PARTYINFO
BUSH
Datum konání: |
12.02.2010 - pátek |
Místo konání: |
Praha - Roxy |
DJs: |
IM Cyber (roxy prague), Papaya, Lulu Rules, Danko |
Popis: |
start 22:00, vstup do 23:00 zdarma, poté 150 czk |
DnB divy: "Největší kompliment? Že hrajeme jako chlap!"
Jaký je největší kompliment, který jsi dostala za hraní?
I: Že hraju jako chlap :) Tenhle přišel od jednoho německýho MCho, který měl v DJky evidentně velkou nedůvěru a celý večer mi to dával najevo. Po tom, co jsem dohrála, se mi ale takhle hezky omluvil a dokonce se z nás stali kámoši. Jinak jsem ale vždycky dojatá, když mi někdo přijde říct, že mě skrze tu hudbu pochopil. Nejsem hitovkovej DJ, mám to hodně o atmošce a o pocitech a za každýho posluchače, který to má stejně, jsem moc ráda.
P: No největší ani nevim, spíš jeden co nezapomenu: Že hraju super, ale jestli nemůžu zahrát něco víc tanečního, třeba Jacksona :o)
D: Největší - to slovo je docela na místě, protože je to nejlepší a zároveň nejhorší kompliment,co mi kdy kdo řekl. A to, že hraju jako chlap.
L: Tak určitě nejvetší ego hype byla pochvala od Tonyho Colemana, to bylo tak trochu jako vidět Neapol a zemřít - modři vědí :) Hodně příjemný taky bylo opouštět klub s pugetem lilií nebo polibky na líčka od Gillese Pettersona, což ale nebylo za hraní, ale za to, jaká jsem okouzlující společnice - ach áááááno :) Stoprocentně mám ale vždycky pocit zadostiučinění, když set ocení někdo, kdo vůbec elektroniku neposlouchá
Chválí tě především muži?
I: Jo. Stejně jako za DJema – pánama choděj s pochvalama spíš ženy. Je to přirozený.
P: I slečny :o)
D: Spíš. Zdá se mi, že většina z těch, co za mnou přijdou, žijou v přesvědčení, že holky prostě nehrajou.
L: Chválí mě především ženy, muži mě povětšinou bohužel jen balí :)
Mají podle tebe dámy za gramofony jiný přístup k hraní než pánové?
I: Nabízí se odpověď, že jsou dámy víc citlivé a intuitivní, ale znám spoustu pánů, kteří tenhle stereotyp svým přístupem vyvracejí. I když je pravda, že holky do toho většinou nejdou tak technicky – neznám třeba žádnou, která (dobře) scratchuje.
P: Asi jak kdo, některý jsou jemnější a některý drsnější.
D: Podle tý hrstky djek, co jsem zatím slyšela, si obrázek udělat nemůžu, ale tohle stejně má spíš něco společnýho s osobností.
L: Co člověk to unikát, pánové se ale zdají být všeobecně jistější s technickou stránkou věci.
Myslíš si, že djky to mají jednodušší, nebo těžší než djové? Proč?
I: Jsou víc vidět – jednou to může být výhoda, jindy handicap.
P: Myslim, že tu není rozdíl. I když při týhle akci, která je jen pro Djky, asi jo.
D: Nemyslím, všichni jsme na tom asi víceméně stejně.
L: AAle!to je tak otřepaná otazka! Odmítám odpovídat! Každopádně pokud se nezadaří a nemáš camfourek, máš co vysvětlovat, popřípadě dost prostoru přijímat shovívavé usměvy..asi nedávám smysl, vadí to?
Jaká skladba ti hraje poslední dobou v hlavě?
I: “Soldier of Love“ – singl z novýho alba Sade. Ta skladba je dokonalá.
P: Calibre Feat. DRS – Loves too tight to mention. Hodně mě to vzalo, když to vyšlo a od tý doby to mam jako upomínku a budík, takže to mam v hlavě minimálně jednou denně i kdybych nechtěla.
D: Už třetí den v kuse Die Antwoord - Beat Boy .
L: Teď mám 2 oblíbený popěvky s praktickým návodem do života - v jednom stojí "I shall not fear no man but God though I walk through the valley of death" (Tupac Shakur - So Many Tears) a "Nothing can stop me now, cause i dont care anymore" (NIN - Piggy)
Jaký producent je podle tebe nejvíce přeceňovaný?
I: Všichni ti, co dělají prvoplánové pecky, a davy dětí jim za to zobou z ruky.
P: Tyhle otázky nemam moc ráda, je to hodně subjektivni. Jsou věci, který nehraju a nemam je moc ráda, takže jako producent mě třeba nebaví Marky nebo SubFocus, kterej je teď všude kam se podívám ..
