PARTYINFO
SONY ERICSSON HRADHOUSE 2008
Datum konání: |
09.08.2008 - sobota |
Místo konání: |
Boskovice - Hrad Boskovice |
DJs: |
Sony Ericsson stage - Silicone Soul (UK), Anthony Pappa (AUS), Marco Nastic (SERB), Breeth (SK), Nhitto (ESP), Hot X (HU), Muzzy (CZ), Dan Cooley (CZ), Elio (CZ) Semtex dnb stage - LTJ Bukem feat. Mc Conrad (UK), Logistics (UK), Gabanna (SK), IM Cyber (CZ), Morebeat (CZ), X.morph (CZ), Blulajta (CZ), Elwira (CZ), Terqua (CZ) Klika minimal stage - Jeff Milligan (CAN), Milosh live! (SK), Subsist (CZ), Ala (CZ), Molczik (CZ), Mooris (CZ), Carl Exe (CZ), Metrio (CZ) Shuk´n´Denc stage - Nisiru & Funkatron aka Funky Shit Mafia (SK), 1A2V1_live & visual (CZ), Popper C live (CZ), Miss Ucentou live (CZ) + VJ Texa (CZ), Electronic Bitches (CZ) + VJ, Initi (CZ), Papi Oil (CZ), Greatest Hits Collective (CZ) |
Info: |
http://www.hradhouse.cz |
Popis: |
4 stages, 40 artists, vstupné 465 Kč, na místě 500 Kč |
Line-up: |
Sony Ericsson Stage: 19.00 Elio 20.00 Dan Cooley 21.00 Muzzy 22.00 Breeth (SK) 23.00 Silicone Soul (UK) 00.30 Anthony Pappa (UK) 02.00 Marco Nastic (Serb) 03.30 Nhitto (ESP) 04.30 Hot X (HU) 05.30 Orbith (CZ) 06.30 Elio 08.00 end Semtex Dnb Stage: 19.00 Terqua 20.30 Vje 22.00 Gabanna (SK) 23.30 LTJ Bukem + MC Conrad (UK) 01.30 Logistics (UK) 03.00 IM Cyber b2b Blulajta 04.30 X.morph 06.00 MoreBeat 08.00 end Klika minimal Stage: 19.00 Metrio 20.30 Mooris 22.00 Molczik 23.30 Milos live (SK) 00.30 Jeff Milligan (CAN) 02.30 Subsist 04.00 Ala 05.30 Carl Exe 07.00 Shala 08.00 end Voice Master Shuk´n´Denc Stage: 19.00 Oersted (CZ) 20.00 Papioil 21.00 Nisiru & Funkatron aka Funky Shit Mafia / SK / 23.00 Popper-C live 00.00 Miss Ucentou live & VJ Texa 01.00 Romano Porni & VJ Initi 02.00 1A2V1 live & visual 03.00 Funk Halen & VJ Initi 04.00 Trick & VJ Initi 05.00 Greatest Hits Collective 08.00 end |
6 čtenářů Techno.cz byl na této akci
|
Jeff Milligan: "Čtyři gramofony mi nabízejí čtyři možnosti"
Ahoj Jeffe, většina lidí ví, že často cestuješ mezi Kanadou a Evropou. Jaká je tvá současná adresa a co tě vedlo k tomuto rozhodnutí?
Žiji v Berlíně. Odstěhoval jsem se sem před dvěma lety a hlavním důvodem byl fakt, že většina mých přátel je právě zde. Mnoho lidí z elektronické scény se usazuje právě v Berlíně.
Myslíš si, že jsou mezi Kanadským zvukem a Evropským zvukem velké rozdíly nebo globalizace je natolik silná, že lidé po celém světě tančí na velice podobnou muziku?
