PARTYINFO

 

MUSIC BEATS LOCAL NAZI

Datum konání:
14.09.2002 - sobota
Místo konání:
Praha - Štvanice
DJs:
Music beats live arena: Chumbawamba (UK), DJ Pandit G (UK), DJ Kaya, Švihadlo, DJ Roman, Gulo Čar, DJ Hoffee & DJ Tall, Gang-ala-basta, DJ Mucho & Maradona Jazz, Bengas, DJ Kuba Soulcheck, Satisfied Sexual Desire, Stephunk T live, East Authentic, DJ Jan 2 & Charlie One, Hypnotix
Music beats special bonus: Sangre Dans Theathre, Čačadrom
Hip-hop street stage with MC Jesus: live: Paktofonkia (PL), 12 Dingo (D), Kontrafakt (SK), Jižní pijonýři, Naše věc; DJs: Orion, Wich, Rijechy, Trafic, Cut Dem, Five, Opia, Chocolatic
Red Bull hot zone: break dance, beatbox, hakisak, capoeira, theatre, midnight Mystic SK8 exhibition
C-Lounge: DJs: Schmoov! (UK), Alex Dallas (SUI), James Baseley (UK), Lumiere, Luger; live: Lazy Jimy featuring Jan. P. Muchow & DJ Blue, Maradona Jazz featuring DJ Mucho, Alvik, Mersey (SK)
Cirkus stage: BAW! presents "Big Klaustrofobig", East Authentic meets the Tchendos DJs
Tribo arena (hairstyling, henna, sudo, bodyart): Babe LN feat. MC Adrenalin, Philip TBC, Katcha feat. MC Nu.C and C-Lara, 2K, Pro Sound System DJs
Veranda Bar: Music Beats Graffiti Jam, TWM DJs workshop
Info:
http://www.panackove.cz...
info@musicbeats.cz
Popis:
protirasistický open air music happening
vstup do 15:00 dobrovolný, od 15:00 350 CZK
 
 
Music Beats Local Nazi už zítra Ani záplavy nezastavily festival MBLN na pražské Štvanici
Pohled dopředu a zpět
Ohlédnutí za kampaní Local Nazi.
 
Protirasistická kampaň "Be Kind to Your Local Nazi" začala již 1. září 2001 prvním vysíláním 66-ti sekundového spotu v České televizi. Ještě sedmdesátkrát se mohli čeští diváci na obrazovkách České televize setkat s jeho smutnými hrdiny. Spot na sebe upozornil ironickým až posměšným tónem a z něj vycházející kampaň obsahuje překvapivé poselství, že neonacisté, skinheads a podobní jsou ve skutečnosti sociálně handicapovanou menšinou, které je třeba pomáhat v řešení jejich problémů.

Kampaň byla od začátku financována z prostředků programu Phare Evropské unie. Zadavatelem a supervizorem byla Meziresortní komise pro záležitosti romské komunity.

Kampaň vyvolala nevídanou společenskou odezvu a rozvířila diskusi ve všech významných sdělovacích prostředcích. Všimli si jí i naši politici a česká vláda dokonce v průběhu kampaně rozhodla uvolnit dodatečně finanční prostředky ze státního rozpočtu na její prodloužení.

Renomovaná agentura AISA zpracovala nestranné hodnocení kampaně a průzkum veřejného mínění, ze kterého vyplynulo, že kampaň výrazně ovlivnila postoj mladých lidí k příslušníkům hnutí skinheads. Zatímco 40 procent mladých, kteří neviděli kampaň, mělo velmi nepříznivý názor na skinheady, mezi mladými, kteří kampaň viděli, zastávalo tento názor 63 procent z nich. Podobně byly ovlivněny i postoje k neonacistům.

Na základě těchto pozitivních ohlasů se autoři rozhodli na toto téma pokračovat v komunikaci s veřejností. Organickým pokračováním kampaně je Festival Music Beats Local Nazi, který proběhne v areálu pražské Štvanice 14.září 2002. Zhruba dvacetihodinový program festivalu lze rozdělit na tři vzájemně se doplňující části: osvětově-informační, hudebně zábavnou a společenskou.

Těžištěm informačně-osvětové části je NAZINFO, tj. stan, v němž bude instalovaná multimediální výstava na téma rasismus a extremismus. Program zajistí společnost Člověk v tísni při České televizi ve spolupráci s vládním zmocněncem pro lidská práva Janem Jařabem.

Souběžně s výstavou budou ve stanu probíhat celý den diskuse s odborníky z neziskového sektoru, médií, státní správy a se zástupci menšin.
 
Malý slovník pro každého Program festivalu DJ Pandit G a skupina Bengas Garanti a organizátoři festivalu Kontakty a adresy Music beats local nazi - Kompletní program

Flyer

 
flyer
 

Fotoreporty

 
 
 
 
 
 
 
 

Partnerské linky: festivaly 2016