PARTYINFO
FUNK`IN
Datum konání: |
02.05.2002 - čtvrtek |
Místo konání: |
Praha - Mecca |
DJs: |
very special guest: "Little Louie" Vega (Masters At Work / Nuyorican Soul / Kenlou) Lumiére, Neo |
Info: |
http://www.housenation.cz... |
Popis: |
mega hvězda v Praze rezidentní noc agentury Housenation.cz |
"Little Louie" Vega
"Little Louie" Vega v Praze!
"Masters At Work stále produkují nejlepší taneční hudbu dnešní doby. Jejich hudba je o krok napřed... Jejich tvorba zahrnuje latinskoamerickou hudbu, house, taneční hudbu, disco, hip-hop, funk, unikátní groove, jazz. Vše to mají úplně pokryté. A díky tomu se MAW stali pravými mistry." - Gilles Peterson
"Masters At Work oslavili své 10. výročí elegantní demonstrací housové hudby. Předvedli bohatou rekombinaci rytmů a hudební koupel v možnostech skýtaných různými etniky." - John Pareles, The New York Times
"Zatímco mnoho tvůrců housových remixů je spokojeno, když k písni přidají dunící beaty, Vega a Gonzalez tyto rytmy totálně přetvářejí." Ethan Brown, New York Magazine
"Little Louie" Vega je takovým Milesem Davisem taneční hudby. Stejně jako je nemožné najít hudební kategorii pro Davise, tak i Vega sám sebe neustále znovu objevuje, a s tím jeho hudba zažívá opakovaný převrat. Vega během své téměř dvě desítky let dlouhé kariéry vydal singly, z nichž mnohé způsobily průlom v historii taneční hudby ("The Nervous Track", "It's Alright", "I Feel It" and "You Can Do It"), pomohl rozjet žánry, jako je například soulful house ("Beautiful People," "I Get Lifted"), a revitalizoval kariéry takových legend, jako jsou Roy Ayers, George Benson a Tito Puente.
Vega se narodil v Bronxu v roce 1965, kde vyrůstal obklopený latinskoamerickou hudbou. Jeho otec, Louie Vega Sr., je uznávaným saxofonistou hrajícím jazzovou a latinskoamerickou hudbu a jeho strýc, Hector LaVoe, byl renomovaným zpěvákem salsy, který nahrával pod labelem Fania. Ale Vegův silný hudební vliv nezůstal jen u latinskoamerické hudby: v osmdesátých letech působil jako rezident takových legendárních nočních klubů, jako je The Paradise Garage, a účastnil se Afrika Bambaataa's parties v rámci the Bronx River Projects.
V roce 1985 začal Vega svou první rezidenturu v nočním klubu Devil's Nest, v Bronxu, v Roselandu, ve Studio 54 a v The Palladium. Ve Vegově stylu se odrážela jeho eklektická výchova. Jeho sety obsahovaly vše od latinskoamerické hudby přes hip-hop až k britské Nové vlně. Ale ke konci desetiletí přinesla rostoucí hudební segregace na klubové scéně Vegovi rozčarování. "Myšlení lidí začalo uvažovat ve smyslu kategorií," vzpomíná Vega.
Naštěstí ve stejné době zahlédl Vega v klubové čtvrti pár pohasínajících tvůrčích světel. Jeho příští produkční partner Kenny "Dope" Gonzalez rozjížděl divoce eklektické párty ve svém Brooklynském sousedství a pod přezdívkou "Masters At Work" dával dohromady svou tvorbu. Do roku 1987 získal název Masters At Work takovou pozornost, že si Todd Terry propůjčil jejich jméno a jejich styl pro newyorkskou housovou klasiku "Alright, Alright."
Terry pak představil Gonzaleze Vegovi a ti v sobě okamžitě nalezli jistou spřízněnost. Jejich první singl vydaný pod přezdívkou Masters At Work a nazvaný "Blood Vibes" perfektně kombinoval Vegovy reggae sety spolu s Gonzalezovými dunivými latinskoamerickými a hip-hopem ovlivněnými beaty. Vegův tvůrčí návrat rychle rozkvetl a zpracoval salsovou klasiku nové generace Llego La India Via Eddie Palmieri (od India a Eddieho Palmieriho) a ještě snad slibnější debut Marca Anthonyho - Ride on the Rhythm Vol. 1.
