PARTYINFO
ITCH MY HA HA HA
Datum konání: |
22.02.2008 - pátek |
Místo konání: |
Brno - Fléda |
DJs: |
Greatest Hits Collective |
Live: |
Manželé na podzim (ex Lesík Hajdovský a Manželé), I Love 69 Popgeju, Valoa & Ppetit Pigeon |
Popis: |
start 21:00, vstup 99 czk |
Páteční Itch My Ha Ha Ha v brněnské Flédě
MANŹELÉ NA PODZIM (ex Manželé)
www.myspace.com/lesikhajdovskyamanzele
Lesik Hajdovský / kytary, zpěv (Švehlík, Stehlík, Marno Union, Extempore, F.O.K.), Miroslav Gartner / Basa (Marma, Manželé), Ivan Pavlů / bicí (Švehlík, Marno Union), Jan Hradec / kytara
Návrat legendy. První hiphopová skupina na území bývalého Československa a její první brněnský koncert od chvíle opětovného zrození. V době kdy Lesík a spol. narepovali album Jižák za pomocí 2 stopého magneťáku Tesla a systému pink-pong nahrávání v panelákovém bytě na Jižním městě (rok 1984!), si chodili Indy & Wich a PSH ještě do družiny hrát na četníky a zloděje. A to už měl Lesík za sebou bohatou undergroundovou hudební minulost ve skupinách Švehlík (praotci českého psychedelického HC, nebo chcete-li „ema“) nebo Extempore. Jeho zájem o rap vznil tak, že slyšel na západoněmeckém rádiu skladbu „New York, New York“ od Grandmaster Flash a Melle Mel a hned ho zaujalo, že se tam nezpívá, ale jen mluví, a že tam nejsou žádné extra melodie a všechno je založené jenom na rytmu. Oslovilo ho to natolik, že hned udělal svojí vlastní skladbu. V originále bylo „New York, New York, big city of dreams“ a on udělal „Jižák, Jižák, město snů“. Lesík je talentovaný hudebník, který - aniž by to sám při své upřímné skromnosti vůbec někdy vyslovil - ovlivnil v několika fázích zásadně vývoj české hudby. Lakonicky k nedávnému obnovení kapely sám dodává: „Asi rok jsme hráli s nějakým varhaníkem, po roce varhaníka vystřídal mladý kytarista. Hrajeme moje předělaný věci.. Je to z různýho časovýho období. Je tam i Koleda. Hrajeme starý rapy (Jižák, Koncert, Všichni hrajou dobře apod.). Těšíme se.“
I LOVE 69 POPGEJU
www.myspace.com/ilove69popgeju
Audio-vizuální skupina, reprezentující nu-ostravskou progresivní trashovou scénu. Hrdinové psychiatrického popu a radikálního kempingu. Mix elektra, popu, banalit, lovesongů, umění, gagů, tucek, bourání stereotypů, pseudo pseuda, chytlavých melodií, konfrontují naživo s publikem. Obrazem k atmosféře krve, potu a sperma přispívá VJ Vůně lopuchů. Jiří Ptáček, výtvarný teoretik píše: " Vše, co podniká I love 69 popgejů, vypadá obscénně. Ať už jsou na pódiu jako polonazí a zpocení muzikanti nebo vyrábějí videa a fotografie. Prezentují se v tolerantním prostředí klubů, galerií a na vernisážích. Se vším všudy o nich platí Baudrillardovy skeptické věty o „uměleckém ztvárnění“ odcizeného sexuality. Významuplná, provokující obscenita je vytlačena obrazy, které s pochopením (neutrálně) poměřujeme s popkulturou, jako by se tím všechno mělo vyřešit, a označujeme jako umění, protože umění jsme dopředu povolili obcovat se vším a proto nás ničím nepohoršuje. Popgejům to intuitivně dochází a tak stupňují agresivitu, narcismus, úpadkovost, špinavost, banálnost. Všemi silami testují, zda existuje hranice, po jejímž překročení by mohli být vykázáni ze světa umění. Divil bych se, kdyby se jim to za daných podmínek podařilo. Přinejmenším kvůli tomu, že je ostravská scéna už vzala za své a považuje je za další článek vývoje vlastní kulturní identity..."
