Mario Ranieri - recenze alba

A1) SINtro
A2) Anti-religious
A3) Burn your church! Free your mind!
B1) Prayer
B2) Call me heretic
B3) Anti-religious (Xenex Remix)

SINtro je novou, mistrovskou vlnu Rakouského Hardtechna, jehož jedním členem je i Mario Raniero. Zni, jako by hrál živě jen na harmoniku a posledním vzorovým dílem ve Schubfaktoru Freude am Leben. Emoční klávesy, řetězce a typický hlasový kodér jsou tou hlavní části Antireligious, kterou může každý letos slyšet. S tímto trackem Ranieri vytvořil fantastický song, který je proti náboženství. Perfektní směs emocí a hudby, která byla kdy vytvořena. Hlavní část Burn your church! Free your mind! je introvertně tajemným mystickým loopem. Tento track také obsahuje hodně hlasitých zvuků a deformačních efektů. Velmi hluboký úder do bubnu a basový tón nejsou jen dohořívajícími kostely – ale také dohořívajícími tanečníky, kteří definitivně osvobodí svou mysl. Typický styl Ranieriho! Call me heretic je pro jistotu opravdovým hlavním trackem této desky. 7 minut nejtvrdšího techna, které jste kdy slyšeli. Začíná jemným úderem, pak větším a tvrdším, mohutným rámusem a přechází do exploze s více basy. Doprovázen hlasitou frekvencí celého tracku dokáží, abys odhodil svůj vztek! Ruce vzhůru! Používá deformované zvuky a krátné části základů originálních písní, Xenex jde vpřed v tomto remixu nazvaném Anti-religious. Xenex je rozhodně nově vznikající umělec v Rakousku a Ranieri mu dává šanci udělat první vydání s Schubfaktor 8. Celá deska byla stříhána a zvládnutá Curvepusherem ve Velké Británii. To je záruka vysoké kvality!

Antistatic: HiFi Princess a Max Brown - rozhovor Antistatic: Mario Ranieri - rozhovor Antistatic: Markus Müller aka DJ Max Brown Antistatic: Hifi Princess - biografie Antistatic: DJ Strontium - set ke stažení Antistatic: Mario Ranieri - profil Antistatic: Mark Horn - biografie Antistatic má vlastní skladbu Caterpillar Další Antistatic bude v půlce října

Flyer

flyer

Fotoreporty