PARTYINFO

 

LUMÍROVA TŘÍSKA ANEB REKLAMY, KTERÉ SE VÁM DOSTANOU POD KŮŽI

Datum konání:
13.04.2005 - středa
Místo konání:
Brno - Fléda
DJs:
Jerome Austin, GYD
Live:
Cocotte Minute
Info:
http://www.triska.utb.cz
Popis:
přehlídka vybraných (těch nejkreativnějších) reklamních spotů z české i zahraniční produkce
start 20:00, vstup 66/133 CZK
 
 
Malý reklamní festival
Lumírova tříska je malým reklamním festivalem, který v sobě kombinuje přehlídku vybraných (těch nejkreativnějších) reklamních spotů z české i zahraniční produkce. Pořádají ho studenti Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, v rámci předmětu Komunikační agentura.
 

Vzorem jsou  akce, které se doposud konaly pouze v Praze – AICP Show – Umění 30 vteřin a Noc reklamožroutů.

Cílem akce je přiblížit veřejnosti komerční reklamu, pobavit, ale také ukázat, že není jen Bóbik, co vybočuje z nudné šedi spotů v reklamních blocích. Zúčastnění budou mít možnost zhlédnout spoty předních českých reklamních agentur a vybraných kousků ze zahraničí.

Aby toho nebylo málo, po skončení „reklamních bloků“ vystoupí kapela Cocotte minute. Její vystoupení bude trvat přibližně 60 minut. Po koncertu nastoupí za mixážní pult djs Jerome Austin a GYD, kteří budou až do rána. Večerem provází moderátorská dvojice Tomík a Kubík, tváře, které důvěrně znáte z Kouzelné školky, která se konala na Flédě na podzim.

Ceny vstupenek se liší. Studující, kteří se prokáží jakýmkoliv průkazem o studentské totožnosti, mají nárok na slevu více než 50%. A to už je co říct. Vstupenku obdrží v předprodejích za cenu 66,- Kč. Pro ostatní však zůstává akce taky cenově přijatelná. Běžné vstupné a vstupné na místě je v hodnotě 133,- Kč.

 
 
 
 
 
 
 

Partnerské linky: festivaly 2016