PARTYINFO
ABSOLUT UFO
Datum konání: |
24.11.2001 - sobota |
Místo konání: |
Praha - Mecca |
DJs: |
Tracy Young, Loutka, Hooyer, Pinches, V.I.P. |
Popis: |
C-Lounge with Baltazar. Special quest from Miami. Laser show, vjs, decor. |
Absolut UFO : rozhovor s DJkou Tracy Young a soutěž
Tracy Young
Pokud budete zrovna pařit během Winter Party v Miami, možná budete tak trochu překvapeni, když před sebou spatříte za mixáky slavnou Tracy Young. Vedle její živého hraní si ji budete brzy moci užít naplno i doma, protože její první debutové CD "Inside Of My Head" právě vychází ...
Rozhovor :
Hanz : Vyrůstala jste ve Washingtonu D.C...
Tracey : To sice ano, ale hodně jsme se stěhovali.
Hanz : Tady jste také vystudovala?
Tracey : Ano, promovala jsem na University of Maryland.
Hanz : Ve kterých klubech ve Washingtonu jste hrávala nejčastěji?
Tracey : Byly to především kluby jako : Ozone, Cobalt, The Hung Jury, The Fifth Column, The Vault, Tracks.
Hanz : Jak se tváří rodina na tvojí kariéru?
Tracey : Především moje máma mě od počátků velice podporovala ve všem, co jsem v životě chtěla dělat, zatímco otec byl spíš proti, protože v tom nespatřoval přílišnou stabilitu. Od doby, co jsem začala vydělávat peníze se o moje záležitosti už nestará ( smích ). Teď mě podporuje o něco víc a tak trochu je na mě hrdý. Pro tátu je zkrátka těžší pochopit, co dělám, kdežto mámě to bylo jasné už od počátku.
Hanz : Dáváte přednost hraní na soukromých párty nebo klubech?
Tracey : Jediné, na čem to záleží, je energie davu kolem. Na některých soukromých akcích pochopitelně záleží na tom, o co tam konkrétně jde a proč se ti lidé doopravdy sešli. Mnohokrát jsem se během hraní na soukromé párty setkala s tím, že se tam ti lidé nesešli kvůli hudbě, čímž nemůže být ani taková párty nějakou výjimečnou zkušeností pro DJe. Ani tak nezáleží na tom, kdo na párty hraje, protože všude se lidé chtějí taky rozhlédnout kolem, skamarádit se a trochu si povyrazit. Osobně mi nejvíc vyhovuje přijdou-li lidé skutečně hlavně kvůli hudbě a nezáleží na tom, co je to za párty. Chtějí se cítit fajn, zatancovat si a to je to, čemu já rozumím.
Hanz : Vaše hudba je poměrně silně ovlivněná housem, už se Vám podařilo zahrát si v Chicagu, rodišti house music?
Tracey : Bohužel ještě ne, ale opravdu bych moc chtěla. Je to skutečně velmi zajímavé místo, kde lze nalézt spoustu odlišných druhů hudby…
Hanz : Jak jste se seznámila se svojí manažerkou Lauren Fosterovou?
Tracey : Potkali jsme se přes našeho společného kamaráda Jimmyho Mosese a ten se o ní vyjadřoval velice pochvalně. Osobně jsme se seznámili v Californii, kam jsem na jeden týden zavítala. Moc se mi zamlouvaly její postoje a to, s čím dokázala přijít ke stolu. Byla schopná mě dostat do "circuit" ( jakési DJ turné ), podstatné části mé životní dráhy, s níž jsem do té doby neměla vůbec žádné zkušenosti. V tomhle mi moc pomohla, takže jsme vytvořili společný pracovní tým.
Hanz : Jsem moc rád, že se Vám to podařilo, protože se zdá, že spolu s s DJkou Lydiou Tracey : Prim brzy předčíte zavedené ženy v "circuit" jako Susan Morabito, které byly svým způsobem průkopnicemi. Jak se to všechno seběhlo tak rychle?
