PARTYINFO
BLACK DRAK TOUR 3
Datum konání: |
04.05.2002 - sobota |
Místo konání: |
Brno - Vyhlídka |
DJs: |
Tvyks, Dys-Martin, Lana, Yakub |
Info: |
http://www.eastbase.cz... |
Rozhovor s Dušanem Gajdoštíkem
Proč se Black Drak Tour účastníte?
Zúčastníme se zajímavé akce s lidmi, které máme rádi, nehledě na dobrou reklamu kolem. :)
Není to vaše první akce. Jak vás to napadlo?
Poprvé přišli s nabídkou mobilního vynilshopu kluci z Lighthouse na Open Air Field 2001, a vidíš to, nakonec jsme skončili spolu. :)
Má prodávání na akcích nějaký efekt?
Na klubových akcích je to co se samotného prodeje týče horší, ale to je asi logické, že čím víc lidí, tím větší pravděpodobnost, že se něco prodá. Ale zase to nahrazuje pocit, že zúčastníte něčeho společného, o čem lidi vědí a navíc je to celkem zábava!
Liší se pro vás jako mobilní obchod akce podle stylu?
To je samozřejmé, když je prodáváme na drum'n'bassové akci, tak bereme ostatní styly doplňkově, snad kromě techna, které má zas k d'n'b dost blízko.
Nedávno jste otevřeli kamenný obchod. Jak se mu daří?
Obchodu se daří dobře, hodně jsme na tom pracovali a ještě máme co dovychytávat. Tímto bych chtěl poděkovat klukům - Lanovi a Trnquovi, kteří se o to starají a mají jako DJs z oboru asi největší zásluhu na všech změnách.
Můžeš už nějak porovnat jaký je rozdíl mezi on-line a off-line prodejem?
Jasně, je to takhle, když přijdou nové desky a dáme je na web, rozešleme mailing, tak mi okamžitě začnou chodit smsky s objednávkama a do jednoho dne je třetina až polovina novinek vyprodaná. Pak nastupuje kamenný obchod, kde zmizí zbytek nejpozději do týdne.
Co tě na prodávání vinylů nejvíc štve?
Na jednu stranu je to obchod jako jakýkoliv jiný obchod, třeba s drogerií, ale u těch desek je navíc ta patina muziky, mejdanu, něčeho, co člověk už někdy zažil a chce si to zopakovat nebo naopak něco, co nikdy nezažil a cítí, že to někde je a chtěl by si to prožít. To tam asi musí mít všichni, kdo desky prodávají. Ale po pravdě řečeno mě u nás na prodeji desek nejvíc štve to, a to by řekl každý prodejce vinylů u nás, že se dle odhadů různých prodejců a lidí, kteří se v tom pohybují, prodá tak třetina až polovina desek na černo dovezených z Vídně nebo Německa a že někteří DJs si na tom postavili svou obživu. Na jednu stranu si stěžují, že u nás pořád není možné koupit dobré desky a na druhou stranu takhle ten obchod ničí a protahují tu dobu, kdy opravdu bude i u nás možné sehnat na co si DJs vzpomenou a včas. Seriózní krámy se totiž hodně snaží, cpou peníze do reklamy a do zboží a černí prodejci jim pak berou zákazníky. Takový dva vypečený týpci z Brna si ten byznys vymysleli dokonce tak, že mezi černými prodejci mají nejnižší ceny, protože si berou stejnou marži, jako seriózní krámy a mohou pak mít desky o 22% DPH levnější. Prostě svinstvo.
Připravili jsme pro vás exklusivní rozhovor s Dušanem Gajdoštíkem z Vinyl.cz, který se účastnil zatím obou dílů Black Drak Story v Chrudimi i v Písku.
Zúčastníme se zajímavé akce s lidmi, které máme rádi, nehledě na dobrou reklamu kolem. :)
Není to vaše první akce. Jak vás to napadlo?
Poprvé přišli s nabídkou mobilního vynilshopu kluci z Lighthouse na Open Air Field 2001, a vidíš to, nakonec jsme skončili spolu. :)
Má prodávání na akcích nějaký efekt?
Na klubových akcích je to co se samotného prodeje týče horší, ale to je asi logické, že čím víc lidí, tím větší pravděpodobnost, že se něco prodá. Ale zase to nahrazuje pocit, že zúčastníte něčeho společného, o čem lidi vědí a navíc je to celkem zábava!
Liší se pro vás jako mobilní obchod akce podle stylu?
To je samozřejmé, když je prodáváme na drum'n'bassové akci, tak bereme ostatní styly doplňkově, snad kromě techna, které má zas k d'n'b dost blízko.
Nedávno jste otevřeli kamenný obchod. Jak se mu daří?
Obchodu se daří dobře, hodně jsme na tom pracovali a ještě máme co dovychytávat. Tímto bych chtěl poděkovat klukům - Lanovi a Trnquovi, kteří se o to starají a mají jako DJs z oboru asi největší zásluhu na všech změnách.
Můžeš už nějak porovnat jaký je rozdíl mezi on-line a off-line prodejem?
Jasně, je to takhle, když přijdou nové desky a dáme je na web, rozešleme mailing, tak mi okamžitě začnou chodit smsky s objednávkama a do jednoho dne je třetina až polovina novinek vyprodaná. Pak nastupuje kamenný obchod, kde zmizí zbytek nejpozději do týdne.
Co tě na prodávání vinylů nejvíc štve?
Na jednu stranu je to obchod jako jakýkoliv jiný obchod, třeba s drogerií, ale u těch desek je navíc ta patina muziky, mejdanu, něčeho, co člověk už někdy zažil a chce si to zopakovat nebo naopak něco, co nikdy nezažil a cítí, že to někde je a chtěl by si to prožít. To tam asi musí mít všichni, kdo desky prodávají. Ale po pravdě řečeno mě u nás na prodeji desek nejvíc štve to, a to by řekl každý prodejce vinylů u nás, že se dle odhadů různých prodejců a lidí, kteří se v tom pohybují, prodá tak třetina až polovina desek na černo dovezených z Vídně nebo Německa a že někteří DJs si na tom postavili svou obživu. Na jednu stranu si stěžují, že u nás pořád není možné koupit dobré desky a na druhou stranu takhle ten obchod ničí a protahují tu dobu, kdy opravdu bude i u nás možné sehnat na co si DJs vzpomenou a včas. Seriózní krámy se totiž hodně snaží, cpou peníze do reklamy a do zboží a černí prodejci jim pak berou zákazníky. Takový dva vypečený týpci z Brna si ten byznys vymysleli dokonce tak, že mezi černými prodejci mají nejnižší ceny, protože si berou stejnou marži, jako seriózní krámy a mohou pak mít desky o 22% DPH levnější. Prostě svinstvo.