PARTYINFO

 

DIGITAL PROGRESSION

Datum konání:
22.01.2005 - sobota
Místo konání:
Litvínov - Pijonýr
DJs:
Techno stage - Snapmouth Live (UK), Bruce McClure (UK), Machine Funck (Nailer + Abu), Kohei Kosei, Dodo
Drum and Bass stage - Touchwood + Igraczech, Reverb, Alert, Power Flower

Live:
Snapmouth (UK)
Info:
http://digitalpenetration.wz.cz
digital.penetration@gmail.com
 
 
Seed Records mini tour v České republice
Kdo vám zahraje na Digital Progression?

Snapmouth

Projekt Snapmouth (produkují také pod jménem Posthuman) tvoří bratranci Rich Bevan a Josh Doherty. Spolupracují s legendárním manchesterským labelem Skam Records, na jehož noci také představují se svým 5hodinovým žívým vystoupením spolu s Altern-8 nebo Gescom. Na Skamu také vydávají v roce 1999 svojí první desku. Po přestěhování do Londýna v roce 2000 zakládají vlastní label Seed records a vydávají první album “The Uncertainty of the Monkey“. Recenzenti se shodují na tom, že mají větší akustický rozsah než Autechre. Zatím poslední album “Lagrange Point“ pokračuje ve směru pestrých hudebních zákoutí a nepředpovídatelných zlomů. Mají za sebou i řadu skladeb pro televizní vysílání nebo sountracků k filmům, nejlépe se cítí při živém vystoupení, se kterým objíždějí kromě kontinentální a ostrovní Evropy i Spojené státy.

Na Digital Penetration Special do litvínovského Pijonýru přijedou Snapmouth exkluzivně představit vlastní, pro ně netradiční skladby, které z techna vybočují směrem do raveu.

Bruce McClure

Bruce patří mezi zakladatele a je dvorním DJem Seed Records. Do Litvínova však přiveze smršť starých i nových techno desek, pestrou směsici detroitského zvuku (Jeff Mills, Robert Hood), klasického skandinávského soundu (Adam Beyer, Cari Lekebusch) a starých fláků (F.U.S.E, Acid Trax). A pokud vám jména nic neříkají, připravte se na barevnou jízdu všemi styly techna!

Machine Funck

Spojení lidí a strojů dává vzniknout fůzi elektronické muziky. Samplery, efektory, synthy, vocoder,  gramofony a mixáky – to vše spojené v jeden fungující a pulzující celek, ze kterého se linou nadčasové zvuky z celého světa, od pomalých baladických pohádek až po agresivně rozjeté roboty, samozřejmě přihazují i vlastní tvorbu, která mezi posluchači sklízí úspěchy.

Dva povahové i hudební protipóly – Abu a Nailer – se i se svými přístroji spojily, aby daly vzniknout jiskřivě fungujícímu duetu, který baví změnami nálad, zvraty ve zvucích, budováním atmosféry a zvukem, který u nikoho jiného v Česku neuslyšíte – tentokrát přijdou s pestrou směsicí techna všeho stáří, druhu, nálad i rychlosti. Tuto show na 4 gramce a spoustu hejblátek si nesmíte nechat ujít!

Touchwood

Žijíc s hudbou již od narozeni v září roku 1974 (oba rodiče profesionální hudebníci, takže – i kdybych náhodou chtěl – nebylo tehdy jak se tomu vyhnout, navíc jsem se sám učil už od 4 let na klavír a pak místo toho od 10 na kytaru ;)), teprve při příležitosti podávání přihlášek na střední školu jsem se opravdu rozhodl, že interpretace vážné hudby není můj šálek kávy, takže se konzervatoř na poslední chvíli nekonala.

Nicméně můj vztah k muzice je asi ten nejpevnější, který jsemkdy měl (odhadu do budoucna se tu nechci dopouštět ;)), takže není divu, že jsem se poté, co se mi doma na stole objevilo přibližně v 15 letech Atari ST a německá kopie samohrajky Casio, začal věnovat vlastní produkci. Vlastně jsem rád, že tehdejší věci nikdo neslyšel (až na pár výjimek... přesto kazety s důkazy dodnes existují ;)).
 