V jistém smyslu to může být docela strašidelné, protože takhle jsi jeden den na vrcholu a zítra po tobě neštěkne ani pes. Prostě dělám to, co miluju. Nesnažím se s nikým soutěžit. Bezvýhradně podporuji všechny ženy - DJe, protože nás tu není zas tak moc, a tak potřebujeme držet pohromadě. Doufám, že můžu být také inspirací pro ostatní a byla bych ráda, kdyby se o to snažili i ostatní.
Hanz : Jak jste se seznámila s Madonnou?
Tracey : Nejprve jsem se asi před sedmi lety seznámila s Ingrid Casares, která se stala mou výbornou přítelkyní a pomohla mi v mnoha směrech. Když otevřela noční klub Liquid v Miami, začala jsem tam hrát jako rezident. S Madonnou jsem se zkontaktovala při mnoha příležitostech, především skrze Ingrid.
Hanz : Měla jste příležitost se s ní opravdu sblížit?
Tracey : ;Ani ne. Nejsem žádná její kamarádka, jednoduše jsem pro ní dělala nějako práci. Byly jsme spolu na oslavě Silvestra, kde jsem také hrála. Mnohokrát jsem dlela v její blízkosti, ale nepovažuji se za někoho, kdo s ní "kámoší".
Hanz : Tak jaká vlastně byla práce na jejím albu Music?
Tracey : Madonna je prostě živoucí legenda. Je úžasná. Remixování jejích skladeb mě skutečně nesmírně obohatilo. Jsem jí hodně vděčná a respektuji jí jak hudebně, tak i kreativně. Pochopitelně, že si z této práce odnáším mnoho pozitivních pocitů a doufám, že tím naše spolupráce neskončí.
Hanz : Hrajete na nějaký hudební nástroj?
Tracey : Ve skutečnosti mám jednu vrozenou vadu, které se říká roztříštěná pozornost, takže hraju tak trochu na několik nástrojů, ale dobře na nic, a proto nemůžu říct, že bych se v pravém slova smyslu nějakému z nich věnovala do hloubky. Z toho mála, co umím, dovedu zahrát na trumpetu, kytaru či piáno, přičemž na kytaru jsem se učila úplně sama. Vždycky jsem ale měla sluch pro to, co zní a co ne.
Hanz : Pomohly Vám tyhle všechny předchozí hudební zkušenosti v hraní a následné produkci vlastní muziky?
Tracey : Když jsem začala pracovat v rádiu, hned jsem se chtěla stát dýdžejem hrajícím do éteru. Stejně tak jsem musela jednoduše přestat strkat prsty do každé práce v rádiu, protože mě zajímalo úplně všechno, což přičítám své roztříštěné pozornosti. V okamžiku, kdy mě rádio začalo nudit, začala jsem s prací pro jednu nahrávací společnost. Když skončilo i to, tak jsem začala s tím, co jsem konečně opravdu toužila dělat - tvořit vlastní hudbu.
Hanz : Jaké je to, když na Vás čekají slavní, aby s Vámi mohli pracovat?
Tracey : ( smích ) To je přinejmenším tak trochu lichotivé. Když jsem začínala pracovat s Madonnou bylo to jako : " Proboha! To snad není pravda?" A pokud jde o Stevie Nicks - je rpo mě nesmírnou ctí, že můžu spolupracovat s někým jako je ona. Se Stevie to byl docela zajímavý příběh. Potkala jsem se s její kadeřnicí v LA, kde jsem byla na udílení cen Grammy. Poté jsem jí poslala pár nahrávek a ona přikývla.
Hanz : Kde se Vám doposud hrálo nejlíp?
Tracey : Hraní, na které asi nejraději vzpomínám proběhlo na Silvestra 1999 v klubu The Bar Room ( South Beach, Miami ). Nebyla to jenom tahle party , co mou budoucí Djskou dráhu silně ovlinilo, následoval rovněž obrovský přechod hned poté, co jsem opustila Interscope Records a hned zároveň i rozchod s mojí láskou. Tahle událost měla pro můj život duchovní a v konečném důsledku i posilující význam.
Hanz : Když už jste to nakousla soukromí, je Tracy Young momentálně svobodná?
Tracey : No, s někým chodím a jsme spolu zatím velmi šťastní. Tedy já jsem velmi šťastná… ( smích ). Potkala jsem skutečně vynikající osůbku, takže můj osobní život je teď na velmi dobré cestě.
