PARTYINFO
SPASTIK PLASTIK
Datum konání: |
28.09.2002 - sobota |
Místo konání: |
Pardubice - L-klub |
DJs: |
Paul Damage (House of God/UK), Jay Cortez (Dead Code/Maďarsko), Daho & Ginger (NSW, Lunar), Tibor (Final Scratch/U.club/SK), Pietro (Caramel.cz), Santa (Bassline), Vinny second floor - IM Cyber (Eastbase), Penny, Devy.B, Va.czech, Rozdvojená Osobnost, New Reality (S.M.I.S.L) |
Popis: |
EAW sound system, laser show, XTC testy, fresh fruits, go-go, videoprojekce open 19:00, start 20:00, end 07:00 vstup 230/260 CZK |
Interview - Paul Bailey aka Paul Damage
Jak vůbec začala tvá kariéra DJeje a producenta?
Na škole jsem poslouchal hip-hop. S kamarádem jsme byli grafiťáci a malovali na opuštěné budovy továren a železnic na severu Anglie, kde jsem vyrostl. Hip-hop byl náš soundtrack pro život.
Jako děti jsme hrávali hip-hop v místním komunitním centru. Nikdy před tím sem neviděl mixovat DJeje, našimi jedinými pojítky byly obrázky Djejů a jejich vybavení z obalů nahrávek, které jsme koupili. Měli jsme jen dva řemínkáče ze 70. let v komunitním centru, a tak jsem šetřil a koupil dva velmi staré Technicse 1700 s přímým pohonem a mix Radio Shack.
Nebyl nikdo, kdo by mě učil míchat, ale věděl jsem, že hip-hopoví DJs používají 2 stejné desky, tak jsem to zkusil. Snažil jsem se kopírovat to, co jsem slyšel v nahrávkách. Poslouchal nahrávky hip-hopového DJeje Cash Money. Jeho scratching mě velmi ovlivnil.
K technu jsem se dostal mnohem později, když jsem studoval na Universitě. Lidé mi nosili jejich sbírky nahrávek v bednách, abych jim namíchal kazety. Stále mi říkají, že slyší velký vliv hip-hopu, když mě slyší hrát.
Jsi znám jako učitel Surgeona. Je to pravda? Jaký je tvůj názor na jeho produkci a vývoj, kterým se ubírá?
Tony (Anthony Childs aka Surgeon) a já jsme přáteli déle, než z nás vůbec někdo prvně použil desku. Tony už skládal hudbu, když já měl teprve pár synthů a drum machines. Já jsem ovlivnil jeho DJ styl v době, kdy začínal a naopak on mě jako producenta.
Myslím, že Tony velmi výrazně přispěl do elektronické hudby. Myslíme stejně v tom, že se oba snažíme zakomponovat vlivy techna "z venku" "dovnitř" naší hudby.
Co se, dle tvých vlastních slov, skrývá pod definicí Black Country Sound? Znamená tato definice něco určitého nebo je to jenom výraz používaný medii, aby tak schovala celou scénu Birminghamu pod jednu střechu?
Myslím si, že media používají spousty takovýchto výrazů jen proto, protože jsou příliš líná, aby řekla něco originálního. Z Birminghamu vychází hodně hudebních stylů, takže to vlastně neznamená skoro nic.
Birmingham je známý především pro Downwards (Regis, Female, Surgeon) nebo Jamese Ruskina. Spolupracuješ s nimi na tvé či jejich produkci? Jaká je tady vůbec scéna?
Preferuji práci o samotě - styl mé práce tak lépe funguje.
Do budoucna plánuji nějakou spolupráci, ale spíše z ní vzejdou diskuse o nových nápadech, ze kterých pak bude každý čerpat sám a zpracovávat je a předávat vlastním způsobem.
Co takhle House of God, můžeš mi o něm říct víc? Jsi označován jako veterán House of God. :) Viděl jsem flyery... jejich použití na kontinentu by znamenalo zánik klubu. House of God mi zní velmi mysticky. "Nebe pro techno freaky - peklo pro zbytek".
Byl jsem jeden z původních residentů, když House of God počal svou existenci před 10ti lety. Takže vlastně to asi ze mě veterána opravdu dělá. :)
House of God je v tomto jiný než ostatní kluby. Rezidentní DJs jsou tou nejdůležitější částí klubu. Všichni rezidenti jsou velmi zkušení a hrají v mnoha různých stylech - to pak dělá atmosféru velmi zvláštní. Také to znamená, že si můžeme pozvat hosty, kteří zahrají pouze proto, protože se nám líbí, co dělají a nikoliv protože mají velká jména. Pokaždé také dáváme šanci zahrát novým a málo známým lidem (pokud jsme přesvědčeni o jejich kvalitě).
Jinak všichni máme velmi zvrácený smysl pro humor, což je dle mého jedna z klíčových věcí okolo House of God... vystřelili jsme z děla přímo do davu stovky hlav z plastových figurín po domácku vyrobeným střelným prachem... polili jsme lidi divadelní krví a vysypali na ně ze stropu milióny pírek... skoro jsme celý klub několikrát podpálili... ale lidé stále chodí pro přídavek. :) (no, to snad ani ne - pozn. autora)
Jsi DJ a také producent. Dáváš přednost vystupování jako live act (stejně jako Regis) nebo jako DJ? Připravuješ nějakou World tour nebo něco takového?
Plánuji živá vystoupení, ale rozhodně dávám přednost DJingu, protože jsem s ním vyrostl.
Čeká mě několik vystoupení v Evropě a brzy se chystám vrátit hrát do Číny, na což se hodně moc těším.
Vrátíme se k tvé produkci. Tvá práce je k nalezení pod jmény Paul Damage (H.O.G. records) nebo Paul Bailey (1881 records). Co tě k tomu vedlo? Jaký vývoj předpokládáš?
Mé občanské jméno je Paul Bailey. Rozhodl jsem se založit 1881 records, kde pod tímto jménem dávám příležitost temnějším a mnohem silnějším materiálům, které jsem nahrál. První release je již v distribuci a jmenuje se "Fashion Arrest" - druhý se jmenuje "Power of X" a vyšel 9. září. O co se pokouším je vytvořit silnou, osobitou hudbu s atmosférou, která stále působí v klubech.
Děláš rád remixy?
Užívám si remixování. Je to vždy veliká zábava předělat něčí skladbu a dát jí naprosto nový, jiný směr.
Chystáš se prvně vystupovat v ČR. Víš něco o české techno scéně?
To bude moje první návštěva České Republiky (doufejme, že první z mnoha!). Slyšel jsem mnoho dobrého o českých techno parties. Opravdu se těším na nové publikum.
Co od tebe můžeme očekávat?
Budu hrát tak, jako hraji v House of God. Je to těžké popsat jiným způsobem. Rád míchám různé styly, pokaždé se snažím být odlišný a představovat skladby, které lidé neznají - Zdá se mi, že až příliš mnoho DJs hraje poněkud stejně. To je přesně to, co nedělám. Myslím, že nechám lidi udělat si obrázek o mně až poté, co mě uslyší. ;)
Děkuji za darování pro tebe tolik vzácného času a přeji hodně pohody ve studiu a v Pardubicích nashledanou.
