PARTYINFO
SHADOWBOX MEDICATION
Datum konání: |
16.06.2007 - sobota |
Místo konání: |
Praha - Bordo |
DJs: |
Danny Byrd (hospital rec., uk), Koogi (shadowbox.cz), Brooklyn (subtitles/horizons), 2K (shadowbox.cz), Sweg (shadowbox.cz), Anakin (shadowbox.cz), Panorama (shadowbox.cz) |
Info: |
http://www.shadowbox.cz... |
Popis: |
start 20:00, vstup 150 czk |
Line-up: |
20:00 - 22:00 deep and atmospheric intro - Shadowbox djs 22:00 - 23:00 Panorama 23:00 - 00:00 Koogi 00:00 - 01:00 Brooklyn 01:00 - 02:30 Danny Byrd 02:30 - 03:30 Anakin 03:30 - 05:30 2K b2b Sweg |
Danny Byrd: "Nemůžu se dočkat hraní v Praze".
Nový set Danny Byrda stahujte zde!
Jak se máš a jak se cítíš před svým prvním mejdanem v České Republice?
Mám se dobře kámo, trávil jsem teď při práci na svém albu pro Hospital hodně času ve studiu. Mám pět až šest tracků, část z nich potřebuje nahrát vokály, jiný už jsou hotový. Dneska mám udělat remix pro japonský hip hopový projekt zvaný M-Flo. Nemůžu se dočkat hraní v Praze, budu hrát v Čechách poprvé.
Chystáš se navštívit nějaké památky? V Praze je spoustu zajímavých míst k vidění.
Těším se na návštěvu starého města a dlážděných uliček! Doufám, že mi budete schopni ukázat taky ty méně provařený místa.
Co děláš v běžném životě, když neprodukuješ?
No… já především produkuju každý den. Ale během víkendu, když nehraju, rád odpočívám se svými přáteli nebo trávím čas sledováním blbostí na youtube. Hodně surfuju na internetu, což asi není uplně nejlepší koníček. Moje přítelkyně chce, abych jí vždycky bral na dlouhé procházky, které nejdřív nechci absolvovat, ale nakonec si skvěle užiju, hehe.
Jak si se vlastně dostal k produkci? Co byl první krok, aby si s tím začal? Jak dlouho produkuješ?
Hádám, že profesionálně produkuju něco okolo deseti let. Svůj první opravdový sampler jsem si pořídil v roce 1997, byl to akai S3000xl. Konečně jsem mohl dělat pořádný tracky ve svý ložnici! Pro skládání jsem používal počítač Atari ST. Ale poprvé jse se k produkci dostal, když mi bylo okolo dvanácti let, používáním kláves kasio a čtyřstopého magnetofonu.
Software nebo hardware a proč?
Teď už používám čistě jen software, stejně jako většina lidí v dnešní době. Je to součást moderního dnb zvuku. Podle mě takovej zvuk na hardwaru dělat nejde. Ale hardwarovej zvuk mi chybí, i když cítím, že je má hudba stalé podobná. Mám laptop Macbook G5 a používám na něm Logic 7, to kvůli přenosnýmu nahrávání.
Jak se tvoje vnímání hudby vyvinulo? Jsi pořád ten stejný Danny, jako když vyšel Manhattan (jeho první singl, kterým prorazil – pozn. autora) nebo tě věci, které následovaly, nějak ovlivnily? Změnil se tvůj vkus v rámci dnb?
Hmmm, v některých věcech jsem rozhodně ten samý člověk, jako když jsem složil Manhattan. Pro tyhle skladby bych zůstal vzůru dlouho do noci, tenkrát pracující se sluchátkama na hlavě, protože jsem v tý době stále bydlel s rodiči. Hádám, že se moje schopnosti s klávesama za těch deset let dost zlepšily a moje znalost produkce taky, ale v zásadě jsem stále ten samý producent.
Přemýšlel jsi někdy nad založením vlastního labelu?
Jo, když jsem začínal, miloval jsem představu, že bych rozjel svůj vlastní label. Ale dnes už bych za stávajících podmínek hudebního průmyslu nikdy label nazakládal. Je fakt těžký ho dnes zavést, a proto jsem rád, že spolupracuju s Hospitalem. Protože se jim povedlo prosadit jejich vlastní značku.
Kdyby sis mohl vybrat jeden jediný track, který bys zremixoval (nemuselo by se jednat o dnb), jaký by to byl?
Zřejmě Sincere od MJ Colea.
Jmenuj pár svých oblíbených dnb producentů.
Zbožnuju Matrixe s Futureboundem, mám rád všechny hochy z Hospitlu, dokonce i věci jako Taxman nebo G’dub. Respektuju hodně dnb producentů, i když bych spoustu jejich tracků nehrál.
Co máš rád mimo dnb, a kde jinde bereš inspiraci?
Mám hodně rád americkej hip hop a rnb. Je zajímavý pozorovat, jak se jejich hudební síť hodně podobá tý drum’n’bassový, ale točí se v ní mnohem větší peníze.
S kým bys rád v budoucnu spolupracoval?
Z říše snů by to byl Dr Dre, ale na svym albu spolupracuju se spoustou skvělých vokalistů z Anglie, takže některý svý sny realizuju.
Kde sis nejvíc užil hraní?
Občas na lokální noci v mém rodném městě Bath. Prostě místní lidé, domácí prostředí a pozitivní vlny. LA je taky vždycky užasný. Stejně tak jako některý části Německa.
Je tu něco, co nemáš na dnb scéně rád?
Tahle muzika je přesycená. Moc releasů dělá hledání opravdu dobrý muziky těžší!
Máš nějaký vkaz pro čtenáře tohohle rozhovoru?