Hanz : Vědí Vaši rodiče o Vaší lesbické orientaci?
Tracey : To je právě ta jediná věc, která mě mrzí, totiž to, že jsem k nim nebyla hned od počátku v tomto směru otevřená. Vědí o tom, ale když se to dozvěděli poprvé, tak byli pořádně v šoku…
Hanz : Zpět k muzice. Kterou hudbu, pokud ne přímo Vaší, hrajete nejraději?
Tracey : Vždycky jsem byla velkou obdivovatelkou Victora ( Calderone ), který je také mým dobrým přítelem a velmi mě podporuje. Moc ho obdivuji a ráda hraju všechny jeho remixy. Také hodně hraju Juniora Vasqueze, Hexe Hectora, Dannyho Tenaglia a spoustu věcí, především z Evropy. Miluju tribal zvuk s hlubokými basovými linkami.
Hanz : Kde a na jakou párty si ráda zajdete, pokud to zrovna není Vaše vlastní?
Tracey : Zjednodušeně nerada chodím na akce, kde jsem úplně mimo. Mám ráda večeře, pobývání v bytech jiných lidí při sledování show typu "Sex ve městě"… jednoduše příjemné trávení času s přáteli a mojí přítelkyní. Potřebuji rovnováhu. Existuje spousta věcí, které se ve klubech dějí a do kterých já nevidím - naprosto neužívám drogy, nechodím na párty, vlastně ani nevím jak se člověk jako já vůbec mohl dostat do víru nočního života. Dělám to všechno prostě jenom proto, že miluju hudbu.
Hanz : Pořád vypadáte tak šťastně a přátelsky během hraní v klubech, kde Vás chce určitě spousty lidí zdravit, potřepat rukou nebo prostě jenom říct jak se cítí, což může být docela přitěžující. Jak poznáme, že teď už má Tracy Young opravdu dost?
Tracey : Když stojím za gramofony, tak pracuji. Moje práce je koncentrovat a zaměřit se čistě jen na to, co se odehrává na parketu. Mnoho z těch, kteří si jdou večer povyrazit tohle nerespektují. Neustále mi chce někdo sdělovat, že miluje tohle nebo tamto a já to opravdu oceňuji. Oni se baví, ale stupínek pro DJe je můj pracovní stůl, kde dělám od devíti do pěti. Miluju a oceňuji vzájemné působení, ale ve chvíli, kdy už mám dost jednoduše zamykám dveře nebo v lepším případě říkám : "Pardon, ale musím se soustředit tady." Chápu, že to může být nepříjemné, zvlášť pokud nejsem ve své kůži.
Hanz : To, co děláte, děláte čistě z lásky k hudbě, může se stát, že lidé, kteří na párty drogy berou, nevnímají hudbu v téže dimenzích, které vnímáte Vy?
Tracey : Téměř každý jde do klubu z jiného důvodu. Nesoudím lidi nebo neříkám, že jsem lepší než ti ostatní, prostě se chodím bavit čistě kvůli muzice.
Hanz : Bavili jsme se o tom, co právě děláte, ale jaké jsou Vaše plány do budoucna?
Tracey : Chtěla bych pracovat na filmových soundtracích, a také bych ráda přenesla djing do Střední Ameriky. S klidem už teď můžu říct, že jsem opravdu našla to, co chci dělat po zbytek mého života. Také jsem začala psát knihu a rozjela takový dokument, ale to je zatím v počátcích. Můj nedostatek koncentrace na jeden cíl, jenž jsem před chvílí kritizovala, mě dal paradoxně možnost nahlédnout do mnoha odlišných směrů ( smích ). Stejně to ale budu vždycky chtít udělat všechno.
HANZ
More info : www.djtracyyoung.com
Miami se stěhuje do Meccy - Absolut UFO
Tracy Young je hodně příjemná, hodně šikovná a hodně moc uznávaná americká DJka, producentka a remixérka. Tracy Young vystoupí v sobotu v Mecce na Absolut Ufo party a vy k tomu můžete vyhrát Absolut package :)
Pokud budete zrovna pařit během Winter Party v Miami, možná budete tak trochu překvapeni, když před sebou spatříte za mixáky slavnou Tracy Young. Vedle její živého hraní si ji budete brzy moci užít naplno i doma, protože její první debutové CD "Inside Of My Head" právě vychází ...