DISCOGRAPHY:
(HOUSE OF GOD RECORDS - PAUL DAMAGE)
HOG 667 - JOSIE AND HER BEAUTIFUL HAIR
HOG 669 - MARIGOLD EP
HOG 670 - BROKEN MIND EP
HOG 671 - VARIOUS - TINA NEVER HAD A TEDDY BEAR; REMIXES FROM SURGEON, PAUL DAMAGE, BRUNO COOPER
HOG 672 - ILLEGAL CUTS EP
HOG 673 - SOUR CANDY EP
HOG 674 - THE LOCKDOWN EP
HOG 675 - ROOMS OF THE CONTAGIOUS
(1881 RECORDS - PAUL BAILEY)
E001 - FASHION ARREST EP
E002 - POWER OF X EP
Dále produkoval skladby pro Red Seal records, Embryo records, Round Records and [K]rack-troni[k].
(a opravdu velké množství remixů především méně známých producentů na menších labelech)
Jay Cortez
Headlinerem sobotní party Spastik Plastik bude britská stálice, rezident birminghamského klubu House of God, uznávaný DJ a producent nekompromisně tvrdého techna Paul Bailey aka Paul Damage. Naskytla se mi možnost tohoto svérázného chlapíka, o kterém je skoro až neuvěřitelně těžké cokoliv zjistit, vyzpovídat...
Na škole jsem poslouchal hip-hop. S kamarádem jsme byli grafiťáci a malovali na opuštěné budovy továren a železnic na severu Anglie, kde jsem vyrostl. Hip-hop byl náš soundtrack pro život.
Jako děti jsme hrávali hip-hop v místním komunitním centru. Nikdy před tím sem neviděl mixovat DJeje, našimi jedinými pojítky byly obrázky Djejů a jejich vybavení z obalů nahrávek, které jsme koupili. Měli jsme jen dva řemínkáče ze 70. let v komunitním centru, a tak jsem šetřil a koupil dva velmi staré Technicse 1700 s přímým pohonem a mix Radio Shack.
Nebyl nikdo, kdo by mě učil míchat, ale věděl jsem, že hip-hopoví DJs používají 2 stejné desky, tak jsem to zkusil. Snažil jsem se kopírovat to, co jsem slyšel v nahrávkách. Poslouchal nahrávky hip-hopového DJeje Cash Money. Jeho scratching mě velmi ovlivnil.
K technu jsem se dostal mnohem později, když jsem studoval na Universitě. Lidé mi nosili jejich sbírky nahrávek v bednách, abych jim namíchal kazety. Stále mi říkají, že slyší velký vliv hip-hopu, když mě slyší hrát.
Jsi znám jako učitel Surgeona. Je to pravda? Jaký je tvůj názor na jeho produkci a vývoj, kterým se ubírá?
Tony (Anthony Childs aka Surgeon) a já jsme přáteli déle, než z nás vůbec někdo prvně použil desku. Tony už skládal hudbu, když já měl teprve pár synthů a drum machines. Já jsem ovlivnil jeho DJ styl v době, kdy začínal a naopak on mě jako producenta.
Myslím, že Tony velmi výrazně přispěl do elektronické hudby. Myslíme stejně v tom, že se oba snažíme zakomponovat vlivy techna "z venku" "dovnitř" naší hudby.
Co se, dle tvých vlastních slov, skrývá pod definicí Black Country Sound? Znamená tato definice něco určitého nebo je to jenom výraz používaný medii, aby tak schovala celou scénu Birminghamu pod jednu střechu?
Myslím si, že media používají spousty takovýchto výrazů jen proto, protože jsou příliš líná, aby řekla něco originálního. Z Birminghamu vychází hodně hudebních stylů, takže to vlastně neznamená skoro nic.
Birmingham je známý především pro Downwards (Regis, Female, Surgeon) nebo Jamese Ruskina. Spolupracuješ s nimi na tvé či jejich produkci? Jaká je tady vůbec scéna?
Preferuji práci o samotě - styl mé práce tak lépe funguje.
Do budoucna plánuji nějakou spolupráci, ale spíše z ní vzejdou diskuse o nových nápadech, ze kterých pak bude každý čerpat sám a zpracovávat je a předávat vlastním způsobem.
Co takhle House of God, můžeš mi o něm říct víc? Jsi označován jako veterán House of God. :) Viděl jsem flyery... jejich použití na kontinentu by znamenalo zánik klubu. House of God mi zní velmi mysticky. "Nebe pro techno freaky - peklo pro zbytek".
Byl jsem jeden z původních residentů, když House of God počal svou existenci před 10ti lety. Takže vlastně to asi ze mě veterána opravdu dělá. :)
House of God je v tomto jiný než ostatní kluby. Rezidentní DJs jsou tou nejdůležitější částí klubu. Všichni rezidenti jsou velmi zkušení a hrají v mnoha různých stylech - to pak dělá atmosféru velmi zvláštní. Také to znamená, že si můžeme pozvat hosty, kteří zahrají pouze proto, protože se nám líbí, co dělají a nikoliv protože mají velká jména. Pokaždé také dáváme šanci zahrát novým a málo známým lidem (pokud jsme přesvědčeni o jejich kvalitě).
Jinak všichni máme velmi zvrácený smysl pro humor, což je dle mého jedna z klíčových věcí okolo House of God... vystřelili jsme z děla přímo do davu stovky hlav z plastových figurín po domácku vyrobeným střelným prachem... polili jsme lidi divadelní krví a vysypali na ně ze stropu milióny pírek... skoro jsme celý klub několikrát podpálili... ale lidé stále chodí pro přídavek. :) (no, to snad ani ne - pozn. autora)
Jsi DJ a také producent. Dáváš přednost vystupování jako live act (stejně jako Regis) nebo jako DJ? Připravuješ nějakou World tour nebo něco takového?
Plánuji živá vystoupení, ale rozhodně dávám přednost DJingu, protože jsem s ním vyrostl.
Čeká mě několik vystoupení v Evropě a brzy se chystám vrátit hrát do Číny, na což se hodně moc těším.
Vrátíme se k tvé produkci. Tvá práce je k nalezení pod jmény Paul Damage (H.O.G. records) nebo Paul Bailey (1881 records). Co tě k tomu vedlo? Jaký vývoj předpokládáš?
Mé občanské jméno je Paul Bailey. Rozhodl jsem se založit 1881 records, kde pod tímto jménem dávám příležitost temnějším a mnohem silnějším materiálům, které jsem nahrál. První release je již v distribuci a jmenuje se "Fashion Arrest" - druhý se jmenuje "Power of X" a vyšel 9. září. O co se pokouším je vytvořit silnou, osobitou hudbu s atmosférou, která stále působí v klubech.
Děláš rád remixy?