D: To je docela těžká otázka.. V hudbě je nemožný definovat, co je dobrý a co ne, maximálně tak co se týče kvality zvuku. Když se mi jeho věci nelíbí, tak je prostě neposlouchám, ale respektuju ho. Už jenom to, že je známej a ty posluchače evidentně má, znamená, že přeceňovanej nemůže bejt.
L: Já si už s tebou nechci povídat
A podceňovaný?
I: Spíš nedoceněný... To jsou producenti, který ty prvoplánové pecky umějí taky a přesto jdou složitější cestou. Jejich vztah k hudbě není definovanej kvantitou čehokoliv, ale nějakým hlubším prožitkem.
P: Podceňovaný asi producenti jako Data, Bop, apod .... spíš to beru z toho posluchačskýho hlediska, lidi to podceňujou, protože to pro ně není nic na kalbu.....
D: Nedoceněných, v tom smyslu, že o nich lidi neví, je dost,.. teď mě zrovna napadá třeba Subterra.
L: Já - moje detailně komponovaná melodramata často zůstávají bez odezvy.
Kdyby sis měla nechat jedinou desku ze své sbírky, která by to byla?
I: Album “Through the Eyes of the Scorpion” od Teebeeho. Symfonie, která mi svého času změnila pohled na celej drum’n’bass.
P: BOP - Clear Your Mind EP
D: Symmetry album od Breaka. Ten jeho sound!
L: Jednou se mi zdálo, jak se mi na koleje vysypaly desky a tramvaj je všechny rozjezdila na padrť, takže do další autosugesce ani Sophiiny volby nejdu.
Existuje mezi djkami podobná nevraživost jako mezi modelkami?
I: No jistě, strkáme si do gramců a škrábeme desky :)
P: Já myslím, že není důvod, ale nemám moc zkušenost, hraju spíš s klukama, tak se těšim na Bush, zeptej se mě pak …
D: Pevně věřím, že ne.
L: Proces upevňování dominance má u samic vždy agresivnější průběh než u samců. V podvědomí ta soutěživost asi někde bude, ale s holkama, který jsem potkala bylo ve většině případů spíš společný spiklenectví.
Vždycky mě zajímalo, jak to holky dělaj s tím šíleně těžkým record bagem, když jdou hrát...
I: Mají kolečka, partnery, kamarády a občas po ruce i náhodně kolemjdoucí gentlemany. Děkujeme! :)
P: Jak? No pochlapí se :o)
D: Část přejde k digitalizaci a ostatní prostě zatnou zuby a táhnou.
L: Taky se na to občas sama sebe ptám, když šlapu do 5tyho patra v 6 ráno..představuju si, že takhle nějak asi vypadá ten legendární očistec.
Jaká je podle tebe nejlepší djka? Bez ohledu na styl...
I: Nevím. Nevedu si žádnou osobní hitparádu DJek, ani DJů.
P: Mě baví Babe LN
D: Težká volba, je jich fakt dost..
L: Props pro Annie Nightingale
Holek se mezi djkami prosazuje dost, u produkce je to slabší. Proč to podle tebe tak je?
I: Kdysi jsem se k tomuhle vyjadřovala v Xmagu a pak za to od někoho sklidila velmi pichlavou kritiku, ale řeknu to znova, protože to je pravda. Kdyby taneční scénu tvořily jen dámy, byla by ještě v plenkách. Holky nemají na produkci trpělivost, chybí jim to správné zapálení – než aby trávily měsíce tím, jak z něčeho vykroutit tu správnou basu, radši si to hned objednají u nějakého šikovného chlapíka, který to pro ně velmi rád udělá. Je úsměvné, že pak některé hlásí v televizi, jaké jsou umělkyně, když si po telefonu u producenta objednávají, jak by „jejich“ skladba měla znít. Nebo že jsou autorky hudby, když ten track nakreslí na papír. Drum’n’bass je super v tom, že na tohle nehraje. A když už se to někomu zbaští, je to spíš geniální Goldie, než nějaká bloncka. Tak asi proto nejsou na zlámané scéně producentky, ani pseudoproducentky.
P: Protože mají málo času, musej vařit, uklízet a .. :o) My už si delší dobu si s přítelem říkáme, že se do něčeho pustíme, ale je fakt málo času.
D: Na to jsem pořád nepřišla, ale brzy ten boom producentek určitě příjde.
L: Myslím, že ženský svoji energii většinou rozptýlej do víc projektů, než by se pevně soustředily na 1 cíl - a produkce vyžaduje dost času u pc a ze začátku i sebezapření..je to škoda, ženská energie je fajn..