Rozhovor :
Hanz : Vyrůstala jste ve Washingtonu D.C...
Tracey : To sice ano, ale hodně jsme se stěhovali.
Hanz : Tady jste také vystudovala?
Tracey : Ano, promovala jsem na University of Maryland.
Hanz : Ve kterých klubech ve Washingtonu jste hrávala nejčastěji?
Tracey : Byly to především kluby jako : Ozone, Cobalt, The Hung Jury, The Fifth Column, The Vault, Tracks.
Hanz : Jak se tváří rodina na tvojí kariéru?
Tracey : Především moje máma mě od počátků velice podporovala ve všem, co jsem v životě chtěla dělat, zatímco otec byl spíš proti, protože v tom nespatřoval přílišnou stabilitu. Od doby, co jsem začala vydělávat peníze se o moje záležitosti už nestará ( smích ). Teď mě podporuje o něco víc a tak trochu je na mě hrdý. Pro tátu je zkrátka těžší pochopit, co dělám, kdežto mámě to bylo jasné už od počátku.
Hanz : Dáváte přednost hraní na soukromých párty nebo klubech?
Tracey : Jediné, na čem to záleží, je energie davu kolem. Na některých soukromých akcích pochopitelně záleží na tom, o co tam konkrétně jde a proč se ti lidé doopravdy sešli. Mnohokrát jsem se během hraní na soukromé párty setkala s tím, že se tam ti lidé nesešli kvůli hudbě, čímž nemůže být ani taková párty nějakou výjimečnou zkušeností pro DJe. Ani tak nezáleží na tom, kdo na párty hraje, protože všude se lidé chtějí taky rozhlédnout kolem, skamarádit se a trochu si povyrazit. Osobně mi nejvíc vyhovuje přijdou-li lidé skutečně hlavně kvůli hudbě a nezáleží na tom, co je to za párty. Chtějí se cítit fajn, zatancovat si a to je to, čemu já rozumím.
Hanz : Vaše hudba je poměrně silně ovlivněná housem, už se Vám podařilo zahrát si v Chicagu, rodišti house music?
Tracey : Bohužel ještě ne, ale opravdu bych moc chtěla. Je to skutečně velmi zajímavé místo, kde lze nalézt spoustu odlišných druhů hudby…
Hanz : Jak jste se seznámila se svojí manažerkou Lauren Fosterovou?
Tracey : Potkali jsme se přes našeho společného kamaráda Jimmyho Mosese a ten se o ní vyjadřoval velice pochvalně. Osobně jsme se seznámili v Californii, kam jsem na jeden týden zavítala. Moc se mi zamlouvaly její postoje a to, s čím dokázala přijít ke stolu. Byla schopná mě dostat do "circuit" ( jakési DJ turné ), podstatné části mé životní dráhy, s níž jsem do té doby neměla vůbec žádné zkušenosti. V tomhle mi moc pomohla, takže jsme vytvořili společný pracovní tým.
Hanz : Jsem moc rád, že se Vám to podařilo, protože se zdá, že spolu s s DJkou Lydiou Tracey : Prim brzy předčíte zavedené ženy v "circuit" jako Susan Morabito, které byly svým způsobem průkopnicemi. Jak se to všechno seběhlo tak rychle?
V jistém smyslu to může být docela strašidelné, protože takhle jsi jeden den na vrcholu a zítra po tobě neštěkne ani pes. Prostě dělám to, co miluju. Nesnažím se s nikým soutěžit. Bezvýhradně podporuji všechny ženy - DJe, protože nás tu není zas tak moc, a tak potřebujeme držet pohromadě. Doufám, že můžu být také inspirací pro ostatní a byla bych ráda, kdyby se o to snažili i ostatní.
Hanz : Jak jste se seznámila s Madonnou?
Tracey : Nejprve jsem se asi před sedmi lety seznámila s Ingrid Casares, která se stala mou výbornou přítelkyní a pomohla mi v mnoha směrech. Když otevřela noční klub Liquid v Miami, začala jsem tam hrát jako rezident. S Madonnou jsem se zkontaktovala při mnoha příležitostech, především skrze Ingrid.