Užívám si remixování. Je to vždy veliká zábava předělat něčí skladbu a dát jí naprosto nový, jiný směr.
Chystáš se prvně vystupovat v ČR. Víš něco o české techno scéně?
To bude moje první návštěva České Republiky (doufejme, že první z mnoha!). Slyšel jsem mnoho dobrého o českých techno parties. Opravdu se těším na nové publikum.
Co od tebe můžeme očekávat?
Budu hrát tak, jako hraji v House of God. Je to těžké popsat jiným způsobem. Rád míchám různé styly, pokaždé se snažím být odlišný a představovat skladby, které lidé neznají - Zdá se mi, že až příliš mnoho DJs hraje poněkud stejně. To je přesně to, co nedělám. Myslím, že nechám lidi udělat si obrázek o mně až poté, co mě uslyší. ;)
Děkuji za darování pro tebe tolik vzácného času a přeji hodně pohody ve studiu a v Pardubicích nashledanou.
DISCOGRAPHY:
(HOUSE OF GOD RECORDS - PAUL DAMAGE)
HOG 667 - JOSIE AND HER BEAUTIFUL HAIR
HOG 669 - MARIGOLD EP
HOG 670 - BROKEN MIND EP
HOG 671 - VARIOUS - TINA NEVER HAD A TEDDY BEAR; REMIXES FROM SURGEON, PAUL DAMAGE, BRUNO COOPER
HOG 672 - ILLEGAL CUTS EP
HOG 673 - SOUR CANDY EP
HOG 674 - THE LOCKDOWN EP
HOG 675 - ROOMS OF THE CONTAGIOUS
(1881 RECORDS - PAUL BAILEY)
E001 - FASHION ARREST EP
E002 - POWER OF X EP
Dále produkoval skladby pro Red Seal records, Embryo records, Round Records and [K]rack-troni[k].
(a opravdu velké množství remixů především méně známých producentů na menších labelech)
Jay Cortez
... druhým největším tahákem party Spastik Plastik, která se bude konat 28.09.2002 v pardubickém L-ku je JAY CORTEZ (Deadcode, Strip records/HU). Zde přinášíme starší rozhovor s tímto Maďarským DJ a producentem, který stojí za největšími techno eventy Maďarska.
Už na počátku devadesátých let jsi se aktivně účastnil budovaní nezávislé scény, když jsi byl členem jedné hip hopové kapely. Jak vypadal rozvoj hudební scény v Maďarsku poté, co padla železná opona?
Na začátku devadesátých let zaplavila Maďarsko spousta hudby ze západní Evropy a vzhledem k tomu, že se jednalo o hudbu pro masy, její kvalita byla často dost pochybná. Vše se řídilo tím, že jen muzika, která se hrála v televizi mohla být úspěšná. Nyní sice máme možnost tento trend změnit, ale Maďaři jsou v tomhle směru značně konzervativní a velmi závislí na mediích.
Jak se stalo, že jsi z hip hopu přesedlal na techno?
Nejprve jsem poslouchal vokální a chicagský house a také jsem samozřejmě znal tracky detroitského a anglického techna, ale pořád jsem nevěděl, do kterého hudebního směru je mám zařadit. V roce 96 jsem měl možnost slyšet hrát Laurenta Garniera, bylo to neuvěřitelné. Bylo mi jasné, že tohle je to, co jsem hledal a hned druhý den jsem začal hledat v obchodech pouze techno.
Určitě máš doma slušný techno archiv, ale jaká je v současnosti tvá nejoblíbenější deska?
Líbí se mi hodně věcí, ale nejvíc deska, kterou jsem udělal s Blasiem, Striploopz 01.
Jsi členem agentury Deadcode. Mohl bys ji nám trochu představit?
Deadcode pořádá bez nadsázky nejlepší a nejkvalitnější techno party v Madarsku - Hyperspace. Vedle toho vydává desky a funguje jako bookingová agentura.
Děláš a vydáváš vlastní hudbu, jak jsi začal?
Vedle DJingu jsem postupně začal také nakupovat vybavení do studia a pak jsem začal skládat. Moje první deska byla Omega EP, což byl pro mě jakýsi experiment. Od té doby jsem udělal několik desek a postupně jsem doplnil vybavení studia, abych mohl v budoucnu vydávat dobré věci.
Jaké vybavení používáš ve studiu?
Korg Electribe R, Korg MS 2000 R, Novation Drumstation R, Lexicon mpx500, Tc Powercore Card, Creamware Power Sampler DSP Card, PIII se zvukovou kartou Cremware Luna DSP, Cubase VST 5.0, monitory alesis M1.
To je opravdu slušné vybavení. Poslední dobou se ale zdá, že spousta lidí dává přednost spíše softwaru než hardwaru, jelikož za málo peněz dokáže odvést solidní práci. Co si myslíš třeba o programu Reason?
Je to velmi užitečný a přitom jednoduchý software, ale nemůže zvládnout vše. Myslím, že by měl obsahovat ještě několik přídavných nástrojů, aby se jeho vlastnosti zlepšily. Osobně zapojuji do procesu skládání hudby více nástrojů.
Hraješ různě po vychodní Evropě, takže jsi trochu obeznámen se situací v postkomunistických zemích. Myslíš, že se najdou nějací umělci, kteří by mohli vyšplhat na úroveň lidí jako Marco Carola nebo třeba Surgeon?
Věřím, že díky tvrdé a neustálé práci je možné se stát slavným a respektovaným, i když jsi z východní Evropy.
Paul Damage na Spastik Plastik
Druhým největším tahákem party Spastik Plastik, která se bude konat 28.9. v pardubickém L-ku je Jay Cortez (Deadcode, Strip records/HU). Zde přinášíme starší rozhovor s tímto Maďarským DJ a producentem, který stojí za největšími techno eventy Maďarska.
Už na počátku devadesátých let jsi se aktivně účastnil budovaní nezávislé scény, když jsi byl členem jedné hip hopové kapely. Jak vypadal rozvoj hudební scény v Maďarsku poté, co padla železná opona?
Na začátku devadesátých let zaplavila Maďarsko spousta hudby ze západní Evropy a vzhledem k tomu, že se jednalo o hudbu pro masy, její kvalita byla často dost pochybná. Vše se řídilo tím, že jen muzika, která se hrála v televizi mohla být úspěšná. Nyní sice máme možnost tento trend změnit, ale Maďaři jsou v tomhle směru značně konzervativní a velmi závislí na mediích.
Jak se stalo, že jsi z hip hopu přesedlal na techno?
Nejprve jsem poslouchal vokální a chicagský house a také jsem samozřejmě znal tracky detroitského a anglického techna, ale pořád jsem nevěděl, do kterého hudebního směru je mám zařadit. V roce 96 jsem měl možnost slyšet hrát Laurenta Garniera, bylo to neuvěřitelné. Bylo mi jasné, že tohle je to, co jsem hledal a hned druhý den jsem začal hledat v obchodech pouze techno.