Ano, myslím, že globalizace na jedné straně pohltila hudbu, ale na druhé straně to představuje řadu nových územních vlivů ve vztahu k hudebnímu světu. Před deseti lety hudební dění nejvíce ovlivňovala Amerika, Anglie, Franice, Německo a Japonsko. Dnes je po celém světě celá řada skvělých umělců, kteří byli dříve znevýhodněni svou pozicí zemí z východu nebo jižní Afriky. Jako hlavní příčinu této změny přisuzuji digitální distribuci na internetu a digitálním systémům jako Final Scratch, Serato, Ableton, atd. Velmi brzy se díky těmto synergiím dostaneme do hudební renesance.
Jsi velice respektován za svá vystoupení na čtyřech gramofonech. Co tě vedlo k tomu způsobu dingu? Často praktikuješ rychlé cut mixy a používáš pouze vybrané části samotných skladeb. Tvá rychlost je neuvěřitelná:-) Oblíbil sis to pro podobnost práce ve studiu, kde se to podobá stavbě nového tracku? Nebo rád pracuješ i s dlouhými přechody?
Čtyři gramofony mi nabízejí čtyři možnosti. Není to o konstantním stylu mixování, je to o tom, že mám možnost svůj set mít plně pod kontrolou a kdykoli měnit nálady a rychle proplouvat různými styly. Nepohlížím na skladbu jako na začátek, střed a konec. Vnímám jej po různých modulech. Ale pakliže mě skladba zaujme jako celek, rád ji zahraji s celým jejím vývojem. Často to záleží na zvukovém aparátu a samotné nahrávce.
Jelikož jsi svými hudebními aktivitami velmi zaneprázdněný, zajímalo by mě, jakým způsobem relaxuješ, abys znovu nabral potřebnou energii? Jaké jsou tvé koníčky?
Miluji své kolo.
A co literatura? Máš nějakou oblíbenou knihu? Jaký druh kulturního vyžití upřednostňuješ – knihy, divadla nebo nějaký extrém?
Haruki Murakamiho kniha Norské dřevo je nejlepší kniha, která byla kdy napsána. Miluji architekturu. Nesnáším opery. Čtu spíše články než knihy.
Velmi populární otázka, jaká je tvá vize budoucnosti elektronické hudby? Jsi také zastáncem názoru fúzí stylů?
Jak už jsem zmínil, jsme na kraji hudební obrody následkem celého toho digitalismu. Všechny žánry navzájem imitují jiné žánry a to se pak rozčlení do další pod-žánrů. Považuji to za zdravý vývoj.
Když ve svém studiu pracuješ na novém tracku, jak přemýšlíš o jeho potenciálu? Co považuješ za priority? Jako dj hraješ energické minimal techno, ale jako producent dělš velmi lehkou experimentální elektroniku. Proč takové rozdíly?
Jsem často kritizován svými hudebními přáteli, že nevydávám více tanečního materiálu, ale já rád uvažuji o mé studiové práci jako o zcela odlišném počínání, než je djing. Jsem názoru, že ambient a experimentální muzika jsou pro umělce největšími výzvami. Zbožňuji tento druh muziky a myslím si, že je velmi málo těch nezkažených zástupců poslechové hudby. Současný tržní druh produkce mě pokaždé utvrzuje v mém rozhodnutí odlišit produkci od djingu. Rozhodně nehodlám vytvářet nějaký „shit“ za účelem marketingu:-)
Díky, Jeffe, za toto krátké interview a velmi se těšíme na tvůj djský diktát na Klika stagi festivalu Hradhouse 2008.
Připravil: Subsist
Hradhouse 2008 Official Mix - Mixed by DJ Elio
Hradhouse zveřejňuje mapu a line up
Oficiální vyjádření pořadatelů festivalu Sony Ericsson Hradhouse 2008
Hradhouse představuje další headlinery
Hradhouse představuje headlinery hlavních podií
Hradhouse 2008 - 11. ročník největšího moravského tanečního festivalu
HradHouse 2008 zveřejnil první jména
Sony Ericsson Hradhouse 2008
Žiji v Berlíně. Odstěhoval jsem se sem před dvěma lety a hlavním důvodem byl fakt, že většina mých přátel je právě zde. Mnoho lidí z elektronické scény se usazuje právě v Berlíně.