Hanz : Měla jste příležitost se s ní opravdu sblížit?
Tracey : ;Ani ne. Nejsem žádná její kamarádka, jednoduše jsem pro ní dělala nějako práci. Byly jsme spolu na oslavě Silvestra, kde jsem také hrála. Mnohokrát jsem dlela v její blízkosti, ale nepovažuji se za někoho, kdo s ní "kámoší".
Hanz : Tak jaká vlastně byla práce na jejím albu Music?
Tracey : Madonna je prostě živoucí legenda. Je úžasná. Remixování jejích skladeb mě skutečně nesmírně obohatilo. Jsem jí hodně vděčná a respektuji jí jak hudebně, tak i kreativně. Pochopitelně, že si z této práce odnáším mnoho pozitivních pocitů a doufám, že tím naše spolupráce neskončí.
Hanz : Hrajete na nějaký hudební nástroj?
Tracey : Ve skutečnosti mám jednu vrozenou vadu, které se říká roztříštěná pozornost, takže hraju tak trochu na několik nástrojů, ale dobře na nic, a proto nemůžu říct, že bych se v pravém slova smyslu nějakému z nich věnovala do hloubky. Z toho mála, co umím, dovedu zahrát na trumpetu, kytaru či piáno, přičemž na kytaru jsem se učila úplně sama. Vždycky jsem ale měla sluch pro to, co zní a co ne.
Hanz : Pomohly Vám tyhle všechny předchozí hudební zkušenosti v hraní a následné produkci vlastní muziky?
Tracey : Když jsem začala pracovat v rádiu, hned jsem se chtěla stát dýdžejem hrajícím do éteru. Stejně tak jsem musela jednoduše přestat strkat prsty do každé práce v rádiu, protože mě zajímalo úplně všechno, což přičítám své roztříštěné pozornosti. V okamžiku, kdy mě rádio začalo nudit, začala jsem s prací pro jednu nahrávací společnost. Když skončilo i to, tak jsem začala s tím, co jsem konečně opravdu toužila dělat - tvořit vlastní hudbu.
Hanz : Jaké je to, když na Vás čekají slavní, aby s Vámi mohli pracovat?
Tracey : ( smích ) To je přinejmenším tak trochu lichotivé. Když jsem začínala pracovat s Madonnou bylo to jako : " Proboha! To snad není pravda?" A pokud jde o Stevie Nicks - je rpo mě nesmírnou ctí, že můžu spolupracovat s někým jako je ona. Se Stevie to byl docela zajímavý příběh. Potkala jsem se s její kadeřnicí v LA, kde jsem byla na udílení cen Grammy. Poté jsem jí poslala pár nahrávek a ona přikývla.
Hanz : Kde se Vám doposud hrálo nejlíp?
Tracey : Hraní, na které asi nejraději vzpomínám proběhlo na Silvestra 1999 v klubu The Bar Room ( South Beach, Miami ). Nebyla to jenom tahle party , co mou budoucí Djskou dráhu silně ovlinilo, následoval rovněž obrovský přechod hned poté, co jsem opustila Interscope Records a hned zároveň i rozchod s mojí láskou. Tahle událost měla pro můj život duchovní a v konečném důsledku i posilující význam.
Hanz : Když už jste to nakousla soukromí, je Tracy Young momentálně svobodná?
Tracey : No, s někým chodím a jsme spolu zatím velmi šťastní. Tedy já jsem velmi šťastná… ( smích ). Potkala jsem skutečně vynikající osůbku, takže můj osobní život je teď na velmi dobré cestě.
Hanz : Vědí Vaši rodiče o Vaší lesbické orientaci?
Tracey : To je právě ta jediná věc, která mě mrzí, totiž to, že jsem k nim nebyla hned od počátku v tomto směru otevřená. Vědí o tom, ale když se to dozvěděli poprvé, tak byli pořádně v šoku…
Hanz : Zpět k muzice. Kterou hudbu, pokud ne přímo Vaší, hrajete nejraději?