Určitě máš doma slušný techno archiv, ale jaká je v současnosti tvá nejoblíbenější deska?
Líbí se mi hodně věcí, ale nejvíc deska, kterou jsem udělal s Blasiem, Striploopz 01.
Jsi členem agentury Deadcode. Mohl bys ji nám trochu představit?
Deadcode pořádá bez nadsázky nejlepší a nejkvalitnější techno party v Madarsku - Hyperspace. Vedle toho vydává desky a funguje jako bookingová agentura.
Děláš a vydáváš vlastní hudbu, jak jsi začal?
Vedle DJingu jsem postupně začal také nakupovat vybavení do studia a pak jsem začal skládat. Moje první deska byla Omega EP, což byl pro mě jakýsi experiment. Od té doby jsem udělal několik desek a postupně jsem doplnil vybavení studia, abych mohl v budoucnu vydávat dobré věci.
Jaké vybavení používáš ve studiu?
Korg Electribe R, Korg MS 2000 R, Novation Drumstation R, Lexicon mpx500, Tc Powercore Card, Creamware Power Sampler DSP Card, PIII se zvukovou kartou Cremware Luna DSP, Cubase VST 5.0, monitory alesis M1.
To je opravdu slušné vybavení. Poslední dobou se ale zdá, že spousta lidí dává přednost spíše softwaru než hardwaru, jelikož za málo peněz dokáže odvést solidní práci. Co si myslíš třeba o programu Reason?
Je to velmi užitečný a přitom jednoduchý software, ale nemůže zvládnout vše. Myslím, že by měl obsahovat ještě několik přídavných nástrojů, aby se jeho vlastnosti zlepšily. Osobně zapojuji do procesu skládání hudby více nástrojů.
Hraješ různě po vychodní Evropě, takže jsi trochu obeznámen se situací v postkomunistických zemích. Myslíš, že se najdou nějací umělci, kteří by mohli vyšplhat na úroveň lidí jako Marco Carola nebo třeba Surgeon?
Věřím, že díky tvrdé a neustálé práci je možné se stát slavným a respektovaným, i když jsi z východní Evropy.
Paul Damage na Spastik Plastik
Až na samotný závěr měsíce září představí mladá pardubická agentura Bořek promotion poprvé v ČR (a ve východní Evropě vůbec) na party s názvem SPASTIK PLASTIK birminghamskou legendu v podobě DJ Paula Damage, který stál u zrodu nocí slavného House of God.
Sekundovat mu bude vycházející star pocházející z Maďarska, Jay Cortez, který se pomalu dostává do podvědomí nejen u nás, ale i na Západě.
O atmosféru kolem těchto dvou hvězd se postarají: v česku oblíbený slovenský minimalista a průkopník technologie Final Scratch Tibor, jablonečtí "surovci" Daho a Ginger, kteří vystoupí v klasickém combu 4 decks 2 mixes, česká stálice Pietro a domácí Santa a Vinny.
To vše máte možnost prožít na hlavní, techno scéně.
Jak již bývá v L-ku zvykem bude se hrát i na druhé scéně. O "zlámanou" zábavu se postarají IM Cyber, Va.czech, Penny a Devy.b. O hip hop pak Rozdvojená Osobnost a New Reality.
Hrát se bude na EAW sound systém a nebudou chybět laser show, dekorace a go-go.
Těšíme se na vás...
Line-up:
main techno floor
20:00 - 21:00 Yes
21:00 - 22:30 Pietro
22:30 - 00:30 Daho a Ginger
00:30 - 02:00 Jay Cortez
02:00 - 04:00 Paul Damage
04:00 - 05:00 Tibor
05:00 - 06:00 Santa
06:00 - 07:00 Vinny
second floor
20:00 - 21:00 New Reality
21:00 - 22:00 Rozdvojena Osobnost
22:00 - 00:00 Devy.b
00:00 - 02:00 IM Cyber
02:00 - 04:00 Penny
04:00 - 06:00 Va-czech
House of God - Birmingham, UK
Až na samotný závěr měsíce září představí mladá pardubická agentura Bořek promotion poprvé v ČR (a ve východní Evropě vůbec) na party s názvem SPASTIK PLASTIK birminghamskou legendu v podobě DJ Paula Damage, který stál u zrodu nocí slavného House of God.
Sekundovat mu bude vycházející star pocházející z Maďarska, Jay Cortez, který se pomalu dostává do podvědomí nejen u nás, ale i na Západě.
O atmosféru kolem těchto dvou hvězd se postarají: v česku oblíbený slovenský minimalista a průkopník technologie Final Scratch Tibor, jablonečtí "surovci" Daho a Ginger, kteří vystoupí v klasickém combu 4 decks 2 mixes, česká stálice Pietro a domácí Santa a Vinny.
To vše máte možnost prožít na hlavní, techno scéně.
Jak již bývá v L-ku zvykem bude se hrát i na druhé scéně. O "zlámanou" zábavu se postarají IM Cyber, Va.czech, Penny a Devy.b. O hip hop pak Rozdvojená Osobnost a New Reality.
Hrát se bude na EAW sound systém a nebudou chybět laser show, dekorace a go-go.
Těšíme se na vás...
Line-up:
main techno floor
20:00 - 21:00 Yes
21:00 - 22:30 Pietro
22:30 - 00:30 Daho a Ginger
00:30 - 02:00 Jay Cortez
02:00 - 04:00 Paul Damage
04:00 - 05:00 Tibor
05:00 - 06:00 Santa
06:00 - 07:00 Vinny
second floor
20:00 - 21:00 New Reality
21:00 - 22:00 Rozdvojena Osobnost
22:00 - 00:00 Devy.b
00:00 - 02:00 IM Cyber
02:00 - 04:00 Penny
04:00 - 06:00 Va-czech
House of God - Birmingham, UK
Zveřejňuji tuto první část (možná také poslední;) malého povídání o birminghamské techno scéně k příležitosti, která se nám v brzké době naskytne. Do pardubického L-ka zamíří jedna z mnou nejuznávanějších osob světové techno scény vůbec. 28.9.2002 zde vystoupí Paul James Bailey aka PAUL DAMAGE, se kterým jsem připravil i interview... (na světlo vyjde co nevidět)...
HOUSE OF GOD - BIRMINGHAM, UK
jméno: Birmingham (UK)
nick: Brum
populace: cca 1,1 milionu
specifikace: druhé největší město Anglie
klady: důležité průmyslové středisko, "ten" Mini, Nigel Mansell, větší množství kanálů než mají Benátky
zápory: Druhá světová válka tu zanechala "místo" pro výstavbu "úžásného" Bull Ring Shopping Centra a spleti dálnic známých jako "Spaghetti Junction", místní přízvuk je prý ten nejméně atraktivní v UK
Nehodlám se tu rozepisovat v zeměpisných a hospodářských údajích, ale myslím, že jsou jedním z nejdůležitějších faktorů, které vedli ke vzniku tak specifické techno kultury, jakou bezesporu ta Birminghamská je...
