PARTYINFO

 

AIRCROSS

Datum konání:
27.05.2006 - sobota
Místo konání:
Praha - Cross
DJs:
Paul DAMAGE Bailey (1881 Records, House of God, UK), Agent, Padrť - Reznyk & Dialect, F-Nest, Minimal, Touchwood (kaktus rec.), Click Joe (Magion), Awacs (Carculcah.net), Destroyer
Popis:
start 21:00, vstup 100 czk
Line-up:
21:00 - 22:00 Dialect vs. Reznyk - ping pong set
22:00 - 23:30 DJ F-Nest
23:30 - 01:00 AGENT
01:00 - 03:00 Paul DAMAGE Bailey
03:00 - ??:?? PADRŤ - Reznyk & Dialect - laptop+dj set
 
 
Paul "Damage" Bailey na příštím Aircrossu
Seriál akcí Aircross bude pokračovat v sobotu 27. května, kdy do pražského Crossu zavítá známý britský DJ Paul "Damage" Bailey. Za gramofony se vystřídá s domácím Agentem a nepřijdete ani o vystoupení dvojice Reznyk & Dialect pod pseudonymem Padrť. Podrobnější informace v tiskové zprávě.
 

Máme tu další díl techno seriálu Aircross, který se bezpochyb vryl do paměti spousty milovníkům rovného beatu. Ovšem květnové pokračování je opravdu speciální a RBCN ve spolupráci s klubem Cross a djem Agentem pozvali hosta, který projel se svým record bagem celý svět. Je to doslova techno veterán, kamarád Surgeona, kterého na začátku acid houseové vlny učil mixovat. Neúnavný propagátor birgminghamského zvuku. Kde se oběví strhne se nějaká pohroma. Jméno "Damage" nedostal náhodou. Spolu s Regisem patří mezi dva největší ničitele zvukových aparátů - Paul DAMAGE Bailey se po svém vynikajícím výkonu na festivalu Svojšice opět představí českému publiku v bezkonkurenčnim klubu Cross.

Paul “DAMAGE“ Bailey (1881 Records, House of God, UK)

Paul se narodil v roce 1971 v severní Anglii a v pozdních osmdesátých letech započal svou hudební kariéru jako hiphopový dj. V roce 1990 odešel studovat universitu do Birminghamu, kde se nechal čím dál víc ovlivňovat evropským techno soundem. O rok později si otevírá vlastní klub s názvem "Stuff and Nonsense" a právě zde pomalu poznává lidi, se kterými bude později formovat undergroundovou legendu - House Of God.
House Of God je světoznámý anglický klub, který nedávno oslavil své desáte narozeniny a právě Paul Bailey je vedle Sir Reala (Round Records/Kracktronic) nebo Surgeona (Dynamic Tension/Tresor)jeden z jeho původních rezidentních djů. Díky svému nezaměnitelnému stylu djingu, který nezapře hiphopové kořeny, si získal celou řadu následovníků a příznivců a i proto si jeho sety mohou fajnšmekři vychutnávat po celé Evropě a občas i v Asii. Dlouhý seznam míst, kde hrál zahrnuje důležitá jména jako například Tresor (Berlin), Neue Heimat (Stuttgart), La Real (Spain), the Orbit (Leeds), Creation Tecnologiq, FGA, (Belgium), Doornroosje (Holland), KRD (Taiwan), Channel[V] (China) and Nox (Singapore).
Producentská činnost Paula Baileyho je také úzce spjata se jménem House Of God. Je totiž jeden ze spoluzakladatelů stejnojmenného labelu, ale nahrává i pro svojí vlastní značku "1881", kterou odstartoval v roce 2002.
http://www.discogs.com/artist/Paul+Bailey
http://www.discogs.com/artist/Paul+Damage

DJ Agent (KneeDeep, Fylo, CZ)

"Nepodléhám trendům a snažím se jít svou vlastní cestou. Zůstávám stranou "smetánky" českého dance music showbyznysu a párty samotné už pro mě nejsou na prvním místě. Díky své nezávislosti na hraní jsem hudebně svobodný a to je pro mě absolutně nejdůležitější"