Tracey : Vždycky jsem byla velkou obdivovatelkou Victora ( Calderone ), který je také mým dobrým přítelem a velmi mě podporuje. Moc ho obdivuji a ráda hraju všechny jeho remixy. Také hodně hraju Juniora Vasqueze, Hexe Hectora, Dannyho Tenaglia a spoustu věcí, především z Evropy. Miluju tribal zvuk s hlubokými basovými linkami.
Hanz : Kde a na jakou párty si ráda zajdete, pokud to zrovna není Vaše vlastní?
Tracey : Zjednodušeně nerada chodím na akce, kde jsem úplně mimo. Mám ráda večeře, pobývání v bytech jiných lidí při sledování show typu "Sex ve městě"… jednoduše příjemné trávení času s přáteli a mojí přítelkyní. Potřebuji rovnováhu. Existuje spousta věcí, které se ve klubech dějí a do kterých já nevidím - naprosto neužívám drogy, nechodím na párty, vlastně ani nevím jak se člověk jako já vůbec mohl dostat do víru nočního života. Dělám to všechno prostě jenom proto, že miluju hudbu.
Hanz : Pořád vypadáte tak šťastně a přátelsky během hraní v klubech, kde Vás chce určitě spousty lidí zdravit, potřepat rukou nebo prostě jenom říct jak se cítí, což může být docela přitěžující. Jak poznáme, že teď už má Tracy Young opravdu dost?
Tracey : Když stojím za gramofony, tak pracuji. Moje práce je koncentrovat a zaměřit se čistě jen na to, co se odehrává na parketu. Mnoho z těch, kteří si jdou večer povyrazit tohle nerespektují. Neustále mi chce někdo sdělovat, že miluje tohle nebo tamto a já to opravdu oceňuji. Oni se baví, ale stupínek pro DJe je můj pracovní stůl, kde dělám od devíti do pěti. Miluju a oceňuji vzájemné působení, ale ve chvíli, kdy už mám dost jednoduše zamykám dveře nebo v lepším případě říkám : "Pardon, ale musím se soustředit tady." Chápu, že to může být nepříjemné, zvlášť pokud nejsem ve své kůži.
Hanz : To, co děláte, děláte čistě z lásky k hudbě, může se stát, že lidé, kteří na párty drogy berou, nevnímají hudbu v téže dimenzích, které vnímáte Vy?
Tracey : Téměř každý jde do klubu z jiného důvodu. Nesoudím lidi nebo neříkám, že jsem lepší než ti ostatní, prostě se chodím bavit čistě kvůli muzice.
Hanz : Bavili jsme se o tom, co právě děláte, ale jaké jsou Vaše plány do budoucna?
Tracey : Chtěla bych pracovat na filmových soundtracích, a také bych ráda přenesla djing do Střední Ameriky. S klidem už teď můžu říct, že jsem opravdu našla to, co chci dělat po zbytek mého života. Také jsem začala psát knihu a rozjela takový dokument, ale to je zatím v počátcích. Můj nedostatek koncentrace na jeden cíl, jenž jsem před chvílí kritizovala, mě dal paradoxně možnost nahlédnout do mnoha odlišných směrů ( smích ). Stejně to ale budu vždycky chtít udělat všechno.
HANZ
More info : www.djtracyyoung.com
Miami se stěhuje do Meccy - Absolut UFO
24. listopadu 2001 se pražská Mecca přemění v rejdiště mimozemských civilizací. Partička ufonů sem z Miami v létajícím talíři přiveze hvězdu východního pobřeží DJku TRACY YOUNG. Z města pod Eiffelovou věží pak VJ Artracka. K nim se přidá pár českých DJs a všichni dohromady rozhoupou Prahu v ufo beatech na ABSOLUT UFO PARTY.
Mladá a energická dáma z Miamy, Tracy Young, zastává názor, že k přežití v drsném světě DJingu musí být člověk všestranný, inovativní a přizpůsobivý, zvláště pak je-li ženou. Protože je Tracy ve Spojených Státech považována za největší současnou hvězdu východního pobřeží a často hraje v nejvyhlášenějších amerických klubech, dá se říci, že ona všechny tyto podmínky perfektně splňuje.