Tvorba Masters At Work začala mít také velmi brzy úspěch. Průkopnické housové remixy takových, jako jsou Tito Puente, Saint Etienne a také i Debbie Gibson, brzy umístila toto duo na vrchol žebříčku undergroundové taneční hudby. A Vegova významná party "Underground Network" v Sound Factory Bar v New Yorku vytvořila vzor pro mnoho dalších oduševnělých párty, jako byly například "Body & Soul" a vystřídal takové housové hymny, jako například Beautiful People" od Barbary Tuckerové a "Love & Happiness" od River Ocean featuring India.
Ale to pořád Vegovi a Gonzalezovi nestačilo, a tak vytvořili nový projekt s názvem Nuyorican Soul. První singl tohoto projektu, nazvaný "Nervous Track", posunul svými výstředními píšťalami, okolní hudební malebností a divoce arytmickými bubínky hranice taneční hudby ještě dál. Album formace Nuyorican Soul, vydané v roce 1997, bylo ještě průlomovější a přivedlo pod jednu střechu takové divy gospelu, jakými byly například Jocelyn Brown či latinskoamerická soulová zpěvačka India, dále pak hip-hopového DJ Jazzyho Jeffa a soulové legendy typu Roy Ayers. Toto album, stejně jako Homework od Daft Punk's, Ten Years After od Blaze nebo New Forms od Roni Size, natrvalo změnilo směr taneční hudby.
Ovšem ani Vega ani Gonzalez neusnuli na svých poměrně velkých vavřínech. Dvojice pokračuje stále se stejným bouřlivým tempem v remixování a spolupracuje s hvězdami jako Gloria Estefan, Blaze a Kenny Lattimore. Nahrávají jako Masters at Work a Nuyorican Soul 2, dále pak pracují na sólových albech, objevili se v reklamě na Apple Computers, jejich výroční party na Winter Music Conference v Miami jim získala ocenění a pozornost publikací hlavního proudu (např. The New York Times a New York Magazine), Vegova party "Dance Ritual" v Centro-Fly, pořádaná uprostřed týdne, se stala pro milovníky taneční hudby nutností, a snad nejsenzačnější událostí byla celodenní, k prasknutí naplněná party na renomované SummerStage v Central Parku s hvězdným obsazením, např. Jody Watley, Jocelyn Brown, Roy Ayers a DJ Jazzy Jeff.
Tito Mistři právě započali svou práci.
"Masters At Work oslavili své 10. výročí elegantní demonstrací housové hudby. Předvedli bohatou rekombinaci rytmů a hudební koupel v možnostech skýtaných různými etniky." - John Pareles, The New York Times
"Zatímco mnoho tvůrců housových remixů je spokojeno, když k písni přidají dunící beaty, Vega a Gonzalez tyto rytmy totálně přetvářejí." Ethan Brown, New York Magazine
"Little Louie" Vega je takovým Milesem Davisem taneční hudby. Stejně jako je nemožné najít hudební kategorii pro Davise, tak i Vega sám sebe neustále znovu objevuje, a s tím jeho hudba zažívá opakovaný převrat. Vega během své téměř dvě desítky let dlouhé kariéry vydal singly, z nichž mnohé způsobily průlom v historii taneční hudby ("The Nervous Track", "It's Alright", "I Feel It" and "You Can Do It"), pomohl rozjet žánry, jako je například soulful house ("Beautiful People," "I Get Lifted"), a revitalizoval kariéry takových legend, jako jsou Roy Ayers, George Benson a Tito Puente.
Vega se narodil v Bronxu v roce 1965, kde vyrůstal obklopený latinskoamerickou hudbou. Jeho otec, Louie Vega Sr., je uznávaným saxofonistou hrajícím jazzovou a latinskoamerickou hudbu a jeho strýc, Hector LaVoe, byl renomovaným zpěvákem salsy, který nahrával pod labelem Fania. Ale Vegův silný hudební vliv nezůstal jen u latinskoamerické hudby: v osmdesátých letech působil jako rezident takových legendárních nočních klubů, jako je The Paradise Garage, a účastnil se Afrika Bambaataa's parties v rámci the Bronx River Projects.