Již v pátek 12.2. bude Roxy patřit holkám! Za gramofony se na female edici drumandbassové Bushe postaví Im Cyber ve společnosti vokalistky Charlie One, z Karlových Varů přijede zahrát Papaya, z Pardubic zase Lulu Rulez a line up uzavře pražská Danko. Holky budou mít po celou noc vstup zdarma! Pravá chvíle položit všem dámám několik dotazů...
I: Že hraju jako chlap :) Tenhle přišel od jednoho německýho MCho, který měl v DJky evidentně velkou nedůvěru a celý večer mi to dával najevo. Po tom, co jsem dohrála, se mi ale takhle hezky omluvil a dokonce se z nás stali kámoši. Jinak jsem ale vždycky dojatá, když mi někdo přijde říct, že mě skrze tu hudbu pochopil. Nejsem hitovkovej DJ, mám to hodně o atmošce a o pocitech a za každýho posluchače, který to má stejně, jsem moc ráda.
P: No největší ani nevim, spíš jeden co nezapomenu: Že hraju super, ale jestli nemůžu zahrát něco víc tanečního, třeba Jacksona :o)
D: Největší - to slovo je docela na místě, protože je to nejlepší a zároveň nejhorší kompliment,co mi kdy kdo řekl. A to, že hraju jako chlap.
L: Tak určitě nejvetší ego hype byla pochvala od Tonyho Colemana, to bylo tak trochu jako vidět Neapol a zemřít - modři vědí :) Hodně příjemný taky bylo opouštět klub s pugetem lilií nebo polibky na líčka od Gillese Pettersona, což ale nebylo za hraní, ale za to, jaká jsem okouzlující společnice - ach áááááno :) Stoprocentně mám ale vždycky pocit zadostiučinění, když set ocení někdo, kdo vůbec elektroniku neposlouchá
Chválí tě především muži?
I: Jo. Stejně jako za DJema – pánama choděj s pochvalama spíš ženy. Je to přirozený.
P: I slečny :o)
D: Spíš. Zdá se mi, že většina z těch, co za mnou přijdou, žijou v přesvědčení, že holky prostě nehrajou.
L: Chválí mě především ženy, muži mě povětšinou bohužel jen balí :)
Mají podle tebe dámy za gramofony jiný přístup k hraní než pánové?
I: Nabízí se odpověď, že jsou dámy víc citlivé a intuitivní, ale znám spoustu pánů, kteří tenhle stereotyp svým přístupem vyvracejí. I když je pravda, že holky do toho většinou nejdou tak technicky – neznám třeba žádnou, která (dobře) scratchuje.
P: Asi jak kdo, některý jsou jemnější a některý drsnější.
D: Podle tý hrstky djek, co jsem zatím slyšela, si obrázek udělat nemůžu, ale tohle stejně má spíš něco společnýho s osobností.
L: Co člověk to unikát, pánové se ale zdají být všeobecně jistější s technickou stránkou věci.
Myslíš si, že djky to mají jednodušší, nebo těžší než djové? Proč?
I: Jsou víc vidět – jednou to může být výhoda, jindy handicap.
P: Myslim, že tu není rozdíl. I když při týhle akci, která je jen pro Djky, asi jo.
D: Nemyslím, všichni jsme na tom asi víceméně stejně.
L: AAle!to je tak otřepaná otazka! Odmítám odpovídat! Každopádně pokud se nezadaří a nemáš camfourek, máš co vysvětlovat, popřípadě dost prostoru přijímat shovívavé usměvy..asi nedávám smysl, vadí to?
Jaká skladba ti hraje poslední dobou v hlavě?
I: “Soldier of Love“ – singl z novýho alba Sade. Ta skladba je dokonalá.
P: Calibre Feat. DRS – Loves too tight to mention. Hodně mě to vzalo, když to vyšlo a od tý doby to mam jako upomínku a budík, takže to mam v hlavě minimálně jednou denně i kdybych nechtěla.
D: Už třetí den v kuse Die Antwoord - Beat Boy .
L: Teď mám 2 oblíbený popěvky s praktickým návodem do života - v jednom stojí "I shall not fear no man but God though I walk through the valley of death" (Tupac Shakur - So Many Tears) a "Nothing can stop me now, cause i dont care anymore" (NIN - Piggy)
Jaký producent je podle tebe nejvíce přeceňovaný?
I: Všichni ti, co dělají prvoplánové pecky, a davy dětí jim za to zobou z ruky.
P: Tyhle otázky nemam moc ráda, je to hodně subjektivni. Jsou věci, který nehraju a nemam je moc ráda, takže jako producent mě třeba nebaví Marky nebo SubFocus, kterej je teď všude kam se podívám ..