Nehodlám se tu rozepisovat obšírně o producentech a DJs, kteří tomuto místu dělají čest a slávu... i když by to bylo také velmi zábavné... (Surgeon, Regis, Female, Harvey Lane, Paul Damage atd.)
Hodlám se rozepsat, alespoň v rámci možností, o místě, které všechny tyto osobnosti vychovalo, připravilo na drsný svět "tam venku" a ovlivnilo jejich vlastní tvorbu a teď jim umožňuje se "vracet domů"...
Hodlám se rozepsat o projektu, klubu a pojmu (není to zrovna obvyklé téma, já vím, ale přes to všechno, to stojí za to), který se jmenuje HOUSE OF GOD (neboli Dům Páně, Dům Boží a nebo po našem jednoduše Kostel... ale pozor nikoliv ten Teplický :)
HOG byl založen v lednu roku 1993 mimo první mainstreamovou vlnu clubbingu, která zasáhla UK a stal se ihned organizací, která přinášela alternativu. Od té doby působil HOG v britském středozemí jako místo, kde neplatily vlivy jako móda obecně, dresscode a klišé tanečních magazínů, které stále drží vládu nad klubovým děním v UK.
HOG byl vytvořen na základě mnoha vlivů. Za vzor si zakladatelé vzali britské a holandské Hardcore rave komunity a přetvořili si je do svých vlastních kolejí. HOG tak získal svůj vlastní zvuk a image především tím, že využíval místní DJs jako residenty (Surgeon, Paul Damage, Sir Real, DJ X, Meat Beat Manifesto nebo třeba Dust Brothers atd.) Všichni tito DJs a producenti presentují jiné styly. Tím byla umožněna velká pestrost programu a následně otevřena druhá stage, kde se dostávalo především na hip hop, dub a první industriální breakbeaty. U toho zůstal i dnes, kdy je to vlastně stále jediným pravidlem.
První počiny byli spojené s chodem Birminghamské univerzity, kde již bylo zřejmé, že podle tohoto receptu vzniká něco vzrušujícího a jiného. Návštěvníci byli absolutně jiní než tomu bylo zvykem v ostatních klubech nebo na studentských večírcích, ale i přesto se tato podivná sestava clubberů každou akcí rozrůstala a byla čím dál více spokojená. V polovině roku 1993, když se zavřela univerzita a ke slovu přišly represe vycházející ze Studentské rady, se Noc přenesla do centra města do místa, kterému se říkalo Dance Factory. Byla to vlastně velká místnost, která patřila ke klubu, který patřil k těm největším ve střední Anglii, nikdo ji nechtěl. Promotérům však špinavý betonový prostor s řadou nosníků a podpěr přesně zapadl do vize...
Celý prostor byl využit k tančení. Reputace, kterou již měli (nebyla prý nejhorší), se postarala o to, že se zde začali lidé scházet pravidelně. Parties, které se konaly každých 14 dní v Dance Factory se postaraly o nepřerušenou řadu akcí po dobu 3 let, které dali HOUSE OF GOD "ten" věhlas nejkrutějšího a nejdivočejšího klubu ve Střední Anglii a vůbec po celé zemi.
Klub byl několikrát vyzdvižen tiskem, ale nikdy nezískal tak velké pokrytí jako třeba jiné techno kluby v zemi. Zdálo se, že se HOG navždy dostal napřed v tom, jak se choval ke svým návštěvníkům nebo k hudebním právům a pravidlům. Nestačilo to však k uznání v britských mainstreamových klubových magazínech...
HOG nabízel techno umělce, především britské DJs, mnohem dřív, než-li se k nim dostali jiné kluby. Pravidlo o rezidentech a převaze lokálních DJs na party bylo zárukou neskutečné atmosféry. A právě tito DJs v současnosti vydávají veleúspěšné nahrávky a vystupují po celém světě. HOG tím však neskončil a neustále pokračuje, alespoň jako "znečišťovač" hlukem a zvráceností mysli děcek ze Středozemí...
Pavel 'Pav' Zinga aka DJ Monotype
monotype@reykokeyko.cz
Pozn. autora: něco takového by neuškodilo ani u nás... :)
jináč máte možnost si i něco vyslechnout... protože HOG má i internetové rádio nazvané THE MOUTH OF GOD :)
pro překlad a výklad jsem použil těchto stránek: www.hog.org.uk, www.birminghammusicscene.co.uk a rad samotných ze zakládajících členů pana Damage a pana Sir Reala ;)
Některé events at HOUSE OF GOD převzato z webu HOG
Leden 1993 - Zrození HOG na Birminghamské Universitě.
DJs, kteří vystoupili na několika prvních events & parties Surgeon, Sir Real, ESG (Paul Damage), Scampi, Bigfoot
Červenec 1993 každých 14 dní @ Dance Factory, Digbeth Institute, Birmingham.
DJs jsou nyní Surgeon, Sir Real, Ian Paul (Gecko), ESG, & Herbie.
Prvním hostem je HOT GERM MEAT live v prosinci. Scary Experimental bizness by Tubejerk & John Dalby.
Další informace: ztráta velkého množství peněz = prodělek, skoro zabití návštěvníků s přehnaným stroboskopem a strašné flyery.
Celý rok 1994 Každých 14 dní @ Dance Factory.
ESG je od teď oficiálně pan Damage :), Terry Donovan, Surgeon, Sir Real, Stellar Tortoise (CD DJ), Herbie hraje pravidelně na hlavním sále.
Otevíráme druhý sál, o který se starají Peacekeeper sound system hrající Dub, Hip Hop, & party tunes & obecně odlišné věci od velmi Hard & hectic main room. Od první Noci v roce byl klub plný, hodně strašidelností.
První celonoční vystoupení s Wobble, 1. květen (vyprodáno). Hodně povedeností, jim vévodící bombové rozmetání Kašpara rozčíleným, nově jmenovaným, panem Damage.
Hosté v roce 1994 LEWIS KEOUGH (ORB), PHIDGET ( MEGADOG), BABY FORD, CASPAR POUND, STEVE BICKNELL, EGE BAM YASI, BEN LONG, DAVE CLARKE, DAZ SAUND, TOTAL OUTPUT, MARK BROOM, ICU
1995 Stále @ Dance Factory, Brief excursion upstairs into the Institute. První 2 vystoupení byla v klubu Que.
Rezidenty jsou Surgeon, Sir Real, Paul Damage, Terry Donovan, Herbie. Mnoho dalších účinkovalo příležitostně na hlavní scéně & také Peacekeeper.
Každý den @ Que club v březnu a srpnu, oboje skoro vyprodané w/ BANDULU, TONY DE VIT, DETRIMENTAL, TREVOR ROCKCLIFFE, & PCM jako hosté. Mentalist nights po celý rok, zvláště all-nighters, které obsahovali velikou produkci, stále jsme nebyli ohodnoceni Creamem a jemu podobnými magazíny, bláznivá vystoupení v kůži by art terrorists BLISS BODY.
Velmi zábavný Štědrý den se zpívajícím ďáblem & nebezpečná fire show.
