PARTYINFO
RIO DE RIVIERA
Datum konání: |
19.05.2007 - sobota |
Místo konání: |
Brno - Riviera areál |
DJs: |
Adidas Originals stage - Jon Carter (london, uk), Justin Robertson (london, uk), Crazy Sonic (wien, at), Karretero (shakemotion, madrid), Felipe (wien, at), Tvyks, Vectif, Orbith, Ladida, Javas, Dan Cooley, Marthen, Ibe, Marcus Cooper Hip Hop stage - DJ Vadim & Oneself (london, uk), Sarah, Illusionist Crew, Questtablist Crew, Coudy, Saddan, Questtablist Crew, Ex, L.U.Z.A (sk), Nironix, Tafrob Dnb Wave stage - Crossfire (crossfire rec, bel), Sine, Trusty, vocals Mariana & Lisa, Mc Sax, Masters Of The Universe(uk), No Money (dvoika troika), Smario, Helmut (redrum), Kila Princess, Elwira & Mc Lobotomia (redrum), Wentoline (interface), Im Cyber (roxy), Masters Of The Universe (uk) Red Bull Music Academy Chill Out - bude upřesněno |
Live: |
Fun Lovin' Criminals (usa), The Prostitutes, J.A.R., Sunshine, Scissor Hands, Tibet, –123 Min, Ohm Square, Skyline, Nihilists |
Info: |
http://www.rioderiviera.cz... |
Line-up: |
S.Oliver Stage 12:30 Voodooyoudo? 13.30 Scissorhands 14.40 Tibet 15.30 -123 Min 16.45 The Prostitutes 18.00 The Nihilists 19.30 Ohm Square 21.15 J.A.R. 22.30 ohňostroj 23.30 Fun Lovin´ Criminals (USA) Metropolis Live Stage 12.00 Ibe 13.00 Marcus Cooper 14.00 Marthen 15.00 Dan Cooley 16.00 Vectif 17.00 Tvyks 18.00 Karretero (Esp) 19.30 Orbith 20.30 Felipe (At) 21.30 Michal Poliak aka BB Mike 22.30 ohňostroj 22.45 Javas 00.00 Crazy Sonic (At) 01.00 Jon Carter (UK) 02.45 Justin Robertson (UK) 04.30 Ladida 05.30 Hydrophonic 07.00 end Nugget Hip Hop Stage 12.00 Coudy 14.00 Saddan vs MC Priest 16.00 Henry D+DJ Brain Thug 17.00 DJane Sarah 18.00 Questablists crew 19.00 Tafrob+DJ Maztah 20.00 Disgrafix (křest CD Zakázané ovoce) 21.00 LUZA (SK) 22.00 Capoeira vs. Breakdance exhibition 22.30 ohňostroj 22.45 Indy a Wich 23.30 Nironic (USA) 00.30 DJ Vadim + Oneself (UK) 02.00 Illusionist Crew 04.00 Ex vs Saddan 06.00 end Rave.cz Dnb Wave Stage 16.30 Helmut 18.00 Wentoline 19.30 Killa Princess (Elwira vs Lobotamia) 21.00 Masters of The Universe (CZ/UK) 22.30 ohňostroj 22.45 IM Cyber 00.15 Crossfire (Be) 01.45 No Money 03.45 SMario 06.00 end Red Bull Music Academy Clinic 12.00- 01.30 RBMA DJs 00.45 Marcus Cooper 01.30 Jerry 03.00 Martin Hloch 04.00 Louis + Guga 06.00 end |
|
Rozhovor s Katkou Červinkovou, produkční festivalu Rio De Riviera
Ahoj, co nového a jak se maš?
Ahoj, mám se dobře, díky.
Jak si se vlastně dostala k taneční muzice?
Už ani nevím:) Nejdříve jsem poslouchala Depeche Mode a Madonnu. Když jsem byla na střední škole, začala jsem poslouchat pardubické Radio Life, kde měl pořad Aleš Bleha. To byl asi můj první kontakt s taneční muzikou. Jezdívali jsme pravidelně na party do L-klubu (Paul van Dyk, Westbam, Marusha, Darren Emerson a další). V době, kdy jsem se přestěhovala do Brna, mě nejvíc bavilo techno a chodila jsem hlavně na velké akce. Postupně mě ale začalo víc zajímat prostředí klubů s klidnější muzikou. Nikdy jsem ale neměla stylově úplně vyhraněný zájem, v podstatě poslouchám všechno, ale poslední dobou když si vybírám, co si pustím, tak častěji sáhnu po nějaké kytarovce (třeba Keane nebo Placebo) než taneční/klubovou hudbu.
Hodně lidí by chtělo dělat podobnou práci jako Ty, jak se k ní mohou dostat?
Recept, jak se dostat k takové práci, dát nemůžu. V mém případě to bylo dílo souhry okolností – když mi Pavel Tesař nabídnul práci (pomoc s přípravami Hradhouse 2004), končila jsem v mém předchozím zaměstnání na pozici asistentky výstavního projektu Designstory v rámci veletrhu Mobitex. Do té doby mě nikdy nenapadlo, že bych se někdy mohla podílet na přípravě nějaké party. Je to určitě hodně zajímavá práce a jsem ráda, že dělám, co mě baví.
Jak vlastně probíhá Tvůj pracovní den?