D: To je docela těžká otázka.. V hudbě je nemožný definovat, co je dobrý a co ne, maximálně tak co se týče kvality zvuku. Když se mi jeho věci nelíbí, tak je prostě neposlouchám, ale respektuju ho. Už jenom to, že je známej a ty posluchače evidentně má, znamená, že přeceňovanej nemůže bejt.
L: Já si už s tebou nechci povídat
A podceňovaný?
I: Spíš nedoceněný... To jsou producenti, který ty prvoplánové pecky umějí taky a přesto jdou složitější cestou. Jejich vztah k hudbě není definovanej kvantitou čehokoliv, ale nějakým hlubším prožitkem.
P: Podceňovaný asi producenti jako Data, Bop, apod .... spíš to beru z toho posluchačskýho hlediska, lidi to podceňujou, protože to pro ně není nic na kalbu.....
D: Nedoceněných, v tom smyslu, že o nich lidi neví, je dost,.. teď mě zrovna napadá třeba Subterra.
L: Já - moje detailně komponovaná melodramata často zůstávají bez odezvy.
Kdyby sis měla nechat jedinou desku ze své sbírky, která by to byla?
I: Album “Through the Eyes of the Scorpion” od Teebeeho. Symfonie, která mi svého času změnila pohled na celej drum’n’bass.
P: BOP - Clear Your Mind EP
D: Symmetry album od Breaka. Ten jeho sound!
L: Jednou se mi zdálo, jak se mi na koleje vysypaly desky a tramvaj je všechny rozjezdila na padrť, takže do další autosugesce ani Sophiiny volby nejdu.
Existuje mezi djkami podobná nevraživost jako mezi modelkami?
I: No jistě, strkáme si do gramců a škrábeme desky :)
P: Já myslím, že není důvod, ale nemám moc zkušenost, hraju spíš s klukama, tak se těšim na Bush, zeptej se mě pak …
D: Pevně věřím, že ne.
L: Proces upevňování dominance má u samic vždy agresivnější průběh než u samců. V podvědomí ta soutěživost asi někde bude, ale s holkama, který jsem potkala bylo ve většině případů spíš společný spiklenectví.
Vždycky mě zajímalo, jak to holky dělaj s tím šíleně těžkým record bagem, když jdou hrát...
I: Mají kolečka, partnery, kamarády a občas po ruce i náhodně kolemjdoucí gentlemany. Děkujeme! :)
P: Jak? No pochlapí se :o)
D: Část přejde k digitalizaci a ostatní prostě zatnou zuby a táhnou.
L: Taky se na to občas sama sebe ptám, když šlapu do 5tyho patra v 6 ráno..představuju si, že takhle nějak asi vypadá ten legendární očistec.
Jaká je podle tebe nejlepší djka? Bez ohledu na styl...
I: Nevím. Nevedu si žádnou osobní hitparádu DJek, ani DJů.
P: Mě baví Babe LN
D: Težká volba, je jich fakt dost..
L: Props pro Annie Nightingale
Holek se mezi djkami prosazuje dost, u produkce je to slabší. Proč to podle tebe tak je?
I: Kdysi jsem se k tomuhle vyjadřovala v Xmagu a pak za to od někoho sklidila velmi pichlavou kritiku, ale řeknu to znova, protože to je pravda. Kdyby taneční scénu tvořily jen dámy, byla by ještě v plenkách. Holky nemají na produkci trpělivost, chybí jim to správné zapálení – než aby trávily měsíce tím, jak z něčeho vykroutit tu správnou basu, radši si to hned objednají u nějakého šikovného chlapíka, který to pro ně velmi rád udělá. Je úsměvné, že pak některé hlásí v televizi, jaké jsou umělkyně, když si po telefonu u producenta objednávají, jak by „jejich“ skladba měla znít. Nebo že jsou autorky hudby, když ten track nakreslí na papír. Drum’n’bass je super v tom, že na tohle nehraje. A když už se to někomu zbaští, je to spíš geniální Goldie, než nějaká bloncka. Tak asi proto nejsou na zlámané scéně producentky, ani pseudoproducentky.
P: Protože mají málo času, musej vařit, uklízet a .. :o) My už si delší dobu si s přítelem říkáme, že se do něčeho pustíme, ale je fakt málo času.
D: Na to jsem pořád nepřišla, ale brzy ten boom producentek určitě příjde.
L: Myslím, že ženský svoji energii většinou rozptýlej do víc projektů, než by se pevně soustředily na 1 cíl - a produkce vyžaduje dost času u pc a ze začátku i sebezapření..je to škoda, ženská energie je fajn..