Zcela vyprodán celý Digbeth Institute na NYE (Nový Rok; 2000 návštěvníků), pouze lokální line up, vytyčení cesty vpřed a pokus o učinění toho samého v Que.
Hosté v roce 1995 TREVOR ROCKCLIFFE, BRAINSTORM, TIM TAYLOR, STUART MACMILLAN, CRISTIAN VOGEL, TONY SAPIANO,BANDULU, BLU PETER, JOEY BELTRAM, DAVE TARRIDAE, STEVE GLENCROSS, NEIL LANDSTRUMM, hodně vystoupení umělců z minulého roku.
1996 Vyprodaný event v Que na 3. Narozeniny HOG v Lednu. Digbeth Institute byl v únoru zavřen pro podivnou aféru s licencemi. HOG se musí přesunout do Subway City, kde běží týdně, pak už každých 14 dní akce po zbytek roku.
Rezidenti jsou ti samí jako obvykle, ke konci roku se přidává NICKY B, Peacekeeper vystoupili, takže zadní místnost prošla několika změnami. Ale DJ X, Sherwen, MaDJack, Scampi, Warp stále patří k jádru.
Stěhování do Subway se zdálo být smysluplným, protože se Que nedala využívat k pravidelným menším akcím & doufali jsme, že malá techno scéna bude stále existovat po boku velkých tak, aby neprodělávala. Tak jako tak je Subway využívána pro gay akce a nikdy nebyla prostorem pro heterosexuální raveri (teda, jestli se dá mluvit o Hoggers jako o normálních). Strávili jsme náš čas hledáním specifického prostoru a ztratili to, co jsme měli od r. 95 za jistotu. Každopádně jsem udělali 2 noci v Que tento rok (jedna s ORBITem - William Orbit pozn. aut.) bylo plno, ale z Que se začala stávat pekelná díra, špatná ochranka (byly stále problémy). Tyhle kecy nás na hodně dlouho pořádně nasr....
Hosté v roce 1996 SATIVAE BOYZ, IAN POOLEY, LUKE SLATER, ANDY WEATHERALL, DJ HELL, TOBIAS SCHMIDT, REGIS, WARLOCK, CHARLIE HALL, MIKE PARADINAS, CLAUDE YOUNG, DJ SKULL & atd.
Hosté v roce 1997 - BILLY NASTY, FUMIYA TANAKA, DJ ROLANDO, STEPHEN BROWN, JAMES RUSKIN, DJ SHUFFLEMASTER, ORLANDO VOORN, JAY DENHAM, FEMALE, SPACE DJZ, PETE HARDWAX. Mnoho návratů z předešlých let.
1998 Vrátili jsme se do Dance Factory. 5. narozeniny @ Que v Leden.
Rezidenti jako obvykle, Louis Osbourne & Harvey Lane měli své 1. vystoupení.
Další rok strádání, hudba v HOG se zdá být lepší než kdy jindy, ale přesto jsme s rozpočtem skoro na dně, jinde než obvykle. i.e. jenom 250 lidí přišlo shlédnout DAVEA CLARKE. Que se nevyprodala. Ukončili jsme HOG v říjnu, abychom si vše promysleli. Nakonec přišlo znuděně 800 lidí na poslední akci a nechali nás v údivu, kam se všichni předtím poděli.
Hosté v roce 1998 SUBHEAD, UBERDOG, převážně po celý rok rezidenti.
1999 / 2000 Udělali jsme hodně akcí v Dodgiest venues, Screamers in W'ton, Satan's Paradise v Moseley, B'ham. 6. narozeniny byly na poslední chvíli zrušeny. Návrat do Subway City v dubnu do 6. narozenin a pak měsíčně all-nighters. Teď máme 3 stage. Zůstáváme do současné doby.
Rezidenty jsou Surgeon, Sir Real, Paul Damage, Herbie, Nicky B, Duncan Disorderly, Terry Donovan, DJ X, Richie Swift, Scampi, Bigfoot, Sherwen, MaDJack, Dicky Dido, & many others. Začínáme Nový rok s nejsladší akcí vůbec SATANS, kterou umíme dobře @ SUBWAY. Máme teď 3 místnosti, takže můžeme nabídnout větší prostor DJům z Brum a dát jim tak vlastní prostor. Konec roku byl poznamenán zákazem vstupu na ostudnou oslavu Nového roku 2000, šli jsme místo toho na punkový koncert. Rok 2000 vyšel pro HOG celkem dobře a naznačil tak, že se můžeš spolehnout na své zbraně a nechat si lízat ho... z parketu, chceš-li.
Hosté v letech 1999 / 2000 BUCKFUNK 3000, MIKE DRED, DJ SPACID, DJ Q-IC, BEN SIMS, IBRAHIM ALFA, DEETRON, TUBEJERK, MICRONAUTS & obvyklí favorité a oblíbenci HOGu.
Tento seznam byl zkompletován z velmi útržkovitých vzpomínek a nekompletní sbírky. Nejspíše chybí hodně událostí a detailů, a hodně akcí, které jsme pořádali mimo město...
(a tohle překlad nepotřebuje, že...)
But this is the History of the HOUSE OF GOD as a Techno club. There is only one HOUSE OF GOD, and thanks & chocolate love is sent out to every one who has paid to come to Hog, played at Hog (poor sods), and just put up with us being offensive.
Artists that have played at House of God
Dave Clarke, Tobias Schmidt, Dave Tarrida, Christian Vogel, Space DJz, Fumiya Tanaka, Daz Saund, Female, Regis, James Ruskin, Ben Sims, Colin Dale, Trevor Rockcliffe, Steve Glencross, Ege Bam Yasi, Orlando Voorn, Subhead, DJ Shufflemaster, Charlie Hall, Bandulu, Detrimental, DJ Lewis Keogh, P.C.M., Monrella (aka Mickey Harris-Scorn), Tubejerk, Neil Landstrumm, Joey Beltram, Blu Peter, Tony De Vit, Jay Denham, Ibrahim Alfa, Buckfunk 3000 (SI Begg), DJ Rolando (UR), Stephen Brown, Mark Broom, Baby Ford, Tim Taylor, Pete Hardwax, Claude Young, DJ Skull, Tony Sapiano, Mike Paradinas, Bentley Rythmn Ace, Billy Nasty, DJ Hell, DJ Q-IC... and many others...
Zveřejňuji tuto první část (možná také poslední;) malého povídání o birminghamské techno scéně k příležitosti, která se nám v brzké době naskytne. Do pardubického L-ka zamíří jedna z mnou nejuznávanějších osob světové techno scény vůbec. 28.9.2002 zde vystoupí Paul James Bailey aka Paul Damage, se kterým jsem připravil i interview... (na světlo vyjde co nevidět)...
