítal na dalších Climaxech?
To je jasný! Justin Robertson! Právě proto bych ho moc rád slyšel znova. Myslím, že Dave Angel by byl taky super zážitek. Tihle dva týpci pro mne byli obrovská inspirace, když jsem začínal hrát. Taky bych rád pozval Mr. G, Rhythm Masters nebo Trevor Rockcliffe.
Zdá se, že si publikum v Roxy již zvyklo na tvé vstupování gramce + sampler. V čem myslíš, že to obohacuje set?
Myslím, že když člověk hraje pravidelně na stejném místě, jako já na Climaxu, má povinnost přijít s něčím novým a snažit se z toho udělat pokaždý něco navíc. Nápad se samplerem není ten, abych ho používal agresivně, ale jenom citlivě, v klíčových okamžicích. Mám ještě samostatný Pioneer effektor, jenom musím zjistit, jestli to technický podmínky v Roxy dovolují a taky bych ho rád zapojil do hry. :)
Jak to vypadá s tvou produkcí? Chystají se nějaké remixy nebo vlastní tracky? Pokud ano, kdo to vydá? Beeswax už asi ne?
Teď mám zrovna hodně aktivní období, co se vlastní tvorby týče. Během následujících pár týdnů vychází na vinylu singl "Fuckin' Control" projektu Begin Of The End spolu s mým remixem, na novým labelu Feel The Beat. Už jsem skoro dodělal remix pro skupinu Blow, který budou vydávat kluci z umerkura.cz. Zároveň dělám track pro kompilaci Meccy. Pak tam čeká ještě remix pro nějaký italský projekt a ještě jeden vlastní track, který potřebuje jen konečné aranžmá a mix. Nemám nic proti vydávání u Beeswaxu, pokud by nabízeli nejlepší podmínky pro rozšíření mojí hudby.
Co tě vedlo k tomu, odejít od Beeswax bookingu? A chystáš se spojit s nějakou jinou agenturou nebo zůstaneš "free agent"?
Čas na změnu? Rozdíly v názorech? Rozlišné směry? Nespokojenost? Žádná velká hádka ale neproběhla. :) Zatím jsem se rozhodl nevázat se s nikým exklusivně a být prostě otevřený k jakékoliv spolupráci.
Máš ještě nějaké jiné aktivity mimo produkování a hraní? Slyšel jsem, že jsi dělal reklamní smyčky pro Tiscali a že učíš v DJské škole TWM. Jak se ti tam líbí?
Je pravda, že jsem zkusil učit v DJské škole, ale moc mi to nešlo. Většinou ti studenti už rozuměli té technický stránce, ale pak jde podle mne jenom o to, jak tu hudbu cítíš a to jsem neuměl naučit. Jinak se mi tam líbí. :) Taky je pravda, že jsem dělal pár kousků pro firmy, jako Tiscali a Citibank. Není to žadný "big business", ale dovoluje mi to trochu zainvestovat zpátky do vlastní tvorby.
Čeští DJs začínají hrát čím dál tím víc v zahraničí. Teď, když jsi samostatný, myslíš, že se budeš moct prosadit venku? Máš vůbec ambice nějakých velkých hraní v zahraničí?
Párkrát jsem měl štěstí za hranicemi hrát - Japonsko, Anglie, Německo, Rakousko a tak, ale samozřejmě by to chtělo víc. Myslím, že nejlepší způsob je točit tu nejkvalitnější hudbu, co můžeš a vydat to s dobrýma distribucema. A to je právě, proč se současně soustředím na vlastní muziku.
Díky za rozhovor, uvidíme se na Climaxu.
Phill Perry (Unlimited - UK)
Dubnový Climax
V sobotu je v Roxy Climax, rezidentní noc Chrise Sadlera, s kterým jsme získali exluzivní rozhovor o jeho hraní se samplerem, o jeho produkci, bookingovém osamostatnění... Hostem Climaxu je Angličan Phill Perry, jehož profil přibyl do partyinfa.