V roce 1985 začal Vega svou první rezidenturu v nočním klubu Devil's Nest, v Bronxu, v Roselandu, ve Studio 54 a v The Palladium. Ve Vegově stylu se odrážela jeho eklektická výchova. Jeho sety obsahovaly vše od latinskoamerické hudby přes hip-hop až k britské Nové vlně. Ale ke konci desetiletí přinesla rostoucí hudební segregace na klubové scéně Vegovi rozčarování. "Myšlení lidí začalo uvažovat ve smyslu kategorií," vzpomíná Vega.
Naštěstí ve stejné době zahlédl Vega v klubové čtvrti pár pohasínajících tvůrčích světel. Jeho příští produkční partner Kenny "Dope" Gonzalez rozjížděl divoce eklektické párty ve svém Brooklynském sousedství a pod přezdívkou "Masters At Work" dával dohromady svou tvorbu. Do roku 1987 získal název Masters At Work takovou pozornost, že si Todd Terry propůjčil jejich jméno a jejich styl pro newyorkskou housovou klasiku "Alright, Alright."
Terry pak představil Gonzaleze Vegovi a ti v sobě okamžitě nalezli jistou spřízněnost. Jejich první singl vydaný pod přezdívkou Masters At Work a nazvaný "Blood Vibes" perfektně kombinoval Vegovy reggae sety spolu s Gonzalezovými dunivými latinskoamerickými a hip-hopem ovlivněnými beaty. Vegův tvůrčí návrat rychle rozkvetl a zpracoval salsovou klasiku nové generace Llego La India Via Eddie Palmieri (od India a Eddieho Palmieriho) a ještě snad slibnější debut Marca Anthonyho - Ride on the Rhythm Vol. 1.
Tvorba Masters At Work začala mít také velmi brzy úspěch. Průkopnické housové remixy takových, jako jsou Tito Puente, Saint Etienne a také i Debbie Gibson, brzy umístila toto duo na vrchol žebříčku undergroundové taneční hudby. A Vegova významná party "Underground Network" v Sound Factory Bar v New Yorku vytvořila vzor pro mnoho dalších oduševnělých párty, jako byly například "Body & Soul" a vystřídal takové housové hymny, jako například Beautiful People" od Barbary Tuckerové a "Love & Happiness" od River Ocean featuring India.
Ale to pořád Vegovi a Gonzalezovi nestačilo, a tak vytvořili nový projekt s názvem Nuyorican Soul. První singl tohoto projektu, nazvaný "Nervous Track", posunul svými výstředními píšťalami, okolní hudební malebností a divoce arytmickými bubínky hranice taneční hudby ještě dál. Album formace Nuyorican Soul, vydané v roce 1997, bylo ještě průlomovější a přivedlo pod jednu střechu takové divy gospelu, jakými byly například Jocelyn Brown či latinskoamerická soulová zpěvačka India, dále pak hip-hopového DJ Jazzyho Jeffa a soulové legendy typu Roy Ayers. Toto album, stejně jako Homework od Daft Punk's, Ten Years After od Blaze nebo New Forms od Roni Size, natrvalo změnilo směr taneční hudby.
Ovšem ani Vega ani Gonzalez neusnuli na svých poměrně velkých vavřínech. Dvojice pokračuje stále se stejným bouřlivým tempem v remixování a spolupracuje s hvězdami jako Gloria Estefan, Blaze a Kenny Lattimore. Nahrávají jako Masters at Work a Nuyorican Soul 2, dále pak pracují na sólových albech, objevili se v reklamě na Apple Computers, jejich výroční party na Winter Music Conference v Miami jim získala ocenění a pozornost publikací hlavního proudu (např. The New York Times a New York Magazine), Vegova party "Dance Ritual" v Centro-Fly, pořádaná uprostřed týdne, se stala pro milovníky taneční hudby nutností, a snad nejsenzačnější událostí byla celodenní, k prasknutí naplněná party na renomované SummerStage v Central Parku s hvězdným obsazením, např. Jody Watley, Jocelyn Brown, Roy Ayers a DJ Jazzy Jeff.
Tito Mistři právě započali svou práci.