Nezapomeňte na 16. června v Praze, nový dubplaty byly vylisovaný a hudba je připravená v tašce. Můžete se těšit na ukázky některých skladeb z alba a samozřejmě ten remix, o kterém jsem se již zmiňoval.
Danny Byrd z Hospital rec. vystoupí poprvé v Praze
Jeden z reprezentantů britského dnb labelu Hospital přijede už tuto sobotu do pražského klubu Bordo. Danny Byrd se melodickému drumandbassu začal věnovat už zhruba před deseti lety a během své kariéry stihl remixovat například London Elektricity nebo High Contrasta a v současné době pracuje na svém debutovém albu. Přečtěte si aktuální rozhovor k jeho premiérovému vystoupení v České republice.
Jak se máš a jak se cítíš před svým prvním mejdanem v České Republice?
Mám se dobře kámo, trávil jsem teď při práci na svém albu pro Hospital hodně času ve studiu. Mám pět až šest tracků, část z nich potřebuje nahrát vokály, jiný už jsou hotový. Dneska mám udělat remix pro japonský hip hopový projekt zvaný M-Flo. Nemůžu se dočkat hraní v Praze, budu hrát v Čechách poprvé.
Chystáš se navštívit nějaké památky? V Praze je spoustu zajímavých míst k vidění.
Těším se na návštěvu starého města a dlážděných uliček! Doufám, že mi budete schopni ukázat taky ty méně provařený místa.
Co děláš v běžném životě, když neprodukuješ?
No… já především produkuju každý den. Ale během víkendu, když nehraju, rád odpočívám se svými přáteli nebo trávím čas sledováním blbostí na youtube. Hodně surfuju na internetu, což asi není uplně nejlepší koníček. Moje přítelkyně chce, abych jí vždycky bral na dlouhé procházky, které nejdřív nechci absolvovat, ale nakonec si skvěle užiju, hehe.
Jak si se vlastně dostal k produkci? Co byl první krok, aby si s tím začal? Jak dlouho produkuješ?
Hádám, že profesionálně produkuju něco okolo deseti let. Svůj první opravdový sampler jsem si pořídil v roce 1997, byl to akai S3000xl. Konečně jsem mohl dělat pořádný tracky ve svý ložnici! Pro skládání jsem používal počítač Atari ST. Ale poprvé jse se k produkci dostal, když mi bylo okolo dvanácti let, používáním kláves kasio a čtyřstopého magnetofonu.
Software nebo hardware a proč?
Teď už používám čistě jen software, stejně jako většina lidí v dnešní době. Je to součást moderního dnb zvuku. Podle mě takovej zvuk na hardwaru dělat nejde. Ale hardwarovej zvuk mi chybí, i když cítím, že je má hudba stalé podobná. Mám laptop Macbook G5 a používám na něm Logic 7, to kvůli přenosnýmu nahrávání.
Jak se tvoje vnímání hudby vyvinulo? Jsi pořád ten stejný Danny, jako když vyšel Manhattan (jeho první singl, kterým prorazil – pozn. autora) nebo tě věci, které následovaly, nějak ovlivnily? Změnil se tvůj vkus v rámci dnb?
Hmmm, v některých věcech jsem rozhodně ten samý člověk, jako když jsem složil Manhattan. Pro tyhle skladby bych zůstal vzůru dlouho do noci, tenkrát pracující se sluchátkama na hlavě, protože jsem v tý době stále bydlel s rodiči. Hádám, že se moje schopnosti s klávesama za těch deset let dost zlepšily a moje znalost produkce taky, ale v zásadě jsem stále ten samý producent.
Přemýšlel jsi někdy nad založením vlastního labelu?
Jo, když jsem začínal, miloval jsem představu, že bych rozjel svůj vlastní label. Ale dnes už bych za stávajících podmínek hudebního průmyslu nikdy label nazakládal. Je fakt těžký ho dnes zavést, a proto jsem rád, že spolupracuju s Hospitalem. Protože se jim povedlo prosadit jejich vlastní značku.
Kdyby sis mohl vybrat jeden jediný track, který bys zremixoval (nemuselo by se jednat o dnb), jaký by to byl?
Zřejmě Sincere od MJ Colea.
Jmenuj pár svých oblíbených dnb producentů.
Zbožnuju Matrixe s Futureboundem, mám rád všechny hochy z Hospitlu, dokonce i věci jako Taxman nebo G’dub. Respektuju hodně dnb producentů, i když bych spoustu jejich tracků nehrál.
Co máš rád mimo dnb, a kde jinde bereš inspiraci?
Mám hodně rád americkej hip hop a rnb. Je zajímavý pozorovat, jak se jejich hudební síť hodně podobá tý drum’n’bassový, ale točí se v ní mnohem větší peníze.
S kým bys rád v budoucnu spolupracoval?
Z říše snů by to byl Dr Dre, ale na svym albu spolupracuju se spoustou skvělých vokalistů z Anglie, takže některý svý sny realizuju.
Kde sis nejvíc užil hraní?
Občas na lokální noci v mém rodném městě Bath. Prostě místní lidé, domácí prostředí a pozitivní vlny. LA je taky vždycky užasný. Stejně tak jako některý části Německa.
Je tu něco, co nemáš na dnb scéně rád?
Tahle muzika je přesycená. Moc releasů dělá hledání opravdu dobrý muziky těžší!
Máš nějaký vkaz pro čtenáře tohohle rozhovoru?
Nezapomeňte na 16. června v Praze, nový dubplaty byly vylisovaný a hudba je připravená v tašce. Můžete se těšit na ukázky některých skladeb z alba a samozřejmě ten remix, o kterém jsem se již zmiňoval.