PARTYINFO
ORION HALL
Datum konání: |
14.12.2002 - sobota |
Místo konání: |
Brno - BVV (výstaviště) |
DJs: |
Richie Hawtin (Minus/CAN), Bandulu live (Music Man/UK), Felipe (Titan/AT), Agent (Techno.cz/Fylo), Kaisersoze (Lunar/CZ) clicks'n'cuts stage - Andy Vaz live (Background/GER), Benco (Subtech/SK), Milosh (Leporelo/SK), Daho (NSW/Lunar/CZ), Subsist (Experience/CZ), Šmaf (Futurebeat/CZ) |
Popis: |
pavilony G1 a G2 |
Rozhovor s Bandulu
Kdy a kde jste se potkali a založili Bandulu?
Potkali jsme se začátkem osmdesátých let, všichni jsme vyrůstali v Muswell Hill v severní části Londýna. Hodně dlouho jsme se kamarádili, Jamie a Lucien dělali společně graffiti.
Kdy jste začali s prvními studiovými experiemnty?
V roce 1990. Složili jsme se, každý 50 GBP a pronajali si Kings Studio. Výsledek nás samotné překvapil, udělali jsme track Guidance, který později vyšel jako druhý singl Bandulu.
Hráli jste před založením Bandulu v jiných kapelách nebo projektech?
Ne, pouze jsme poslouchali a pařili na rané Chicago a Detroit, zároveň jsme se učili mixovat.
Vím, že Jamie je Space DJ, co John a Lucien, produkují na dalších značkách, mají své bokovky?
Sons Of The Subway, Shyman, Foundation Soundworks, v roce 2003 chystáme několik nových labelů.
Kdy jste založili Infonet a jak k tomu došlo?
Infonet jsme založili v roce 1992, na tvorbě všech desek s námi spolupracoval ještě Chris Abbot, když jsme nahrávali Thunderground, první desku Infonet, platila nám jeho společnost studio. Mimochodem Thunderground určila náš další hudební směr. Druhá deska Better Nation je první oficiální deskou projektu Bandulu.
První dvě alba jste vydali na Infonet, třetí na Blanco Y Negro a dosud poslední Redemption na belgické Music Man, proč tak relativně často měníte labely?
Po vydání druhého alba nás přestali Antimatics Creation podporovat, Infonet byl bez peněz. Chtěli jsme to zkusit sami, vydali jsme Crisis Agwan, Changing World, atd. v té době nás kontaktoval Jeff Travis z Blanco Y Negro, brzy jsme podepsali smlouvu na dvě alba, prvním bylo Cornerstone. Tehdy jsme fakticky uzavřeli kapitolu Infonet a otevřeli Foundation Sound Works, čímž jsme také nastoupili cestu nového zvuku a způsobu tvorby. Warneři (Blanco Y Negro) bohužel nedodrželi smlouvu a nevydali nám druhé album, tak jsme se dohodli se Stefaanem Vanderberghem z belgické Music Man, tak vyšlo Redemption, které jsme připravovali zhruba čtyři roky.
Jak pracujete ve studiu? Kdo většinou přichází s prvními nápady, jak je poté zpracováváte?
Většinu materiálu tvořím já (John O'Connell) a Jamie Bissmire, navzájem se obohacujeme nápady.
Mezi Guidance, Antimatters a Cornerstone byla vždy jedno roční pauza, v té době jste jistě odehráli spousty vystoupení, kam všude jste se podívali, jaké parties jste navštívili?
Odehráli jsme stovky parties, většinou v západní Evropě, vystupovali jsme jak v klubech tak na obřích festivalech.
Léta 95 a 96 pro vás znamenala skutečné žně, hráli jste spoustu koncertů, vaše vystoupení získávala ocenění publika i hudebních kritiků, zkušenost těchto let?
Ano, tyhle roky byly fantastické, získali jsme především sebedůvěru a schopnost rozjet fakt skvělou show.
Co bylo hlavním impulsem k založení Foundation?
Především jsme chtěli začít vydávat clubovou muziku.
A jak to bylo s labelem Ground?
Ground je label Jamieho Bissmirea. Je o vztahu mezi čísly a tóny.
Po Cornerstone a Trouble Shooter v roce 1996 přišla zhruba pětiletá pauza, proč jste tak dlouho nic nevydali?
Moc jsme hráli, Warner nám odmítl vydat druhé album, zaměřili jsme se na Foundation Soundworks a Ground.
Remixovali jste pro The Orb, UK Gold a v roce 1994 také pro výtečnou českou kapelu The Ecstasy Of Saint Theresa (Go!Discs 94), vzpomínáte si na práci na tomhle remixu?
No jasně, remix pro The E.O.S.T. byl perfektní, track, který nám poslali byl geniální, takže jsme udělali freaky groove kolem vokálu, tím se skladba změnila ve velmi unikátní nahrávku, od doby této naší spolupráce jsme od nich nic neslyšeli.
Účastnili jste se na projektů The Art Of Perception, což je sběratelská série spojená s PC hrami a komiksy, nechci říct, že to musí být nutnost, ale hrajete?
Hlavně PS2, Vice City a tak podobně.
Plány do blízké i vzdálenější budoucnosti?
Nové album pro Music Man, zakládáme pár nových labelů a rádi bychom vydali více vocal materiálu.