HOUSE OF GOD - BIRMINGHAM, UK
jméno: Birmingham (UK)
nick: Brum
populace: cca 1,1 milionu
specifikace: druhé největší město Anglie
klady: důležité průmyslové středisko, "ten" Mini, Nigel Mansell, větší množství kanálů než mají Benátky
zápory: Druhá světová válka tu zanechala "místo" pro výstavbu "úžásného" Bull Ring Shopping Centra a spleti dálnic známých jako "Spaghetti Junction", místní přízvuk je prý ten nejméně atraktivní v UK
Nehodlám se tu rozepisovat v zeměpisných a hospodářských údajích, ale myslím, že jsou jedním z nejdůležitějších faktorů, které vedli ke vzniku tak specifické techno kultury, jakou bezesporu ta Birminghamská je...
Nehodlám se tu rozepisovat obšírně o producentech a DJs, kteří tomuto místu dělají čest a slávu... i když by to bylo také velmi zábavné... (Surgeon, Regis, Female, Harvey Lane, Paul Damage atd.)
Hodlám se rozepsat, alespoň v rámci možností, o místě, které všechny tyto osobnosti vychovalo, připravilo na drsný svět "tam venku" a ovlivnilo jejich vlastní tvorbu a teď jim umožňuje se "vracet domů"...
Hodlám se rozepsat o projektu, klubu a pojmu (není to zrovna obvyklé téma, já vím, ale přes to všechno, to stojí za to), který se jmenuje HOUSE OF GOD (neboli Dům Páně, Dům Boží a nebo po našem jednoduše Kostel... ale pozor nikoliv ten Teplický :)
HOG byl založen v lednu roku 1993 mimo první mainstreamovou vlnu clubbingu, která zasáhla UK a stal se ihned organizací, která přinášela alternativu. Od té doby působil HOG v britském středozemí jako místo, kde neplatily vlivy jako móda obecně, dresscode a klišé tanečních magazínů, které stále drží vládu nad klubovým děním v UK.
HOG byl vytvořen na základě mnoha vlivů. Za vzor si zakladatelé vzali britské a holandské Hardcore rave komunity a přetvořili si je do svých vlastních kolejí. HOG tak získal svůj vlastní zvuk a image především tím, že využíval místní DJs jako residenty (Surgeon, Paul Damage, Sir Real, DJ X, Meat Beat Manifesto nebo třeba Dust Brothers atd.) Všichni tito DJs a producenti presentují jiné styly. Tím byla umožněna velká pestrost programu a následně otevřena druhá stage, kde se dostávalo především na hip hop, dub a první industriální breakbeaty. U toho zůstal i dnes, kdy je to vlastně stále jediným pravidlem.
První počiny byli spojené s chodem Birminghamské univerzity, kde již bylo zřejmé, že podle tohoto receptu vzniká něco vzrušujícího a jiného. Návštěvníci byli absolutně jiní než tomu bylo zvykem v ostatních klubech nebo na studentských večírcích, ale i přesto se tato podivná sestava clubberů každou akcí rozrůstala a byla čím dál více spokojená. V polovině roku 1993, když se zavřela univerzita a ke slovu přišly represe vycházející ze Studentské rady, se Noc přenesla do centra města do místa, kterému se říkalo Dance Factory. Byla to vlastně velká místnost, která patřila ke klubu, který patřil k těm největším ve střední Anglii, nikdo ji nechtěl. Promotérům však špinavý betonový prostor s řadou nosníků a podpěr přesně zapadl do vize...
Celý prostor byl využit k tančení. Reputace, kterou již měli (nebyla prý nejhorší), se postarala o to, že se zde začali lidé scházet pravidelně. Parties, které se konaly každých 14 dní v Dance Factory se postaraly o nepřerušenou řadu akcí po dobu 3 let, které dali HOUSE OF GOD "ten" věhlas nejkrutějšího a nejdivočejšího klubu ve Střední Anglii a vůbec po celé zemi.
Klub byl několikrát vyzdvižen tiskem, ale nikdy nezískal tak velké pokrytí jako třeba jiné techno kluby v zemi. Zdálo se, že se HOG navždy dostal napřed v tom, jak se choval ke svým návštěvníkům nebo k hudebním právům a pravidlům. Nestačilo to však k uznání v britských mainstreamových klubových magazínech...
HOG nabízel techno umělce, především britské DJs, mnohem dřív, než-li se k nim dostali jiné kluby. Pravidlo o rezidentech a převaze lokálních DJs na party bylo zárukou neskutečné atmosféry. A právě tito DJs v současnosti vydávají veleúspěšné nahrávky a vystupují po celém světě. HOG tím však neskončil a neustále pokračuje, alespoň jako "znečišťovač" hlukem a zvráceností mysli děcek ze Středozemí...
Pavel 'Pav' Zinga aka DJ Monotype
monotype@reykokeyko.cz
Pozn. autora: něco takového by neuškodilo ani u nás... :)
jináč máte možnost si i něco vyslechnout... protože HOG má i internetové rádio nazvané THE MOUTH OF GOD :)
pro překlad a výklad jsem použil těchto stránek: www.hog.org.uk, www.birminghammusicscene.co.uk a rad samotných ze zakládajících členů pana Damage a pana Sir Reala ;)
Některé events at HOUSE OF GOD převzato z webu HOG
Leden 1993 - Zrození HOG na Birminghamské Universitě.
DJs, kteří vystoupili na několika prvních events & parties Surgeon, Sir Real, ESG (Paul Damage), Scampi, Bigfoot
Červenec 1993 každých 14 dní @ Dance Factory, Digbeth Institute, Birmingham.
DJs jsou nyní Surgeon, Sir Real, Ian Paul (Gecko), ESG, & Herbie.
Prvním hostem je HOT GERM MEAT live v prosinci. Scary Experimental bizness by Tubejerk & John Dalby.
Další informace: ztráta velkého množství peněz = prodělek, skoro zabití návštěvníků s přehnaným stroboskopem a strašné flyery.
Celý rok 1994 Každých 14 dní @ Dance Factory.
ESG je od teď oficiálně pan Damage :), Terry Donovan, Surgeon, Sir Real, Stellar Tortoise (CD DJ), Herbie hraje pravidelně na hlavním sále.
Otevíráme druhý sál, o který se starají Peacekeeper sound system hrající Dub, Hip Hop, & party tunes & obecně odlišné věci od velmi Hard & hectic main room. Od první Noci v roce byl klub plný, hodně strašidelností.
První celonoční vystoupení s Wobble, 1. květen (vyprodáno). Hodně povedeností, jim vévodící bombové rozmetání Kašpara rozčíleným, nově jmenovaným, panem Damage.
Hosté v roce 1994 LEWIS KEOUGH (ORB), PHIDGET ( MEGADOG), BABY FORD, CASPAR POUND, STEVE BICKNELL, EGE BAM YASI, BEN LONG, DAVE CLARKE, DAZ SAUND, TOTAL OUTPUT, MARK BROOM, ICU
1995 Stále @ Dance Factory, Brief excursion upstairs into the Institute. První 2 vystoupení byla v klubu Que.
Rezidenty jsou Surgeon, Sir Real, Paul Damage, Terry Donovan, Herbie. Mnoho dalších účinkovalo příležitostně na hlavní scéně & také Peacekeeper.