Myslíš si, že jsou mezi Kanadským zvukem a Evropským zvukem velké rozdíly nebo globalizace je natolik silná, že lidé po celém světě tančí na velice podobnou muziku?
Ano, myslím, že globalizace na jedné straně pohltila hudbu, ale na druhé straně to představuje řadu nových územních vlivů ve vztahu k hudebnímu světu. Před deseti lety hudební dění nejvíce ovlivňovala Amerika, Anglie, Franice, Německo a Japonsko. Dnes je po celém světě celá řada skvělých umělců, kteří byli dříve znevýhodněni svou pozicí zemí z východu nebo jižní Afriky. Jako hlavní příčinu této změny přisuzuji digitální distribuci na internetu a digitálním systémům jako Final Scratch, Serato, Ableton, atd. Velmi brzy se díky těmto synergiím dostaneme do hudební renesance.
Jsi velice respektován za svá vystoupení na čtyřech gramofonech. Co tě vedlo k tomu způsobu dingu? Často praktikuješ rychlé cut mixy a používáš pouze vybrané části samotných skladeb. Tvá rychlost je neuvěřitelná:-) Oblíbil sis to pro podobnost práce ve studiu, kde se to podobá stavbě nového tracku? Nebo rád pracuješ i s dlouhými přechody?
Čtyři gramofony mi nabízejí čtyři možnosti. Není to o konstantním stylu mixování, je to o tom, že mám možnost svůj set mít plně pod kontrolou a kdykoli měnit nálady a rychle proplouvat různými styly. Nepohlížím na skladbu jako na začátek, střed a konec. Vnímám jej po různých modulech. Ale pakliže mě skladba zaujme jako celek, rád ji zahraji s celým jejím vývojem. Často to záleží na zvukovém aparátu a samotné nahrávce.
Jelikož jsi svými hudebními aktivitami velmi zaneprázdněný, zajímalo by mě, jakým způsobem relaxuješ, abys znovu nabral potřebnou energii? Jaké jsou tvé koníčky?
Miluji své kolo.
A co literatura? Máš nějakou oblíbenou knihu? Jaký druh kulturního vyžití upřednostňuješ – knihy, divadla nebo nějaký extrém?
Haruki Murakamiho kniha Norské dřevo je nejlepší kniha, která byla kdy napsána. Miluji architekturu. Nesnáším opery. Čtu spíše články než knihy.
Velmi populární otázka, jaká je tvá vize budoucnosti elektronické hudby? Jsi také zastáncem názoru fúzí stylů?
Jak už jsem zmínil, jsme na kraji hudební obrody následkem celého toho digitalismu. Všechny žánry navzájem imitují jiné žánry a to se pak rozčlení do další pod-žánrů. Považuji to za zdravý vývoj.
Když ve svém studiu pracuješ na novém tracku, jak přemýšlíš o jeho potenciálu? Co považuješ za priority? Jako dj hraješ energické minimal techno, ale jako producent dělš velmi lehkou experimentální elektroniku. Proč takové rozdíly?
Jsem často kritizován svými hudebními přáteli, že nevydávám více tanečního materiálu, ale já rád uvažuji o mé studiové práci jako o zcela odlišném počínání, než je djing. Jsem názoru, že ambient a experimentální muzika jsou pro umělce největšími výzvami. Zbožňuji tento druh muziky a myslím si, že je velmi málo těch nezkažených zástupců poslechové hudby. Současný tržní druh produkce mě pokaždé utvrzuje v mém rozhodnutí odlišit produkci od djingu. Rozhodně nehodlám vytvářet nějaký „shit“ za účelem marketingu:-)
Díky, Jeffe, za toto krátké interview a velmi se těšíme na tvůj djský diktát na Klika stagi festivalu Hradhouse 2008.
Připravil: Subsist