Její mix housu, tribalu a tanečních rytmů začal přitahovat pozornost před více než deseti lety, když na vysoké škole ve Washingtonu D.C. začala mixovat své první desky. Do širšího povědomí se však dostala až v roce 1991, když v místním washingtonském klubu zaskakovala za tamního rezidenta. K tomu, aby zaujala clubbery i vedení klubu jí stačila právě tato jedna noc, po které jí bylo v klubu nabídnuto pravidelné hraní. Když pak místní rozhlasová stanice přinesla živě její set, její kariéra začala stoupat.
V roce 1996 opustila Washington D.C., aby zaútočila na právě se rozvíjející východní scénu v Miami. V té době začaly do jejích setů pronikat prvky hip-hopu a funku. V Miami začala pracovat pro Interscope Records a poté, co odehrála skvělý set na party k vydání nové desky Smashing Pumpkins, začala hrát v klubu Ingrid Casares Liquid. V něm se později stala rezidentkou klubové noci Liquid's Friday. Miami zaujala natolik, že ji na místní kultovní stanici Power 96 byla nabídnuta vlastní radiová show a časopis Ocean Drive magazine jí vyhlásil tanečním objevem roku. S podporou Ocean Drive magazine a klubu Liquid opustila v roce 1999 Interscope Records a začala se věnovat DJingu "na plný úvazek". Remixovala skladby Enrique Iglesia, Simply Red a Madonny. Přitom ještě v říjnu 2000 stihla natočit svoje první album "Inside My Head". Letos k němu přidala další "Winter Party 2001". Hraje nejen v klubech po celém východním pobřeží, ale mixovala také na party Lennyho Kravitze, MTV House of Style 10th Anniversary Party, MTV's Sisqo's Shakedown, Anny Sui, Lauryn Hill a na Madonnině svatbě.
VJ ARTRACK začal své projekce mixovat s partou kamarádů z vysoké školy v roce 1990. Pod jménem Phantom se tehdy skrývalo 12 lidí od DJů přes VJe až po technical support. Aby si zahráli, pořádali po celé Francii ilegální rave party. Postupem času začali zjišťovat, že taneční hudba a věci s ní spojené, jsou to jediné, čemu se chtějí věnovat a svého koníčka přetransformovali na své zaměstnání. V roce 1999 založili bývalí členové projektu Phantom společnosti zabývající se DJingem, VJingem, přípravou světelných show atd., které jsou nyní schopny samostatně zorganizovat a zprodukovat jakoukoliv party od A do Z.
Doménou Artracka je VJing, který se rozhodl posunout dál než jen přijít na party, zapojit projektor a začít mixovat. Z jeho touhy také vzniklo jméno Artrack - chce propojit umění animace (Art) s taneční, nejlépe techno, hudbou (track).
V současné době se kromě konečného mixování věnuje přípravě počítačových animací, grafického pozadí a videa, které na party ještě mixuje s projekcí tančících clubberů. Podle typu party a své nálady tak celou projekci ušije dané noci přímo na míru. Proto má VJ Artrack radši velké akce pořádané jednou za čas, než častější klubové noci, na které by musel projekce "sekat jak na běžícím páse".
Artrack není rezidentem žádného klubu ani klubové noci, ale dalo by se říci, že je rezidentním VJem veškerých party pořádaných ABSOLUT VODKOU a často mixuje své projekce při setech Laurent Garniera.
V sobotu 24.11. bude v Mecce mixovat z 6 pásek a doplní tak set Honzy Muchova.
Na line upu se ten večer objeví i DJs Pinch's a Loutka.
Tracy Young v VJ Artracka na ABSOLUT UFO PARTY do Meccy přiváží agentura Zep Tepi a ABSOLUT VODKA.
"It is in expression that we can find balance and freedom. A person needs more than bare necessities to live. Just as body needs air, water and food, the soul needs expression. Mine is music.
Tracy Young
24. listopadu 2001 se pražská Mecca přemění v rejdiště mimozemských civilizací. Partička ufonů sem z Miami v létajícím talíři přiveze DJku Tracy Young. Z města pod Eiffelovou věží pak VJ Artracka. K nim se přidá pár českých DJs a všichni dohromady rozhoupou Prahu. Více informací zde.