GREATEST HITS CELLECTIVE
www.myspace.com/greatesthitscollective
VALOA & PPETIT PIGEON
Special dupstep & grime set.
Akce: se vstupenkou koupíš triko IMHHH pouze za 199 Kč!
Triko: img443.imageshack.us/img443/6816/kookojo1.jpg
www.myspace.com/lesikhajdovskyamanzele
Lesik Hajdovský / kytary, zpěv (Švehlík, Stehlík, Marno Union, Extempore, F.O.K.), Miroslav Gartner / Basa (Marma, Manželé), Ivan Pavlů / bicí (Švehlík, Marno Union), Jan Hradec / kytara
Návrat legendy. První hiphopová skupina na území bývalého Československa a její první brněnský koncert od chvíle opětovného zrození. V době kdy Lesík a spol. narepovali album Jižák za pomocí 2 stopého magneťáku Tesla a systému pink-pong nahrávání v panelákovém bytě na Jižním městě (rok 1984!), si chodili Indy & Wich a PSH ještě do družiny hrát na četníky a zloděje. A to už měl Lesík za sebou bohatou undergroundovou hudební minulost ve skupinách Švehlík (praotci českého psychedelického HC, nebo chcete-li „ema“) nebo Extempore. Jeho zájem o rap vznil tak, že slyšel na západoněmeckém rádiu skladbu „New York, New York“ od Grandmaster Flash a Melle Mel a hned ho zaujalo, že se tam nezpívá, ale jen mluví, a že tam nejsou žádné extra melodie a všechno je založené jenom na rytmu. Oslovilo ho to natolik, že hned udělal svojí vlastní skladbu. V originále bylo „New York, New York, big city of dreams“ a on udělal „Jižák, Jižák, město snů“. Lesík je talentovaný hudebník, který - aniž by to sám při své upřímné skromnosti vůbec někdy vyslovil - ovlivnil v několika fázích zásadně vývoj české hudby. Lakonicky k nedávnému obnovení kapely sám dodává: „Asi rok jsme hráli s nějakým varhaníkem, po roce varhaníka vystřídal mladý kytarista. Hrajeme moje předělaný věci.. Je to z různýho časovýho období. Je tam i Koleda. Hrajeme starý rapy (Jižák, Koncert, Všichni hrajou dobře apod.). Těšíme se.“
I LOVE 69 POPGEJU
www.myspace.com/ilove69popgeju
Audio-vizuální skupina, reprezentující nu-ostravskou progresivní trashovou scénu. Hrdinové psychiatrického popu a radikálního kempingu. Mix elektra, popu, banalit, lovesongů, umění, gagů, tucek, bourání stereotypů, pseudo pseuda, chytlavých melodií, konfrontují naživo s publikem. Obrazem k atmosféře krve, potu a sperma přispívá VJ Vůně lopuchů. Jiří Ptáček, výtvarný teoretik píše: " Vše, co podniká I love 69 popgejů, vypadá obscénně. Ať už jsou na pódiu jako polonazí a zpocení muzikanti nebo vyrábějí videa a fotografie. Prezentují se v tolerantním prostředí klubů, galerií a na vernisážích. Se vším všudy o nich platí Baudrillardovy skeptické věty o „uměleckém ztvárnění“ odcizeného sexuality. Významuplná, provokující obscenita je vytlačena obrazy, které s pochopením (neutrálně) poměřujeme s popkulturou, jako by se tím všechno mělo vyřešit, a označujeme jako umění, protože umění jsme dopředu povolili obcovat se vším a proto nás ničím nepohoršuje. Popgejům to intuitivně dochází a tak stupňují agresivitu, narcismus, úpadkovost, špinavost, banálnost. Všemi silami testují, zda existuje hranice, po jejímž překročení by mohli být vykázáni ze světa umění. Divil bych se, kdyby se jim to za daných podmínek podařilo. Přinejmenším kvůli tomu, že je ostravská scéna už vzala za své a považuje je za další článek vývoje vlastní kulturní identity..."
GREATEST HITS CELLECTIVE
www.myspace.com/greatesthitscollective
VALOA & PPETIT PIGEON
Special dupstep & grime set.
Akce: se vstupenkou koupíš triko IMHHH pouze za 199 Kč!
Triko: img443.imageshack.us/img443/6816/kookojo1.jpg