Většinu práce udělám u počítače a telefonu. Před festivaly jezdím domlouvat některé mediální spolupráce osobně do Prahy. Právě teď je období, kdy se blíží Rio de Riviera, jeho kampaň vrcholí a řeší se organizační záležitosti důležité v den akce (mě konkrétně se týkají akreditace), ale zároveň je už potřeba hlídat například termíny inzercí k Hradhouse, editovat stránky, zajišťovat letenky atd. Naštěstí se náš tým dynamicky rozrůstá a máme velmi schopného PR externistu na rozhovory, takže nejsem na celou kampaň sama..;-)
Na „scéně“ se pohybuješ již několik let. Na kolik je z Tvého pohledu scéna profesionální?
Z velké části určitě profesionální je, ale nemyslím, že by toto byla otázka přímo pro mě.
Změnil se nějak Tvůj pohled na scénu a dění kolem hudby?
Ani moc ne. Nemám pocit, že bych do tohoto dění na scéně nějakým zásadním způsobem viděla. Možná jsem si spíš jen propojila některá fakta.
Festival Rio De Riviera letos hodně narostl, na co z něj se nejvíce těšíš?
Jj, narostl celkem slušně:) Samozřejmě se nejvíc těším na Fun Lovin´ Criminals, ale program koncertní stage mě zajímá už od 18 hodin (Nihilisti, Ohm Square a J.A.R.). Z ostatních pódií pak mám nejblíž k tomu tanečnímu s Justinem Robertsonem:)
Hodně festivalů zaniklo, je to dobře či ne?
Akce vznikají a zanikají, to je vývoj. Dobré akce prověří čas. Na to, jak je náš trh malý, si myslím, že na nedostatek akcí si co do kvantity nemůžeme stěžovat.
Doprovodný program festivalu Rio de Riviera
Crossfire: "Chtěl bych udělat party v amazonském pralese."
Plánek areálu Rio De Riviera, kapacita až 18000 lidí
Další info k festivalu Rio De Riviera
Předprodej lístků na Rio De Riviera
Fun Lovin' Criminals vystoupí v květnu v Brně
Ahoj, mám se dobře, díky.
Jak si se vlastně dostala k taneční muzice?
Už ani nevím:) Nejdříve jsem poslouchala Depeche Mode a Madonnu. Když jsem byla na střední škole, začala jsem poslouchat pardubické Radio Life, kde měl pořad Aleš Bleha. To byl asi můj první kontakt s taneční muzikou. Jezdívali jsme pravidelně na party do L-klubu (Paul van Dyk, Westbam, Marusha, Darren Emerson a další). V době, kdy jsem se přestěhovala do Brna, mě nejvíc bavilo techno a chodila jsem hlavně na velké akce. Postupně mě ale začalo víc zajímat prostředí klubů s klidnější muzikou. Nikdy jsem ale neměla stylově úplně vyhraněný zájem, v podstatě poslouchám všechno, ale poslední dobou když si vybírám, co si pustím, tak častěji sáhnu po nějaké kytarovce (třeba Keane nebo Placebo) než taneční/klubovou hudbu.
Hodně lidí by chtělo dělat podobnou práci jako Ty, jak se k ní mohou dostat?
Recept, jak se dostat k takové práci, dát nemůžu. V mém případě to bylo dílo souhry okolností – když mi Pavel Tesař nabídnul práci (pomoc s přípravami Hradhouse 2004), končila jsem v mém předchozím zaměstnání na pozici asistentky výstavního projektu Designstory v rámci veletrhu Mobitex. Do té doby mě nikdy nenapadlo, že bych se někdy mohla podílet na přípravě nějaké party. Je to určitě hodně zajímavá práce a jsem ráda, že dělám, co mě baví.
Jak vlastně probíhá Tvůj pracovní den?
Většinu práce udělám u počítače a telefonu. Před festivaly jezdím domlouvat některé mediální spolupráce osobně do Prahy. Právě teď je období, kdy se blíží Rio de Riviera, jeho kampaň vrcholí a řeší se organizační záležitosti důležité v den akce (mě konkrétně se týkají akreditace), ale zároveň je už potřeba hlídat například termíny inzercí k Hradhouse, editovat stránky, zajišťovat letenky atd. Naštěstí se náš tým dynamicky rozrůstá a máme velmi schopného PR externistu na rozhovory, takže nejsem na celou kampaň sama..;-)
Na „scéně“ se pohybuješ již několik let. Na kolik je z Tvého pohledu scéna profesionální?
Z velké části určitě profesionální je, ale nemyslím, že by toto byla otázka přímo pro mě.
Změnil se nějak Tvůj pohled na scénu a dění kolem hudby?
Ani moc ne. Nemám pocit, že bych do tohoto dění na scéně nějakým zásadním způsobem viděla. Možná jsem si spíš jen propojila některá fakta.
Festival Rio De Riviera letos hodně narostl, na co z něj se nejvíce těšíš?
Jj, narostl celkem slušně:) Samozřejmě se nejvíc těším na Fun Lovin´ Criminals, ale program koncertní stage mě zajímá už od 18 hodin (Nihilisti, Ohm Square a J.A.R.). Z ostatních pódií pak mám nejblíž k tomu tanečnímu s Justinem Robertsonem:)
Hodně festivalů zaniklo, je to dobře či ne?
Akce vznikají a zanikají, to je vývoj. Dobré akce prověří čas. Na to, jak je náš trh malý, si myslím, že na nedostatek akcí si co do kvantity nemůžeme stěžovat.