Přesto tohle období znamenalo poměrné usnadnění v pozdější době – naučit se nový SW je mnohem snazší než pochopit základní princip, jak to všechno funguje, a na to bylo dost času :).

Poté co jsem si (po vážné hudbě) prošel obdobím folku, hip-hopu a indie kytarovek (v tomto pořadí ;)), jsem se dostal k taneční hudbě, tehdy téměř výhradně zastoupené housem. DJingu jsem se začal věnovat v roce 1993 coby zaměstnanec klubu Ubiquity (rezidentní DJ mi nechtěl pouštět mé oblíbené desky, ať prej si je pustím sám ;)) – s tím, že mým původním zaměřením byl house, který mě ovšem po čase přestal po hudební stránce uspokojovat, takže se již 6-7 let (přesný datum svojí poslední house akce si už nepamatuji, ani nemám jak dohledat ;)) orientuji – pokud se týká DJingu – téměř striktně na dnb a jungle, protože mi (zatím) poskytuje dostatečný prostor pro kreativitu.

Moje sety nejsou jen čistě taneční, snažím se o to, aby byly poslouchatelné a zajímavé i pro normálního (tj. v tomto případě většinou ničím neposilněného ;)) posluchače.

Reverb

Český drum'n'bassový producent (jazykem dneška: skladatel elektronické taneční hudby, víme?). Asi nejplodnější dnb producent u nás. Štěstěna tomu chtěla, že i jeden z nejlepších. Bez uzardění nazvu jeho produkci undergroundovým dnb/junglem, jak (s dovolením ctěného čtenářstva) Reverbnazývám tento druh temného, maximálně úderného drum'n'bassu, který je skutečným antipodem popového junglu a ke slyšení bývá třeba v setech Philipa T.B.C., Black Sun Empire apod.

Elektronickou hudbou se zabývá od dob počítačů Amiga a prvních softwarových sekvencerů tehdy zvaných "trackery". Žije v Praze. Jako DJ/producent vystupuje od roku 1997, v roce 2000 se připojuje k Ostravské komunitě dvoika.trojka. Pod hlavičkou 2.3 vystupuje dodnes.

Zatím vydal dva vinylové 12" [dvanáctipalce] u holandsko-českého labelu Triple Vision. První na podzim 2001 Obushek 002pod názvem Obushek 001. Je to společné EP s producentem Item a la playa. Na straně A: Item a La Playa "Crime Audio" a na straně B jeho skladba "Direct Step", která vyšla o rok později ve vynikajícím remixu jednoho z nejlepších holandských dnb producentů Falcona, na pokračování Obushku 001 s nepředvídatelným názvem Obushek 002. Na druhé straně Obushku 002 z podzimu 2002 je skladba "Stream" společného, zatím "one song", projektu Reverba s Mimoněm, zvaný "Conical Reefa". Dělají skvostné kousky, které by neměly chybět na žádném hardisku.

Reverbovy skladby naleznete na několika kompilacích: tři na "Beat Case" výběru českého dnb (BMG, 2000), slovenských kompilacích Remark The Silence 2 a 3, další na CD příloze časopisu Rolling Stone "Midnight Cafe" z roku 2000 a poslední, na jaře 2004 vydanou dnb kompilaci "VA:Playback" (2004).

Cituji recenzemi protřelého Bartiase (shadowbox.cz): "Reverb má na Playbacku hned tři věci (Waveform, Dark Powers a Samurai), což nepřekvapuje, stejně jako nepřekvapuje jejich kvalita. Reverb je dlouho jedním z nejšikovnějších a jeho skladby patří k temným lahůdkám."  Většinu své produkce Reverb směřuje do FTP šuplíku, ale hlavně na CD z nichž hraje.

(převzato z http://mp3chudaci.cz/reverb.php)

Alert a jediná zástupkyně něžného pohlavní na celém lineupu Djka Power Flower jsou zkušenými stájovými DJi Gardenzitty SS.

http://digitalpenetration.wz.cz
http://www.seedrecords.co.uk
http://www.bradahood.cz
http://www.syxra.cz
http://poplach.gardenzitty.org
http://machinefunck.wz.cz
http://nailer.deejays.cz

kontaktní email: digital.penetration@gmail.com

 

Flyer

 
flyer
 
 
 
 
 
 
 

Partnerské linky: festivaly 2016