PARTYINFO
JOHN B IN FABRIC
Datum konání: |
23.02.2007 - pátek |
Místo konání: |
Ostrava - Fabric |
DJs: |
John B (beta recordings, uk), Gabanna (dramatique, sk), NoMoney (future ressure/2.3), Elvis (exdust), Kyanid (2.3), Seuz |
Popis: |
vstup předprodej 180 czk, na místě 200 czk |
John B vystoupí v ostravském klubu Fabric
Na pátek 23. února si pro vás Fabric a DvoikaTroika připravili exkluzivní show. Poprvé totiž zavítá na severní moravu sám John B. Někteří o něm říkají že je "drum´n´bassový úchylák", jiní že to je jen "joke", ale naši rodiče by ho stěží vydýchali. Už jeho zevnějšek budí dojem velkého šoumena a jeho hudební tvorba s prvky electro a rocku je něčím jedinečným.
Jako další se představí slovenský matador Dj Gabanna, a klasická ostravská partička ve složení DJ Elvis, producentské duo NoMoney, Kyanid a Suez. Jako vždy bude ve Fabricu připraven kvalitní zvuk, světla a videoprojekce a navíc bude otevřen i vrchní chilloutový bar. Prvních 200 platících dostane dárek od vydavatelství X Media publishing. Pro více informací o Johnovi B navštivte jeho oficiální web: www.john-b.com
Profil:
Génius, originální umělec či nejvýraznější postava drum´n´bassové scény současnosti na straně jedné a pozér, šašek a komediant na straně druhé. Takto rozdílně hodnotí veřejnost angličana Johna B. Williamse aka Johna B. Faktem však zůstává, že Johna B ignorovat zkrátka nelze. A proto jej musíte buď milovat, nebo nenávidět...
Své tracky začal rozesílat po anglických labelech v polovině devadesátých let. Netrvalo dlouho a zakotvil ve stáji Formation Records pod patronátem dje SS. Se skladbami jako "Sight Beyond" či "Fermat´s Theorem" prakticky okamžitě zabodoval u ostrovních djů a to tak důkladně, že si jeho další výtvor - skladbu s názvem "Secrets" - vybral samotný Grooverider na kompilaci "Prototype Years", čímž se John B ocitl ve vybrané společnosti pánu Ed Rushe, Opticala, Dillinjy nebo Matrixe. Již zmiňovaná spolupráce s djem SS pak vyústila do vydání Johnova autorského LP "Visions" na Formation Records, ale hlavně přinesla release jednoho z nesmrtelných tracků pana Williamse, a to latino pecky "Salsa", která vyšla v rámci kompilace "Countries".
Johnova kariéra se začala nezadržitelným tempem rozvíjet, což mělo jednak za následek vznik vlastního labelu Beta Recordings, jednak to, že se John B mohl podílet na oživení tehdy uvadající slávy legendárního labelu Metalheadz. Johnovo mistrovské dílo, kterým do katalogu Goldieho labelu přispěl, nese název "Up All Night" a bez nadsázky lze říci, že se jedná o jeden z kamenů, jimiž je dlážděna drum´n´bassová síň slávy. Tato skladba každopádně definitivně pasovala Johna B do role superhvězdy a potvrdila, že tenhle chlapík má mimořádný talent na skládání originálního a přitom neskutečně tanečního drum´n´bassu. Fenomenální úspěch téhle skladby umožnil Johnovi dále rozšířit své aktivity na drum´n´bassové scéně.
Kromě toho, že svou produkcí definoval v podstatě nový subžánr, který můžeme nazývat třeba trance´n´bass, začíná John B pomalu realizovat hudební fúzi, která by překročila veškeré dosavadní hranice drum´n´bassu jako hudebního žánru. Zatímco řada producentů se v té době nechala inspirovat old skool jump-upem, John šel v hudební historii mnohem dál a zužitkoval svou posedlost 80tými léty. Dítko, které tak stvořil a uvedl na scénu, se vzpíná veškerým žánrovým označením. Jisté je, že John B dokonale resuscitoval ducha 80tých let se všým všudy - analogovým zvukem syntetizátorů počínaje a výraznou post punkovou new-vawe sebestylizací konče. Prostřednictvím vlastního labelu Nu Electro tak John znovu dokázal, že je opravdu jedním z nejoriginálnějších producentů, jehož talent přesahuje hranice drum´n´bassového ghetta.
Ve výčtu dalších Johnových úspěchů (ať již se jedná o album In:Transit nebo parodii na jednoho nejmenovaného producenta) nemá smysl dále pokračovat. Takže ať už si o electru, šminkách a bláznivých "eighties" kostýmech myslíte cokoliv, jednu věc nelze Johnovi B upřít. A to skutečnost, že jeho djská vystoupení stojí opravdu za to. Eklektický mix hitů starých dvě dekády, techstepu konce milénia a nejnovějších pecek, co hýbou scénou, spolehlivě rozseká každé publikum. To, jestli Johna B milujete nebo nenávidíte, v tu chvíli nehraje žádnou roli...