Mladá a energická dáma z Miamy, Tracy Young, zastává názor, že k přežití v drsném světě DJingu musí být člověk všestranný, inovativní a přizpůsobivý, zvláště pak je-li ženou. Protože je Tracy ve Spojených Státech považována za největší současnou hvězdu východního pobřeží a často hraje v nejvyhlášenějších amerických klubech, dá se říci, že ona všechny tyto podmínky perfektně splňuje.
Její mix housu, tribalu a tanečních rytmů začal přitahovat pozornost před více než deseti lety, když na vysoké škole ve Washingtonu D.C. začala mixovat své první desky. Do širšího povědomí se však dostala až v roce 1991, když v místním washingtonském klubu zaskakovala za tamního rezidenta. K tomu, aby zaujala clubbery i vedení klubu jí stačila právě tato jedna noc, po které jí bylo v klubu nabídnuto pravidelné hraní. Když pak místní rozhlasová stanice přinesla živě její set, její kariéra začala stoupat.
V roce 1996 opustila Washington D.C., aby zaútočila na právě se rozvíjející východní scénu v Miami. V té době začaly do jejích setů pronikat prvky hip-hopu a funku. V Miami začala pracovat pro Interscope Records a poté, co odehrála skvělý set na party k vydání nové desky Smashing Pumpkins, začala hrát v klubu Ingrid Casares Liquid. V něm se později stala rezidentkou klubové noci Liquid's Friday. Miami zaujala natolik, že ji na místní kultovní stanici Power 96 byla nabídnuta vlastní radiová show a časopis Ocean Drive magazine jí vyhlásil tanečním objevem roku. S podporou Ocean Drive magazine a klubu Liquid opustila v roce 1999 Interscope Records a začala se věnovat DJingu "na plný úvazek". Remixovala skladby Enrique Iglesia, Simply Red a Madonny. Přitom ještě v říjnu 2000 stihla natočit svoje první album "Inside My Head". Letos k němu přidala další "Winter Party 2001". Hraje nejen v klubech po celém východním pobřeží, ale mixovala také na party Lennyho Kravitze, MTV House of Style 10th Anniversary Party, MTV's Sisqo's Shakedown, Anny Sui, Lauryn Hill a na Madonnině svatbě.
VJ ARTRACK začal své projekce mixovat s partou kamarádů z vysoké školy v roce 1990. Pod jménem Phantom se tehdy skrývalo 12 lidí od DJů přes VJe až po technical support. Aby si zahráli, pořádali po celé Francii ilegální rave party. Postupem času začali zjišťovat, že taneční hudba a věci s ní spojené, jsou to jediné, čemu se chtějí věnovat a svého koníčka přetransformovali na své zaměstnání. V roce 1999 založili bývalí členové projektu Phantom společnosti zabývající se DJingem, VJingem, přípravou světelných show atd., které jsou nyní schopny samostatně zorganizovat a zprodukovat jakoukoliv party od A do Z.
Doménou Artracka je VJing, který se rozhodl posunout dál než jen přijít na party, zapojit projektor a začít mixovat. Z jeho touhy také vzniklo jméno Artrack - chce propojit umění animace (Art) s taneční, nejlépe techno, hudbou (track).
V současné době se kromě konečného mixování věnuje přípravě počítačových animací, grafického pozadí a videa, které na party ještě mixuje s projekcí tančících clubberů. Podle typu party a své nálady tak celou projekci ušije dané noci přímo na míru. Proto má VJ Artrack radši velké akce pořádané jednou za čas, než častější klubové noci, na které by musel projekce "sekat jak na běžícím páse".
Artrack není rezidentem žádného klubu ani klubové noci, ale dalo by se říci, že je rezidentním VJem veškerých party pořádaných ABSOLUT VODKOU a často mixuje své projekce při setech Laurent Garniera.
V sobotu 24.11. bude v Mecce mixovat z 6 pásek a doplní tak set Honzy Muchova.
Na line upu se ten večer objeví i DJs Pinch's a Loutka.
Tracy Young v VJ Artracka na ABSOLUT UFO PARTY do Meccy přiváží agentura Zep Tepi a ABSOLUT VODKA.
"It is in expression that we can find balance and freedom. A person needs more than bare necessities to live. Just as body needs air, water and food, the soul needs expression. Mine is music.
Tracy Young