V letech 1993 až 1994 jsem s nástupem taneční hudby navštěvoval každý čtvrtek oblíbené techno noci agentury Planet Alfa v pražském klubu Radost. Koupil jsem si svůj první gramofon. Téměř rok jsem trénoval doma techniku a styl mixování. Byl jsem samoukem a všechny dovednosti, které jsem si v té době osvojil, jsem odkoukal od zahraničních DJů, kteří vystupovali v Čechách. První neoficiální párty, na které jsem zahrál, byla Sedloňova rezidentní noc v kladenském klubu 19 v roce 1995. V prosinci roku 1995 jsem poprvé oficiálně zahrál na párty v Berouně. Mým hudebním koněm číslo jedna se na dlouhá léta stali Orbital. Taneční hudba pro mě byla vším, takže jsem 1.1. 1996 odešel ze zaměstnání a začal se živit pouze hraním a hudbou. Stal jsem se dvorním DJem agentury Lighthouse, která mi v mých začátcích hodně pomohla a dostal jsem důvěru hrát na všech akcích této průkopnické hudební agentury. I díky tomu jsem se stal žádanějším DJem a stále častěji jsem účinkoval po celé České republice.
Můj hudební vývoj stále více směřoval k tvrdším a rychlejším skladbám. Z původně skoro až hitově založeného DJe jsem se postupně stal mnohem vyhraněnějším interpretem. Mé sety byly stále tvrdší a od začátku jsem si vždy zakládal na čistých a energických mixech. Pokoušel jsem se vytvořit první vlastní tracky a pomalu jsem nakupoval studiové vybavení, které jsem se zároveň učil ovládat. I v tomto oboru jsem zůstal samoukem. V letech 1998 až 2002 jsem byl nejčastěji hrajícím DJem u nás. Hostoval jsem v klubech téměř po celé Evropě a má vlastní produkce se stávala konkurenceschopnou. S kolegou a kamarádem Džejárem jsme v roce 2001 poprvé pořádali úspěšný festival Svojšice. Je to především techno festival bez hudebních kompromisů a tím zůstal v naší režii dodnes. Od té doby jsem tedy nejen DJ a producent, ale také promotér. V roce 2000 jsem založil vlastní label Fylo, kde prezentuji především vlastní tvorbu a tvorbu svých blízkých. Namixoval jsem několik kompilací a na některé další jsem přispěl vlastními skladbami. Velkou ctí my bylo vytvořit remix pro můj dlouhodobě nejoblíbenější domácí hudební projekt Extasy of St. Theresa. Od roku 2001 jsem oficiálním DJem společnosti Pioneer pro Českou a Slovenskou republiku. V srpnu 2005 jsem vystoupil na nejvetším evropském festivalu Sziget v Budapešti po boku djů Rushe a Speedy J. Rushovi a Tine z Kne´deep agentury se můj set natolik líbil, že mi nabídli zastupování. Byla to pro mě velká čest a bez váhání jsem přijal nabídku.
http://www.djagent.cz

Projekt PADRŤ - Reznyk & Dialect - laptop+dj set

Chceš kvalitní jméno, nebo kvalitní techno?

Padrť - skoro bratři a rezidenti Dialect a Reznyk. Ti se zaměří hlavně na zvuky menších továrních komplexů, prokládané zvuky obrovských a známých firem, přičemž tento Aircross můžeme očekávat hodně temné zvuky, které budou reagovat na těžkou dobu, která nás obklopuje.
Dialect a Reznyk, dnes již pravidelná součást večírků Aircross. Odděleně Vás každý z nich rozpráší na prach, dohromady Vás ale tito mládenci rozdrtí na tu největší padrť. Vlastní tracky, nevydané věci zahraničních producentů, osvědčené pecky a zvukové halucinace - asi to můžete očekávat, když se Reznyk pustí do Dialecta.
Už přes rok stojí Dia & Rzk ve spolupráci s klubem Cross za hudební produkcí na hlavních podiích AIRCROSSŮ. Měli jste možnost slyšet djs a Live projekty jako The 65D Mavericks, Grovskopa, Supagrupa, Luka Baumann, Toky, Technodeluxe…apod.
http://aonpromotions.com
http://rbcn.wz.cz

Dj F-Nest (wamp space, www.f-nest.estranky.cz)
 
Techno člen Wamp Space Rumburk si svůj první kontakt s Techno music odbyl již na jedné z prvních parties Radicals v Teplickém klubu K.N.A.K (1996).Tehdy v podobě prvního zážitku s tímto fenoménem. Tři roky nato kupuje první pár gramofónů a nepřestává ustavičně mixovat. Roku 1999 spolupořádá s Dj Scythem první Wamp party a vzniká tak seskupení Wamp Space. Domovská scéna této party byla v Jiřetíně p. Jedlovou nedaleko Rumburka kde F-Nest žije, ale tyto akce pro špatné technické zázemí zanikly. Avšak Dj.F-Nest nehrál a nehraje pouze zde. Mohli jste ho vidět a slyšet například v Teplickém klubu Palm Beach, v Libereckém Liquidu, v Litoměřickém Kladinu a mnoho dalších. Za zmínku stojí i spoluvystoupení s Pražskou taneční kapelou Liquid Harmony nebo i na Teplické techno party Tri-Zone.
http://www.f-nest.estranky.cz

Touchwood (kaktus rec., experimental set)

Žijíc s hudbou již od narozeni v září roku 1974 (oba rodiče profesionální hudebníci, takže – i kdybych náhodou chtěl – nebylo tehdy jak se tomu vyhnout, navíc jsem se sám učil už od 4 let na klavír a pak místo toho od 10 na kytaru, teprve při příležitosti podávání přihlášek na střední školu jsem se opravdu rozhodl, že interpretace vážné hudby není můj šálek kávy, takže se konzervatoř na poslední chvíli nekonala.
Nicméně můj vztah k muzice je asi ten nejpevnější, který jsem kdy měl, takže není divu, že jsem se poté, co se mi doma na stole objevilo přibližně v 15 letech Atari ST a německá kopie samohrajky Casio, začal věnovat vlastní produkci. Vlastně jsem rád, že tehdejší věci nikdo neslyšel. Přesto tohle období znamenalo poměrné usnadnění v pozdější době – naučit se nový SW je mnohem snazší než pochopit základní princip, jak to všechno funguje, a na to bylo dost času.
Poté co jsem si prošel obdobím folku, hip-hopu a indie kytarovek, jsem se dostal k taneční hudbě, tehdy téměř výhradně zastoupené housem. DJingu jsem se začal věnovat v roce 1993 coby zaměstnanec klubu Ubiquity.
http://www.stonedgroove.com

Touchwooda na minimal vs. experimental stage doplní Click Joe, Awacs, Destroyer.

 

Flyer

 
flyer
 
 
 
 
 
 
 

Partnerské linky: festivaly 2016