Každý den @ Que club v březnu a srpnu, oboje skoro vyprodané w/ BANDULU, TONY DE VIT, DETRIMENTAL, TREVOR ROCKCLIFFE, & PCM jako hosté. Mentalist nights po celý rok, zvláště all-nighters, které obsahovali velikou produkci, stále jsme nebyli ohodnoceni Creamem a jemu podobnými magazíny, bláznivá vystoupení v kůži by art terrorists BLISS BODY.
Velmi zábavný Štědrý den se zpívajícím ďáblem & nebezpečná fire show.
Zcela vyprodán celý Digbeth Institute na NYE (Nový Rok; 2000 návštěvníků), pouze lokální line up, vytyčení cesty vpřed a pokus o učinění toho samého v Que.
Hosté v roce 1995 TREVOR ROCKCLIFFE, BRAINSTORM, TIM TAYLOR, STUART MACMILLAN, CRISTIAN VOGEL, TONY SAPIANO,BANDULU, BLU PETER, JOEY BELTRAM, DAVE TARRIDAE, STEVE GLENCROSS, NEIL LANDSTRUMM, hodně vystoupení umělců z minulého roku.
1996 Vyprodaný event v Que na 3. Narozeniny HOG v Lednu. Digbeth Institute byl v únoru zavřen pro podivnou aféru s licencemi. HOG se musí přesunout do Subway City, kde běží týdně, pak už každých 14 dní akce po zbytek roku.
Rezidenti jsou ti samí jako obvykle, ke konci roku se přidává NICKY B, Peacekeeper vystoupili, takže zadní místnost prošla několika změnami. Ale DJ X, Sherwen, MaDJack, Scampi, Warp stále patří k jádru.
Stěhování do Subway se zdálo být smysluplným, protože se Que nedala využívat k pravidelným menším akcím & doufali jsme, že malá techno scéna bude stále existovat po boku velkých tak, aby neprodělávala. Tak jako tak je Subway využívána pro gay akce a nikdy nebyla prostorem pro heterosexuální raveri (teda, jestli se dá mluvit o Hoggers jako o normálních). Strávili jsme náš čas hledáním specifického prostoru a ztratili to, co jsme měli od r. 95 za jistotu. Každopádně jsem udělali 2 noci v Que tento rok (jedna s ORBITem - William Orbit pozn. aut.) bylo plno, ale z Que se začala stávat pekelná díra, špatná ochranka (byly stále problémy). Tyhle kecy nás na hodně dlouho pořádně nasr....
Hosté v roce 1996 SATIVAE BOYZ, IAN POOLEY, LUKE SLATER, ANDY WEATHERALL, DJ HELL, TOBIAS SCHMIDT, REGIS, WARLOCK, CHARLIE HALL, MIKE PARADINAS, CLAUDE YOUNG, DJ SKULL & atd.
Hosté v roce 1997 - BILLY NASTY, FUMIYA TANAKA, DJ ROLANDO, STEPHEN BROWN, JAMES RUSKIN, DJ SHUFFLEMASTER, ORLANDO VOORN, JAY DENHAM, FEMALE, SPACE DJZ, PETE HARDWAX. Mnoho návratů z předešlých let.
1998 Vrátili jsme se do Dance Factory. 5. narozeniny @ Que v Leden.
Rezidenti jako obvykle, Louis Osbourne & Harvey Lane měli své 1. vystoupení.
Další rok strádání, hudba v HOG se zdá být lepší než kdy jindy, ale přesto jsme s rozpočtem skoro na dně, jinde než obvykle. i.e. jenom 250 lidí přišlo shlédnout DAVEA CLARKE. Que se nevyprodala. Ukončili jsme HOG v říjnu, abychom si vše promysleli. Nakonec přišlo znuděně 800 lidí na poslední akci a nechali nás v údivu, kam se všichni předtím poděli.
Hosté v roce 1998 SUBHEAD, UBERDOG, převážně po celý rok rezidenti.
1999 / 2000 Udělali jsme hodně akcí v Dodgiest venues, Screamers in W'ton, Satan's Paradise v Moseley, B'ham. 6. narozeniny byly na poslední chvíli zrušeny. Návrat do Subway City v dubnu do 6. narozenin a pak měsíčně all-nighters. Teď máme 3 stage. Zůstáváme do současné doby.
Rezidenty jsou Surgeon, Sir Real, Paul Damage, Herbie, Nicky B, Duncan Disorderly, Terry Donovan, DJ X, Richie Swift, Scampi, Bigfoot, Sherwen, MaDJack, Dicky Dido, & many others. Začínáme Nový rok s nejsladší akcí vůbec SATANS, kterou umíme dobře @ SUBWAY. Máme teď 3 místnosti, takže můžeme nabídnout větší prostor DJům z Brum a dát jim tak vlastní prostor. Konec roku byl poznamenán zákazem vstupu na ostudnou oslavu Nového roku 2000, šli jsme místo toho na punkový koncert. Rok 2000 vyšel pro HOG celkem dobře a naznačil tak, že se můžeš spolehnout na své zbraně a nechat si lízat ho... z parketu, chceš-li.
Hosté v letech 1999 / 2000 BUCKFUNK 3000, MIKE DRED, DJ SPACID, DJ Q-IC, BEN SIMS, IBRAHIM ALFA, DEETRON, TUBEJERK, MICRONAUTS & obvyklí favorité a oblíbenci HOGu.
Tento seznam byl zkompletován z velmi útržkovitých vzpomínek a nekompletní sbírky. Nejspíše chybí hodně událostí a detailů, a hodně akcí, které jsme pořádali mimo město...
(a tohle překlad nepotřebuje, že...)
But this is the History of the HOUSE OF GOD as a Techno club. There is only one HOUSE OF GOD, and thanks & chocolate love is sent out to every one who has paid to come to Hog, played at Hog (poor sods), and just put up with us being offensive.
Artists that have played at House of God
Dave Clarke, Tobias Schmidt, Dave Tarrida, Christian Vogel, Space DJz, Fumiya Tanaka, Daz Saund, Female, Regis, James Ruskin, Ben Sims, Colin Dale, Trevor Rockcliffe, Steve Glencross, Ege Bam Yasi, Orlando Voorn, Subhead, DJ Shufflemaster, Charlie Hall, Bandulu, Detrimental, DJ Lewis Keogh, P.C.M., Monrella (aka Mickey Harris-Scorn), Tubejerk, Neil Landstrumm, Joey Beltram, Blu Peter, Tony De Vit, Jay Denham, Ibrahim Alfa, Buckfunk 3000 (SI Begg), DJ Rolando (UR), Stephen Brown, Mark Broom, Baby Ford, Tim Taylor, Pete Hardwax, Claude Young, DJ Skull, Tony Sapiano, Mike Paradinas, Bentley Rythmn Ace, Billy Nasty, DJ Hell, DJ Q-IC... and many others...