To, víš - není to zrovna snadný, ale snažím se. :)
Na Climax přijede tentokrát DJ Phil Perry. Ty už si s ním hrál. Jak znějí jeho sety?
No, už párkrát. Co si pamatuju, hrál fakt dost dobře. Spousta bicích a perkusí (že by "tribal"? Na tyhle hudební kategorie moc nejsem), hutný basový linky. Našláplá, zajímavá muzika.
Který zahraniční host na Climaxu tě poslední dobou nejvíc zaujal? A koho bys rád uvítal na dalších Climaxech?
To je jasný! Justin Robertson! Právě proto bych ho moc rád slyšel znova. Myslím, že Dave Angel by byl taky super zážitek. Tihle dva týpci pro mne byli obrovská inspirace, když jsem začínal hrát. Taky bych rád pozval Mr. G, Rhythm Masters nebo Trevor Rockcliffe.
Zdá se, že si publikum v Roxy již zvyklo na tvé vstupování gramce + sampler. V čem myslíš, že to obohacuje set?
Myslím, že když člověk hraje pravidelně na stejném místě, jako já na Climaxu, má povinnost přijít s něčím novým a snažit se z toho udělat pokaždý něco navíc. Nápad se samplerem není ten, abych ho používal agresivně, ale jenom citlivě, v klíčových okamžicích. Mám ještě samostatný Pioneer effektor, jenom musím zjistit, jestli to technický podmínky v Roxy dovolují a taky bych ho rád zapojil do hry. :)
Jak to vypadá s tvou produkcí? Chystají se nějaké remixy nebo vlastní tracky? Pokud ano, kdo to vydá? Beeswax už asi ne?
Teď mám zrovna hodně aktivní období, co se vlastní tvorby týče. Během následujících pár týdnů vychází na vinylu singl "Fuckin' Control" projektu Begin Of The End spolu s mým remixem, na novým labelu Feel The Beat. Už jsem skoro dodělal remix pro skupinu Blow, který budou vydávat kluci z umerkura.cz. Zároveň dělám track pro kompilaci Meccy. Pak tam čeká ještě remix pro nějaký italský projekt a ještě jeden vlastní track, který potřebuje jen konečné aranžmá a mix. Nemám nic proti vydávání u Beeswaxu, pokud by nabízeli nejlepší podmínky pro rozšíření mojí hudby.
Co tě vedlo k tomu, odejít od Beeswax bookingu? A chystáš se spojit s nějakou jinou agenturou nebo zůstaneš "free agent"?
Čas na změnu? Rozdíly v názorech? Rozlišné směry? Nespokojenost? Žádná velká hádka ale neproběhla. :) Zatím jsem se rozhodl nevázat se s nikým exklusivně a být prostě otevřený k jakékoliv spolupráci.
Máš ještě nějaké jiné aktivity mimo produkování a hraní? Slyšel jsem, že jsi dělal reklamní smyčky pro Tiscali a že učíš v DJské škole TWM. Jak se ti tam líbí?
Je pravda, že jsem zkusil učit v DJské škole, ale moc mi to nešlo. Většinou ti studenti už rozuměli té technický stránce, ale pak jde podle mne jenom o to, jak tu hudbu cítíš a to jsem neuměl naučit. Jinak se mi tam líbí. :) Taky je pravda, že jsem dělal pár kousků pro firmy, jako Tiscali a Citibank. Není to žadný "big business", ale dovoluje mi to trochu zainvestovat zpátky do vlastní tvorby.
Čeští DJs začínají hrát čím dál tím víc v zahraničí. Teď, když jsi samostatný, myslíš, že se budeš moct prosadit venku? Máš vůbec ambice nějakých velkých hraní v zahraničí?
Párkrát jsem měl štěstí za hranicemi hrát - Japonsko, Anglie, Německo, Rakousko a tak, ale samozřejmě by to chtělo víc. Myslím, že nejlepší způsob je točit tu nejkvalitnější hudbu, co můžeš a vydat to s dobrýma distribucema. A to je právě, proč se současně soustředím na vlastní muziku.
Díky za rozhovor, uvidíme se na Climaxu.