Chcete něco vzkázat lidem, kteří si vás přijdou vychutnat na Orion Hall?
Vzkaz Orion Hall - nemůžeme se dočkat našeho prvního vystoupení v České Republice, rozjedeme to Bandulu stylem.
Hlavní stage Orion Hall - fotky a video
Rozhovor s Bencem
DJ Felipe - interview
Andy Vaz - interview
Rozhovor se Subsistem
Orion Hall news - startujeme
Orion Hall
Rozhovor s Bandulu před Orion Hall.
Potkali jsme se začátkem osmdesátých let, všichni jsme vyrůstali v Muswell Hill v severní části Londýna. Hodně dlouho jsme se kamarádili, Jamie a Lucien dělali společně graffiti.
Kdy jste začali s prvními studiovými experiemnty?
V roce 1990. Složili jsme se, každý 50 GBP a pronajali si Kings Studio. Výsledek nás samotné překvapil, udělali jsme track Guidance, který později vyšel jako druhý singl Bandulu.
Hráli jste před založením Bandulu v jiných kapelách nebo projektech?
Ne, pouze jsme poslouchali a pařili na rané Chicago a Detroit, zároveň jsme se učili mixovat.
Vím, že Jamie je Space DJ, co John a Lucien, produkují na dalších značkách, mají své bokovky?
Sons Of The Subway, Shyman, Foundation Soundworks, v roce 2003 chystáme několik nových labelů.
Kdy jste založili Infonet a jak k tomu došlo?
Infonet jsme založili v roce 1992, na tvorbě všech desek s námi spolupracoval ještě Chris Abbot, když jsme nahrávali Thunderground, první desku Infonet, platila nám jeho společnost studio. Mimochodem Thunderground určila náš další hudební směr. Druhá deska Better Nation je první oficiální deskou projektu Bandulu.
První dvě alba jste vydali na Infonet, třetí na Blanco Y Negro a dosud poslední Redemption na belgické Music Man, proč tak relativně často měníte labely?
Po vydání druhého alba nás přestali Antimatics Creation podporovat, Infonet byl bez peněz. Chtěli jsme to zkusit sami, vydali jsme Crisis Agwan, Changing World, atd. v té době nás kontaktoval Jeff Travis z Blanco Y Negro, brzy jsme podepsali smlouvu na dvě alba, prvním bylo Cornerstone. Tehdy jsme fakticky uzavřeli kapitolu Infonet a otevřeli Foundation Sound Works, čímž jsme také nastoupili cestu nového zvuku a způsobu tvorby. Warneři (Blanco Y Negro) bohužel nedodrželi smlouvu a nevydali nám druhé album, tak jsme se dohodli se Stefaanem Vanderberghem z belgické Music Man, tak vyšlo Redemption, které jsme připravovali zhruba čtyři roky.
Jak pracujete ve studiu? Kdo většinou přichází s prvními nápady, jak je poté zpracováváte?
Většinu materiálu tvořím já (John O'Connell) a Jamie Bissmire, navzájem se obohacujeme nápady.
Mezi Guidance, Antimatters a Cornerstone byla vždy jedno roční pauza, v té době jste jistě odehráli spousty vystoupení, kam všude jste se podívali, jaké parties jste navštívili?
Odehráli jsme stovky parties, většinou v západní Evropě, vystupovali jsme jak v klubech tak na obřích festivalech.
Léta 95 a 96 pro vás znamenala skutečné žně, hráli jste spoustu koncertů, vaše vystoupení získávala ocenění publika i hudebních kritiků, zkušenost těchto let?
Ano, tyhle roky byly fantastické, získali jsme především sebedůvěru a schopnost rozjet fakt skvělou show.
Co bylo hlavním impulsem k založení Foundation?
Především jsme chtěli začít vydávat clubovou muziku.
A jak to bylo s labelem Ground?
Ground je label Jamieho Bissmirea. Je o vztahu mezi čísly a tóny.
Po Cornerstone a Trouble Shooter v roce 1996 přišla zhruba pětiletá pauza, proč jste tak dlouho nic nevydali?
Moc jsme hráli, Warner nám odmítl vydat druhé album, zaměřili jsme se na Foundation Soundworks a Ground.
Remixovali jste pro The Orb, UK Gold a v roce 1994 také pro výtečnou českou kapelu The Ecstasy Of Saint Theresa (Go!Discs 94), vzpomínáte si na práci na tomhle remixu?
No jasně, remix pro The E.O.S.T. byl perfektní, track, který nám poslali byl geniální, takže jsme udělali freaky groove kolem vokálu, tím se skladba změnila ve velmi unikátní nahrávku, od doby této naší spolupráce jsme od nich nic neslyšeli.
Účastnili jste se na projektů The Art Of Perception, což je sběratelská série spojená s PC hrami a komiksy, nechci říct, že to musí být nutnost, ale hrajete?
Hlavně PS2, Vice City a tak podobně.
Plány do blízké i vzdálenější budoucnosti?
Nové album pro Music Man, zakládáme pár nových labelů a rádi bychom vydali více vocal materiálu.
Chcete něco vzkázat lidem, kteří si vás přijdou vychutnat na Orion Hall?
Vzkaz Orion Hall - nemůžeme se dočkat našeho prvního vystoupení v České Republice, rozjedeme to Bandulu stylem.