PARTYINFO
ULTIMA
Datum konání: |
07.05.2009 - čtvrtek |
Místo konání: |
Praha - Roxy |
DJs: |
Gregor Trasher (de), Agent (kne´deep), Lucca (acapulco rec., lucca.cz) & Dialect (myspace.com/darkdialect) 2nd stage - Lukáš Mička (techno.cz) & Malkao (postouchanicko.cz) |
Popis: |
start 22:00, vstup do 23:00 150 czk, poté 200 czk |
1 čtenář Techno.cz byl na této akci
|
Gregor Tresher ve čtvrtek na Ultimě
Gregor Tresher // bio
Vstupenkou do klubu evropské techno-elity bylo pro Gregora Treshera jeho „Still EP“ vydané roku 2005. Jeho kariéra je dlážděna hitovými singly jako “Neon“, “Full Range Madness“, “The Wombat“ nebo “The Now People“ na labelech Cocoon, Intacto, Great Stuff, Datapunk či Rebel One, po dlouhé řadě úspěchů však už všichni netrpělivě očekávali Gregorovo první dlouhohrající album. To se objevilo v minulém roce pod názvem “A Thousand Nights,“ přičemž titulní skladba z něj se na serveru Beatport stala nejlépe prodávaným techno trackem roku 2007. Tou dobou byl Gregor Tresher známý už nejen mezi profesionály, kteří hráli jeho tracky, ale i obdivovaný klubovým publikem. Důkazem budiž výsledky čtenářské ankety německého magazínu Raveline, v níž byl Gregor zvolen producentem roku v letech 2006 a 2007.
Gregorovy hudební počátky jsou pevně spjaty s elektrem. Se svým projektem Sniper Mode vydal dvě alba na značce Elektrolux, ovšem jeho cesta ke slávě vedla spíše přes releasy vydané pod svým vlastním jménem: tracky pro label Anthonyho Rothera Datapunk, remix pro Svena Vätha („Komm“) a příspěvek pro kompilaci na vydavatelství Cocoon (“Full Range Madness“).
Dnešní hudební směřování Gregora Treshera formují zejména stovky deejayských vystoupení po celém světě – Londýn, Barcelona, Sao Paulo, Toronto… "Hrát cokoliv od deep a tech housu po techno v jednom setu a nabízet to lidem, to je pro mě moderní deejaying,“ říká Gregor. Techno ostatně nikdy nebylo jedinou oblastí, o kterou se zajímal. „Začínal jsem s klasiky nové vlny jako New Order nebo Anne Clarke, prošel jsem si rozmachem německého techna na začátku devadesátých let a celkem nedávno jsem si oblíbil i detroit techno, můj hudební vkus se nepřestává rozvíjet,“ podotýká Gregor.
Deejayský diář Gregora Treshera je nabitý k prasknutí, vždyť jen během nahrávání svého posledního alba se vydal na šestiměsíční letní turné, které neskončilo dříve než na silvestrovské oslavě kolektivu Cocoon v Rotterdamu. Ani jeho producentská kariéra netrpí – v poslední době ve studiu zaštiťoval album Moniky Kruse „Changes of Perception,“ sám založil label Break New Soil“ a udělal také remix pro Dubfireovo vydavatelství Sci+Tec. Na pražské publikum si udělá čas už o prodlouženém pařebním víkendu, ve čtvrtek 7. května, kdy vystoupí v Roxy v rámci klubové noci Ultima.
Gregor Tresher LIVE at Cocoon Club Feb. 2008 part 1
Německý DJ a producent Gregor Tresher není na poli elektronické hudby žádným nováčkem. Už více než osm let se tento DJ z Frankfurtu živě angažuje na klubové scéně a snaží se posunout hranice elektronické hudby opět o kus dál. Většině milovníku techn utkvělo v uších album “A Thousand Nights“, ze kterého se titulní skladba stala nejlépe prodávaným techno trackem na Beatportu za rok 2007. Na pražské publikum si Gregor udělá čas už o prodlouženém pařebním víkendu, ve čtvrtek 7. května, kdy vystoupí v Roxy v rámci klubové noci Ultima.
Vstupenkou do klubu evropské techno-elity bylo pro Gregora Treshera jeho „Still EP“ vydané roku 2005. Jeho kariéra je dlážděna hitovými singly jako “Neon“, “Full Range Madness“, “The Wombat“ nebo “The Now People“ na labelech Cocoon, Intacto, Great Stuff, Datapunk či Rebel One, po dlouhé řadě úspěchů však už všichni netrpělivě očekávali Gregorovo první dlouhohrající album. To se objevilo v minulém roce pod názvem “A Thousand Nights,“ přičemž titulní skladba z něj se na serveru Beatport stala nejlépe prodávaným techno trackem roku 2007. Tou dobou byl Gregor Tresher známý už nejen mezi profesionály, kteří hráli jeho tracky, ale i obdivovaný klubovým publikem. Důkazem budiž výsledky čtenářské ankety německého magazínu Raveline, v níž byl Gregor zvolen producentem roku v letech 2006 a 2007.
Gregorovy hudební počátky jsou pevně spjaty s elektrem. Se svým projektem Sniper Mode vydal dvě alba na značce Elektrolux, ovšem jeho cesta ke slávě vedla spíše přes releasy vydané pod svým vlastním jménem: tracky pro label Anthonyho Rothera Datapunk, remix pro Svena Vätha („Komm“) a příspěvek pro kompilaci na vydavatelství Cocoon (“Full Range Madness“).
Dnešní hudební směřování Gregora Treshera formují zejména stovky deejayských vystoupení po celém světě – Londýn, Barcelona, Sao Paulo, Toronto… "Hrát cokoliv od deep a tech housu po techno v jednom setu a nabízet to lidem, to je pro mě moderní deejaying,“ říká Gregor. Techno ostatně nikdy nebylo jedinou oblastí, o kterou se zajímal. „Začínal jsem s klasiky nové vlny jako New Order nebo Anne Clarke, prošel jsem si rozmachem německého techna na začátku devadesátých let a celkem nedávno jsem si oblíbil i detroit techno, můj hudební vkus se nepřestává rozvíjet,“ podotýká Gregor.
Deejayský diář Gregora Treshera je nabitý k prasknutí, vždyť jen během nahrávání svého posledního alba se vydal na šestiměsíční letní turné, které neskončilo dříve než na silvestrovské oslavě kolektivu Cocoon v Rotterdamu. Ani jeho producentská kariéra netrpí – v poslední době ve studiu zaštiťoval album Moniky Kruse „Changes of Perception,“ sám založil label Break New Soil“ a udělal také remix pro Dubfireovo vydavatelství Sci+Tec. Na pražské publikum si udělá čas už o prodlouženém pařebním víkendu, ve čtvrtek 7. května, kdy vystoupí v Roxy v rámci klubové noci Ultima.
Gregor Tresher LIVE at Cocoon Club Feb. 2008 part 1