Předprodejní místa: Klub Fabric Ostrava, Cafe de la Ostrava, Klub Klid Ostrava, Titty twister Ostrava
Jako další se představí slovenský matador Dj Gabanna, a klasická ostravská partička ve složení DJ Elvis, producentské duo NoMoney, Kyanid a Suez. Jako vždy bude ve Fabricu připraven kvalitní zvuk, světla a videoprojekce a navíc bude otevřen i vrchní chilloutový bar. Prvních 200 platících dostane dárek od vydavatelství X Media publishing. Pro více informací o Johnovi B navštivte jeho oficiální web: www.john-b.com
Profil:
Génius, originální umělec či nejvýraznější postava drum´n´bassové scény současnosti na straně jedné a pozér, šašek a komediant na straně druhé. Takto rozdílně hodnotí veřejnost angličana Johna B. Williamse aka Johna B. Faktem však zůstává, že Johna B ignorovat zkrátka nelze. A proto jej musíte buď milovat, nebo nenávidět...
Své tracky začal rozesílat po anglických labelech v polovině devadesátých let. Netrvalo dlouho a zakotvil ve stáji Formation Records pod patronátem dje SS. Se skladbami jako "Sight Beyond" či "Fermat´s Theorem" prakticky okamžitě zabodoval u ostrovních djů a to tak důkladně, že si jeho další výtvor - skladbu s názvem "Secrets" - vybral samotný Grooverider na kompilaci "Prototype Years", čímž se John B ocitl ve vybrané společnosti pánu Ed Rushe, Opticala, Dillinjy nebo Matrixe. Již zmiňovaná spolupráce s djem SS pak vyústila do vydání Johnova autorského LP "Visions" na Formation Records, ale hlavně přinesla release jednoho z nesmrtelných tracků pana Williamse, a to latino pecky "Salsa", která vyšla v rámci kompilace "Countries".
Johnova kariéra se začala nezadržitelným tempem rozvíjet, což mělo jednak za následek vznik vlastního labelu Beta Recordings, jednak to, že se John B mohl podílet na oživení tehdy uvadající slávy legendárního labelu Metalheadz. Johnovo mistrovské dílo, kterým do katalogu Goldieho labelu přispěl, nese název "Up All Night" a bez nadsázky lze říci, že se jedná o jeden z kamenů, jimiž je dlážděna drum´n´bassová síň slávy. Tato skladba každopádně definitivně pasovala Johna B do role superhvězdy a potvrdila, že tenhle chlapík má mimořádný talent na skládání originálního a přitom neskutečně tanečního drum´n´bassu. Fenomenální úspěch téhle skladby umožnil Johnovi dále rozšířit své aktivity na drum´n´bassové scéně.
Kromě toho, že svou produkcí definoval v podstatě nový subžánr, který můžeme nazývat třeba trance´n´bass, začíná John B pomalu realizovat hudební fúzi, která by překročila veškeré dosavadní hranice drum´n´bassu jako hudebního žánru. Zatímco řada producentů se v té době nechala inspirovat old skool jump-upem, John šel v hudební historii mnohem dál a zužitkoval svou posedlost 80tými léty. Dítko, které tak stvořil a uvedl na scénu, se vzpíná veškerým žánrovým označením. Jisté je, že John B dokonale resuscitoval ducha 80tých let se všým všudy - analogovým zvukem syntetizátorů počínaje a výraznou post punkovou new-vawe sebestylizací konče. Prostřednictvím vlastního labelu Nu Electro tak John znovu dokázal, že je opravdu jedním z nejoriginálnějších producentů, jehož talent přesahuje hranice drum´n´bassového ghetta.
Ve výčtu dalších Johnových úspěchů (ať již se jedná o album In:Transit nebo parodii na jednoho nejmenovaného producenta) nemá smysl dále pokračovat. Takže ať už si o electru, šminkách a bláznivých "eighties" kostýmech myslíte cokoliv, jednu věc nelze Johnovi B upřít. A to skutečnost, že jeho djská vystoupení stojí opravdu za to. Eklektický mix hitů starých dvě dekády, techstepu konce milénia a nejnovějších pecek, co hýbou scénou, spolehlivě rozseká každé publikum. To, jestli Johna B milujete nebo nenávidíte, v tu chvíli nehraje žádnou roli...
Předprodejní místa: Klub Fabric Ostrava, Cafe de la Ostrava, Klub Klid Ostrava, Titty twister Ostrava